Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK4
Potrzebuję jakieś zdjęcia gdzie jest 11j na tyle i najlepiej z informacją jakie końcowe ET wyszło i ile stopni negatywu
Ewentualnie z jakim ET wejdzie 11j na tył i 9,5j na przód biorąc pod uwagę z przodu lekki negatyw i z tyłu większy?
Ewentualnie z jakim ET wejdzie 11j na tył i 9,5j na przód biorąc pod uwagę z przodu lekki negatyw i z tyłu większy?
mkIII: viewtopic.php?f=88&t=460254&p=5542641#p5542641" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
mkIV: viewtopic.php?f=89&t=563488" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
MnichPro pisze:sebekgolf,
A jak kupie ori scyzoryk USA tylko z innym modułem komfortu? To co zrobic
Chcesz dorobić drugi kluczyk, żeby mieć funkcję panic + 3 przyciski. Robisz jak pisałem, kupujesz zwykły klucz 2 przyciskowy choćby, dolutowujesz pozostałe 2 przyciski + jeden rezystorek i tyle. Resztę to normalnie dopisujesz ten kluczyk ( a raczej centralny) co modułu komfortu. Tyle.
Jak już koniecznie chcesz gotowy 4 przyciski, to szukaj takiego, kup a potem go zaadaptuj do modułu komfortu.
Ważna dla Ciebie jest tylko częstotliwość pracy tego centralnego z kluczyka. Sprawdź sobie to i takiego kluczyka szukaj.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
sebekgolf,
A podrzucilbys jakiegos linka, jak go zaadoptować do modułu komfortu?
A podrzucilbys jakiegos linka, jak go zaadoptować do modułu komfortu?
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
W Polo z tego okresu zrobiłem tak (tekst zapożyczony z forum Polo, nie chce mi się przypomnać całej sekwencji) :MnichPro pisze:sebekgolf,
A podrzucilbys jakiegos linka, jak go zaadoptować do modułu komfortu?
– włożyć do zamka mechanicznie pasujący kluczyk;
– włączyć zapłon;
– zablokować mechanicznie samochód nowym (do przyuczenia) kluczykiem (np. na drzwiach kierowcy) i nacisnąć przycisk na kluczyku;
– po przerwie trwającej dłużej niż 1 sekundę nacisnąć drugi raz przycisk na kluczyku;
– czynność dopasowywania jest zakończona i zostaje potwierdzona sygnałem dźwiękowym samochodu (nie zawsze)
Zadziałało chyba za 3 albo 4 razem, sygnału dźwiękowego nie było .
Jak nie to zawsze możesz zrobić to vagcomem. Poszperaj na forum, na pewno gdzieś już będzie temat o douczaniu pilota do modułu. ewentualnie szukaj na forach innych aut z tego okresu ( leon, octavia itd) bo to w zasadzie to samo.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
jeśli dobrze kojarzę to scyzoryk USA nie gada z europejskim komfortem - więc odwrotnie pewnie też nie zadziała.
Mam scyzoryk jak na foto, z komfortem AH nie zagadał...jak będę w kraju to spróbuję na 1C bo będę akurat zmieniał elektrykę u siebie...ale jak dobrze pamiętam to w USA są zupełnie inne częstotliwości i na zmienionym module u mnie też nie zagada.
Także jeśli dobrze rozumiem problem opisany wyżej...to nie będzie tak hop. Szukanie ori scyzoryka USA albo zmiana komfortu na europejczyka
Mam scyzoryk jak na foto, z komfortem AH nie zagadał...jak będę w kraju to spróbuję na 1C bo będę akurat zmieniał elektrykę u siebie...ale jak dobrze pamiętam to w USA są zupełnie inne częstotliwości i na zmienionym module u mnie też nie zagada.
Także jeśli dobrze rozumiem problem opisany wyżej...to nie będzie tak hop. Szukanie ori scyzoryka USA albo zmiana komfortu na europejczyka
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Dlatego zwróciłem uwagę na częstotliwości, bo w USA to mają porypane pod tym względem, radia FM czy CB działają też tam nieco inaczej działają
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
lepiej te i odmalować http://allegro.pl/felgi-alu-17-cali-5x1 ... 05709.html" onclick="window.open(this.href);return false; czy te i niczym sie nie martwic? http://allegro.pl/oryginalne-felgi-vw-b ... 82954.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Kącik posiadaczy MK4
Musisz się zaopatrzyć w imbusy, które na końcu są takie, że można je obracać w śrubie.marcinnxtdi pisze:Panowie jak odkręcić 2 śruby od miski olejowej przy skrzyni . Czym to podejść . Oczywiście w 1.9 .
Opcja numer 2 jak masz nasadkę 10 to musisz ją na maxa spiłować z jednej i drugiej strony żeby była jak najniższa i wtedy jakiś papier podkładasz i najpierw samą nasadkę dobrze na śrubę nadziewasz a później dopiero przedłużka i odkręcasz.
Pierwsza opcja jest prostsza i jak imbusa nie omkniesz to odkręcisz...
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Potrzebuję porady, wywala mi tuleje wahacza średnio co 4000-5000km w obu wahaczach, wkładane zawsze standardowe Lemfordery.
Kiedyś czytałem, że ktoś z Was kupuje całe wahacze już z tulejami, na allegro jeden taki to ok. 180zł, warto się tak bawić czy spróbować jeszcze pełne Lemfordera od R32?
Kiedyś czytałem, że ktoś z Was kupuje całe wahacze już z tulejami, na allegro jeden taki to ok. 180zł, warto się tak bawić czy spróbować jeszcze pełne Lemfordera od R32?
Kącik posiadaczy MK4
Jak dla mnie to przyczyna musi być gdzieś indziej, nie w samych tulejach i te z r32 nic nie dadzą.
- MaciekV5
- ...
- Posty: 1152
- Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
- Lokalizacja: GB
- Auto: bmw
- Silnik: CUNA
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Stawiam na zużyty wahacz bo nic innego mi do głowy nie przychodzi, prowadzi się dobrze, geometria/zbieżność ok.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości