Ocena logów pompowtryskiwaczy
Moderatorzy: italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Ocena logów pompowtryskiwaczy
Witam. Moim Problemem jest odpalanie silnika po ok. 6 godzin postoju i dłużej. Przedstawiam Logi grupy 013 i 018 (nie patrzeć na 21)
http://vaglog.pl/log_247597.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi wykonane przy uruchamianiu silnika. Mam Ewidentne drgania czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Jeszcze bardziej Martwi mnie to że w grupie 018 powinny być same 0 a jak się doda gazu to 4 a są 6 bez dodawania gazu.. Liczę na konkretne odpowiedzi
http://vaglog.pl/log_247597.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Logi wykonane przy uruchamianiu silnika. Mam Ewidentne drgania czy na zimnym czy na ciepłym silniku. Jeszcze bardziej Martwi mnie to że w grupie 018 powinny być same 0 a jak się doda gazu to 4 a są 6 bez dodawania gazu.. Liczę na konkretne odpowiedzi
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Ocena logów pompowtryskiwaczy
Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy
a nie 1? który ma największa dawkę? A 3 musi zmniejszyc zeby silnik równo pracowal?rotkeh pisze:Zamiast logu 21 trzeba było zrobić 23 i wtedy było by jaśniej odnośnie pompek . Trzeci cylinder jest w najgorszej kondycji,
Najprawdopodobniej bipy będą ujemne,
Wartość w logu.18 oznacza 6 -zapowietrzony pompowtrysk , a tu można szukać od pompy tandemowej po uszczelniacze pompowtrysków.
Logi grupy 023 zrobię jak bede w domu. Przez pomyłkę zrobiłem 21
Ocena logów pompowtryskiwaczy
Tak pierwszy cylinder mój błąd , uciekł mi minus . Zrób log. 13 , 18. i 23 łączony i wtedy zobacz co się dzieje. Objawy tak jakby Ci paliwo uchodziło , przez pompę , lub uszczelniacze i zapowietrzał się
Było 259Nm/112KM jest 308Nm /145KM Made in Daron7
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Ocena logów pompowtryskiwaczy
Uszczelniacze raczej nie. Paliwo na powrocie sie nie pieni. Sprawdze okolice pompy tandem. I jutro wykonam logi statyczne łączone tych 3 grup przy odpalaniu.
Dodaje zapowiedziane logi przy kolejnym dzisiejszym odpalaniu
http://vaglog.pl/log_247717.html" onclick="window.open(this.href);return false;
6 oznacza zapowietrzenie a 8?
Dodaje zapowiedziane logi przy kolejnym dzisiejszym odpalaniu
http://vaglog.pl/log_247717.html" onclick="window.open(this.href);return false;
6 oznacza zapowietrzenie a 8?
Re: Ocena logów pompowtryskiwaczy
000 prawidłowa regulacjakamikadzebm pisze:
6 oznacza zapowietrzenie a 8?
002 sterowanie podczas rozruchu
004 małe dawki wtrysku lub zawór zamknięty
006 Wartość „6” Występuje na początku rozruchu silnika gdy łapie równe obroty i może trwać jedynie kilka sekund nie więcej
008 osiągnięto maksymalną wartość prądu
016 BIP poza oknem regulacji (np. +/- 100 us)
032 liczba próbkowania zbyt mała
064 błąd przetwarzania
128 rozpoznanie BIP (rozpoczęcie momentu wtrysku) było niemożliwe
-
- Ma gadane
- Posty: 171
- Rejestracja: śr cze 20, 2012 18:34
Ocena logów pompowtryskiwaczy
A więc co tak dokładnie oznacza wartość 008? jest to szkodliwe? jak to poprawic?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 699
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 12:49
- Lokalizacja: sucha beskidzka
- Auto: VW Golf VII 1.4 TSI
- Silnik: CXSA
Ocena logów pompowtryskiwaczy
zdejmij pokrywę zaworów, wyczyść złącza pompek i wiązki, podoginaj blaszki żeby był lepszy styk...
wyeliminuj powietrze z układu paliwowego... ja osobiście dodatkowo zastosowałbym preparat do czyszczenia smarowania pompek(liqui moly)
potem ponowna diagnoza grup 13,18,23
wyeliminuj powietrze z układu paliwowego... ja osobiście dodatkowo zastosowałbym preparat do czyszczenia smarowania pompek(liqui moly)
potem ponowna diagnoza grup 13,18,23
Ocena logów pompowtryskiwaczy
Silnik ASZ najechane 174 kkm
Zimnny silnik zaraz po odpaleniu
http://vaglog.pl/log_276860.html - 13 , 23
http://vaglog.pl/log_276862.html - 13
Ciepły po jeździe
http://vaglog.pl/log_276863.html - 13
http://vaglog.pl/log_276864.html -23
http://vaglog.pl/log_276865.html -18
Podczas jazdy
http://vaglog.pl/log_276866.html - ciepły 90* - 13,23,4
http://vaglog.pl/log_276868.html jeszcze niedogrzany 13,23
Ogólnie czym cieplejszy tym gorzej z korekcjami lepiej z Bipami ale z nimi nie jest ogólnie dobrze różne wyniki z dwóch dni .
Proszę o ocenę i sugestie
Zimnny silnik zaraz po odpaleniu
http://vaglog.pl/log_276860.html - 13 , 23
http://vaglog.pl/log_276862.html - 13
Ciepły po jeździe
http://vaglog.pl/log_276863.html - 13
http://vaglog.pl/log_276864.html -23
http://vaglog.pl/log_276865.html -18
Podczas jazdy
http://vaglog.pl/log_276866.html - ciepły 90* - 13,23,4
http://vaglog.pl/log_276868.html jeszcze niedogrzany 13,23
Ogólnie czym cieplejszy tym gorzej z korekcjami lepiej z Bipami ale z nimi nie jest ogólnie dobrze różne wyniki z dwóch dni .
Proszę o ocenę i sugestie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości