mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Cześć, mam problem z AFNem. Po czyszczeniu turbiny (przy 110-120kmh notlauf , po zgaszeniu zapaleniu jechał znów) . Przy wyciąganiu turbo okazało się, że jest pęknięty kolektor wydechowy. Kolektor wydechowy wymieniony, turbina zamontowana, jednak auto jedzie gorzej niż przed czyszczeniem, tj. nie zbiera się tak jak powinno, turbo zaczyna ciągnąć dopiero przy ok. 2700 obrotów, nie odcina przy wyższych prędkościach. Co może być tego problemem?
VW Golf III GTI TDI XX Jahre by KonradCK : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=581106
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/
Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/
Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps
-
- Użytkownik
- Posty: 463
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 11:38
Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Może źle wyregulowana sztanga? Ale najlepiej zrób logi i wtedy prędzej ktoś Ci pomoże, bo teraz to takie gdybanie.
ALH -> 205 -> soft
- speedi93
- Mały gagatek
- Posty: 128
- Rejestracja: śr paź 31, 2012 16:01
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Auto: Golf IV
- Silnik: ALH+
- Kontakt:
Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Pierścień od geometrii dobrze założony?
Wysłane z mojego ZenFone'a 2 przy użyciu Tapatalk
Wysłane z mojego ZenFone'a 2 przy użyciu Tapatalk
ALH + GTB17 + FMIC + WZM230 + 107J = 194HP 397Nm
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2650
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Pewnie jest do regulacji sztanga skoro tak późno bierze. Ewentualnie jak wcześniej dawało dużo za dużo ciśnienia to teraz może być takie odczucie że nie jedzie bo pompuje prawidłowo po logach coś Ci więcej koledzy powiedzą
napisano ołówkiem Z1
napisano ołówkiem Z1
mk3 AFN po czyszczeniu turbiny 'ciągnie' od 2.8tys obr
Turbo było czyszczone w jednym z autoryzowanych serwisów Mellet (http://www.melettpolska.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;) , później turbo zostało sprawdzone i ustawione wszystko na maszynie na co dostałem wydruk. Po montażu sam mechanik który siedzi w grupie vag testował auto i stwierdził, że w porównaniu do golfa z AFNem którego kiedyś posiadał mój nie jedzie tak jak powinien. VCDS'a mam, ale logów nigdy nie robiłem. VCDS wykrył mi jedynie błąd 00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) , czy może mieć on coś wspólnego z brakiem mocy ?
VW Golf III GTI TDI XX Jahre by KonradCK : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=581106
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/
Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps
https://www.facebook.com/20jahrekonradck/
Był:
VW Golf III CL 1.6 AEE (sprzedany)
VW Golf II Fire & Ice (sprzedany)
VW Golf III 2.0 GTI Edition (nie w moim posiadaniu, ale został w rodzinie)
Jest:
VW Golf III 20 Jahre GTI TDi
Audi A6 C5 1.9TDI 110ps
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 157 gości