Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw gru 10, 2015 22:34

_małyTM_, nie, bo mnie inne wynalazki nie interesowaly.. u mnie jak sa to tylko Ariasy ;) i wtryski zawsze jakies sie znajda jakby ktos potrzebowal (uprzedzajac - 99.8% tego co mam to Siemensy :jezor:)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » sob gru 12, 2015 15:29

kkkacper pisze:mialem pare kompletow ariasow i tez mialy samrowanie.. na ta chwile nic nie mam, ale moze za jakies 1.5-2 tygodnie moglbym jeszcze zorganizowac jeden komplet pod 19 mm, koszt okolo 1200 zl ze srubami arp i wysylka jakby co ;)
19mm już nie aktualne. Stwierdziłem, że jak już poszedł wagon kasy na auto i na silnik to nie ma co zostawiać starych tłoków. Kupiłem ORI nowe BAM-owskie .

Obrazek

zapach 16 letniego pudełka kartonowego nie do opisania :)

A masz te Ariasy pod sworzeń 20mm też se smarowaniem?



szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 243
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: szymin89 » ndz sty 10, 2016 21:52

Zbieram wiedze na temat turbo k04-001, ceny i potrzebny osprzet jestmi znany. Jako ze nie mam czasu na postawienie samochodu i wymiane wszystkiego co trzeba na raz, musze robic wszystko krok po kroku i na koniec strojenie. Czy po wymianie turbo na k04-001 fimc i wydech moge jakis czas pojezdzic bez strojenia? Przed strojeniem wtryski i pompa ewentualnie byly bymontowane.



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » wt sty 26, 2016 21:41

Panowie.
Kwestia dolotu.
Filtry gąbkowe, pipercrossy K&N stożki czy airbox simoty z rura dolotową od kratki?
co kto poleca, odradza ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » wt sty 26, 2016 21:48

ja polecam gąbkowy pipercrossa .


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Filip954
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: wt lis 16, 2010 23:40

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: Filip954 » wt sty 26, 2016 21:52

homer21 pisze:ja polecam gąbkowy pipercrossa .
Podepne się, też mam gabkowy pipercross, tylko moje pytanie co ile czasu go myć i smarować tym olejkiem.



Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » wt sty 26, 2016 22:06

czytam po necie ile osób tyle opinii i nie wiem na co sie zdecydować... jak polecacie to dlaczego głównie ?


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » śr sty 27, 2016 18:20

też mam pipe i jak narazie daję rade...jak się zdecydujesz to nawet mogę załatwić :bajer:


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: homer21 » czw sty 28, 2016 00:37

co 10 tysi styknie z wymianą oleju umyć nasmarować i ogień xD
_małyTM_, po ile masz daj cene na pw


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » czw sty 28, 2016 14:22

_małyTM_, podaj cene na priv...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

Awatar użytkownika
pczerniej
Forum Master
Forum Master
Posty: 1928
Rejestracja: śr sty 31, 2007 15:16
Lokalizacja: nord-vag
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: pczerniej » wt lut 02, 2016 12:19

ja polecę PIPECRCROSS nr oe TUC0187 jest dostępny w Intercars i motointegrator miałem taki u siebie i był rewelacyjny , wiadomo podstawa to mycie i smarowanie :)


Capo di tutti capi
Nord-vag.pl
MK1 1.8 20vT

Awatar użytkownika
trepson_vlcrew
VAG ŁOWICZ
VAG ŁOWICZ
Posty: 3952
Rejestracja: śr gru 08, 2010 19:53
Lokalizacja: Łowicz

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: trepson_vlcrew » wt lut 02, 2016 13:37

jak odłoże trochę grosza napewno wpanie piper... zobacze przy założeniu czy będzie trzeba go odsunąć bardzo od silnika czy moze zostac jak jest...


Obrazek

http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413934
#vlcrew #bagged #12_5j #widebody #1.8t #custom #LY3D #mk4

bartektrn
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pt sty 31, 2014 20:32
Lokalizacja: Toruń
Auto: Bora 2.8 vr6 4motion aqp / A4 b6 1.8t Q ajq ~400hp
Silnik: AQP

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: bartektrn » czw lut 11, 2016 19:59

Witam . Panowie mam pytanko ( nawet kilka ) a uprzedzam ,że jestem trochę zielony w temacie .

Pacjent to Golf 4 1.6 , po swapie na 1.8 T AJQ 180 HP teraz pytanko jakbym tam chciał wsadzić k04 z BAM / APX muszę zmieniać coś przewody wodne/olejowe , kolektor wydechowy ?

Lub może wpadnie hybryda z kołem kompresji od nowej S3 265km

Bo właściciel chce 270 HP bezpieczne K04 da rade ?? ( jak nie to najwyżej będzie trochę mniej)

Wiadomo ICEK frontowy wpadnie, wtryski BOSCH 430cc przy 3 bar nr 0280156012 , DOWNPIPE c( tu pytanie robi ktoś z forum na wysyłkę ?? )


Pozdrawiam



RysiekOdGolfaGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: pt maja 01, 2015 23:36

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RysiekOdGolfaGTI » czw lut 18, 2016 22:56

Też o downpipe do 1.8 t chętny bym był :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 13 gości