Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
_małyTM_, nie, bo mnie inne wynalazki nie interesowaly.. u mnie jak sa to tylko Ariasy i wtryski zawsze jakies sie znajda jakby ktos potrzebowal (uprzedzajac - 99.8% tego co mam to Siemensy )
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
19mm już nie aktualne. Stwierdziłem, że jak już poszedł wagon kasy na auto i na silnik to nie ma co zostawiać starych tłoków. Kupiłem ORI nowe BAM-owskie .kkkacper pisze:mialem pare kompletow ariasow i tez mialy samrowanie.. na ta chwile nic nie mam, ale moze za jakies 1.5-2 tygodnie moglbym jeszcze zorganizowac jeden komplet pod 19 mm, koszt okolo 1200 zl ze srubami arp i wysylka jakby co
zapach 16 letniego pudełka kartonowego nie do opisania
A masz te Ariasy pod sworzeń 20mm też se smarowaniem?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Zbieram wiedze na temat turbo k04-001, ceny i potrzebny osprzet jestmi znany. Jako ze nie mam czasu na postawienie samochodu i wymiane wszystkiego co trzeba na raz, musze robic wszystko krok po kroku i na koniec strojenie. Czy po wymianie turbo na k04-001 fimc i wydech moge jakis czas pojezdzic bez strojenia? Przed strojeniem wtryski i pompa ewentualnie byly bymontowane.
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie.
Kwestia dolotu.
Filtry gąbkowe, pipercrossy K&N stożki czy airbox simoty z rura dolotową od kratki?
co kto poleca, odradza ?
Kwestia dolotu.
Filtry gąbkowe, pipercrossy K&N stożki czy airbox simoty z rura dolotową od kratki?
co kto poleca, odradza ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja polecam gąbkowy pipercrossa .
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Podepne się, też mam gabkowy pipercross, tylko moje pytanie co ile czasu go myć i smarować tym olejkiem.homer21 pisze:ja polecam gąbkowy pipercrossa .
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
czytam po necie ile osób tyle opinii i nie wiem na co sie zdecydować... jak polecacie to dlaczego głównie ?
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
też mam pipe i jak narazie daję rade...jak się zdecydujesz to nawet mogę załatwić
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
co 10 tysi styknie z wymianą oleju umyć nasmarować i ogień xD
_małyTM_, po ile masz daj cene na pw
_małyTM_, po ile masz daj cene na pw
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
_małyTM_, podaj cene na priv...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
- pczerniej
- Forum Master
- Posty: 1928
- Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
- Lokalizacja: nord-vag
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
ja polecę PIPECRCROSS nr oe TUC0187 jest dostępny w Intercars i motointegrator miałem taki u siebie i był rewelacyjny , wiadomo podstawa to mycie i smarowanie
Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT
- trepson_vlcrew
- VAG ŁOWICZ
- Posty: 3952
- Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
- Lokalizacja: Łowicz
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
jak odłoże trochę grosza napewno wpanie piper... zobacze przy założeniu czy będzie trzeba go odsunąć bardzo od silnika czy moze zostac jak jest...
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4
-
- Nowicjusz
- Posty: 34
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 20:32
- Lokalizacja: Toruń
- Auto: Bora 2.8 vr6 4motion aqp / A4 b6 1.8t Q ajq ~400hp
- Silnik: AQP
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Witam . Panowie mam pytanko ( nawet kilka ) a uprzedzam ,że jestem trochę zielony w temacie .
Pacjent to Golf 4 1.6 , po swapie na 1.8 T AJQ 180 HP teraz pytanko jakbym tam chciał wsadzić k04 z BAM / APX muszę zmieniać coś przewody wodne/olejowe , kolektor wydechowy ?
Lub może wpadnie hybryda z kołem kompresji od nowej S3 265km
Bo właściciel chce 270 HP bezpieczne K04 da rade ?? ( jak nie to najwyżej będzie trochę mniej)
Wiadomo ICEK frontowy wpadnie, wtryski BOSCH 430cc przy 3 bar nr 0280156012 , DOWNPIPE c( tu pytanie robi ktoś z forum na wysyłkę ?? )
Pozdrawiam
Pacjent to Golf 4 1.6 , po swapie na 1.8 T AJQ 180 HP teraz pytanko jakbym tam chciał wsadzić k04 z BAM / APX muszę zmieniać coś przewody wodne/olejowe , kolektor wydechowy ?
Lub może wpadnie hybryda z kołem kompresji od nowej S3 265km
Bo właściciel chce 270 HP bezpieczne K04 da rade ?? ( jak nie to najwyżej będzie trochę mniej)
Wiadomo ICEK frontowy wpadnie, wtryski BOSCH 430cc przy 3 bar nr 0280156012 , DOWNPIPE c( tu pytanie robi ktoś z forum na wysyłkę ?? )
Pozdrawiam
-
- Nowicjusz
- Posty: 38
- Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości