mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
konradck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 10, 2014 08:52
Lokalizacja: Kielce

mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

Post autor: konradck » śr sty 27, 2016 17:30

Cześć, mam problem z AFNem. Po czyszczeniu turbiny (przy 110-120kmh notlauf , po zgaszeniu zapaleniu jechał znów) . Przy wyciąganiu turbo okazało się, że jest pęknięty kolektor wydechowy. Kolektor wydechowy wymieniony, turbina zamontowana, jednak auto jedzie gorzej niż przed czyszczeniem, tj. nie zbiera się tak jak powinno, turbo zaczyna ciągnąć dopiero przy ok. 2700 obrotów, nie odcina przy wyższych prędkościach. Co może być tego problemem?


VW Golf III GTI TDI XX Jahre by KonradCK : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=581106
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/

Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps

daniel23584
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 463
Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38

Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

Post autor: daniel23584 » śr sty 27, 2016 17:53

Może źle wyregulowana sztanga? Ale najlepiej zrób logi i wtedy prędzej ktoś Ci pomoże, bo teraz to takie gdybanie.


ALH -> 205 -> soft

Awatar użytkownika
speedi93
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 128
Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
Lokalizacja: Jelenia Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH+
Kontakt:

Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

Post autor: speedi93 » śr sty 27, 2016 22:04

Pierścień od geometrii dobrze założony?

Wysłane z mojego ZenFone'a 2 przy użyciu Tapatalk


ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2650
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

Post autor: matisim » śr sty 27, 2016 22:25

Pewnie jest do regulacji sztanga skoro tak późno bierze. Ewentualnie jak wcześniej dawało dużo za dużo ciśnienia to teraz może być takie odczucie że nie jedzie bo pompuje prawidłowo :-) po logach coś Ci więcej koledzy powiedzą

napisano ołówkiem Z1



Awatar użytkownika
konradck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 103
Rejestracja: śr wrz 10, 2014 08:52
Lokalizacja: Kielce

mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr

Post autor: konradck » czw sty 28, 2016 17:44

Turbo było czyszczone w jednym z autoryzowanych serwisów Mellet (http://www.melettpolska.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;) , później turbo zostało sprawdzone i ustawione wszystko na maszynie na co dostałem wydruk. Po montażu sam mechanik który siedzi w grupie vag testował auto i stwierdził, że w porównaniu do golfa z AFNem którego kiedyś posiadał mój nie jedzie tak jak powinien. VCDS'a mam, ale logów nigdy nie robiłem. VCDS wykrył mi jedynie błąd 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) , czy może mieć on coś wspólnego z brakiem mocy ?


VW Golf III GTI TDI XX Jahre by KonradCK : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=581106
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/

Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 110 gości