Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » ndz sty 24, 2016 12:07

Kurde może on i przez to nie chce jechać jak powinien pomimo Większych wtryskow.. Ale znałem przypadki gdy przy 20 barach auto paliło. Zrobię test olejowy może wystarczy głowice zregenerować..



Awatar użytkownika
krzycho85
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 820
Rejestracja: pt lis 11, 2005 22:13
Lokalizacja: Suwałki

Re: Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: krzycho85 » ndz sty 24, 2016 12:39

min to 25 bar i to juz praktycznie trup
Przesadzasz, przy 25bar powinien palić ze strzała o ile kąt wtrysku prawidłowy, w paliwie nie ma powietrza i rozrusznik sprawny. Gorsze palą bez problemów.



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: skalim1 » ndz sty 24, 2016 14:07

Rozrusznik sprawdzałeś?



kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Re: Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » ndz sty 24, 2016 18:09

Tak, rozrusznik podstawiałem drugi i bez zmian..



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: skalim1 » pn sty 25, 2016 12:16

Jak zmieniałeś pompę to kompletną czy N108 zakładałeś z poprzedniej pompy? Zrób log dynamiczny 4 bloku. Jaki masz spadek napięcia przy rozruchu? Punkty masy są ok? Próbowałeś przyspieszyć kąt lub podwyższyć ciutek dawkę?



kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Re: Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » pn sty 25, 2016 20:49

Pompę wstawialem z Octavii 90km zaworek z tamtej pompy i przy Sprawdzaniu kąta wtrysku w BS od razu wskazywało mi 255 i tak ciągle.. Na mojej pompie normalnie jest. Dawałem kąt nawet 65 i nic. Dawka startowa vagiem na max, a nastawnikiem dawkę ustawiłem na 4.0. Jak sprawdzić spadek napięcia? Masy ok.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: jeryk10 » pn sty 25, 2016 21:41

Jeżeli pokazywało 255 a zmieniając poprawy nie było to rozrząd nie był idealnie na znakach .Posiadasz klapę gasząca może w niej problem jest .


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Re: Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » pn sty 25, 2016 23:42

Rozrząd był idealnie, pompa na znakach, wałek pletwe, wal0.. Pompa była 10Tka a w ahh 11stka może coś temu inaczej komp pokazywał.. Klapa słychać ze działa. W którym miejscu w ahh się ona znajduje?



kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » wt sty 26, 2016 23:20

Zrobiłem próbę olejowa i wykazało winne pierścienie.. Po zalaniu oleju kompresja na wszystkich blisko 45.. Zmiana map startowych pomoże tutaj z paleniem?czy to juz po prostu silnik do remontu?


Mógłby ktoś podać orientacyjny przybliżony cennik naprawy tego pieca? Pierścienie,Uszczeoki itp..



skalim1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: pn sty 26, 2015 22:30

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: skalim1 » śr sty 27, 2016 19:15

Spadek napięcia mierzysz multimetrem podczas odpalania silnika. W moim wypadku korekcja map startowych dużo pomogła, też miałem problem z odpalaniem, muszę pomierzyć tylko kompresje.



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: VW_seller » śr sty 27, 2016 20:05

Jak przestawisz na automata w vagu i auto lepiej odpali to juz wiadomo ze mapy do korekty .do tego pompe ta zla kupiles bo w octawi jest tlok 10mm a w ahh ori siedzi 11mm i juz komp swiruje jak sie tego nie zegra .tuner bedzie wiedzial co zrobic. Co do silnika to lepiej kupic dobry slupek niz paprac sie w tym co masz


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

kubasos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: ndz lut 20, 2011 22:41

Re: Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: kubasos » pt sty 29, 2016 22:02

Postanowiłem ze remont lub wymiana pieca... Szperalem na allegro jest kilka w dobrej cenie i niby 215tys przebiegu.. Żeby nie kupić takiego samego. Ktoś coś może wie o takim silniku? Byłbym zainteresowany



Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Problem z odpaleniem 1.9 TDI AHH

Post autor: VW_seller » sob sty 30, 2016 00:28

Mam kilka jak coś w bdb stanie


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 161 gości