M-TDI w mkII syncro
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
jest tak jak przewidziałem prawa półoś jest za długa ma jakieś 515 mm i tak na "oko" powinna byc -20 mm mniej. Jak by ktoś miał dostep do jakiegos katalogu z półośkami to był bym bardzo wdzięczny za pomoc w znalezieniu odowiedniej półośki. Zresztą przeguby 100 mm zabardzo nie pasują na oryginalne półosie na lewej nie załozyłem jednego zabezpieczenia (jeszcze nie wiem czy tak zostawie to).
Wydech sie robi od dwóch dni narazie staramy się wyprofilować rurę początkową, srednica bedzie 70mm. Jak to juz będzie to instalacje silnika paliwowo, wodno, elektryczno, powietrzną składam do kupy, jeszcze dopasować intera i będzie komplet pod maską
dzisiaj ma dojść przycisk do regulacji podgrzewania foteli, więc w dupsko też bedzie ciepło
[ Dodano: Pon Paź 02, 2006 8:55 am ]
ventil, widzę, że i u Ciebie w projekcie spore postepy. Możesz mi napisać czy po przykręceniu silnika i skrzyni do poduszek silnik był wypoziomowany? u mnie silnik jak był na dwóch przkręcony na dwuch poduchach (silnika tylna i przednia) to łapa skrzyni była jakieś 2 cm w górze.
zawieszenie silnika mam takie poduszki olejowe od mkII GTI, tylna łapa silnika od mkII syncro, łapa skrzyni od mkIII syncro, przednie mocowanie od paska b4.
Wydech sie robi od dwóch dni narazie staramy się wyprofilować rurę początkową, srednica bedzie 70mm. Jak to juz będzie to instalacje silnika paliwowo, wodno, elektryczno, powietrzną składam do kupy, jeszcze dopasować intera i będzie komplet pod maską
dzisiaj ma dojść przycisk do regulacji podgrzewania foteli, więc w dupsko też bedzie ciepło
[ Dodano: Pon Paź 02, 2006 8:55 am ]
ventil, widzę, że i u Ciebie w projekcie spore postepy. Możesz mi napisać czy po przykręceniu silnika i skrzyni do poduszek silnik był wypoziomowany? u mnie silnik jak był na dwóch przkręcony na dwuch poduchach (silnika tylna i przednia) to łapa skrzyni była jakieś 2 cm w górze.
zawieszenie silnika mam takie poduszki olejowe od mkII GTI, tylna łapa silnika od mkII syncro, łapa skrzyni od mkIII syncro, przednie mocowanie od paska b4.
Nissan Patrol K160
nie no, szacunek
u mnie też idą zmiany...MKII na JETTE ( obecnie PL a bedzie mój tede )
u mnie też idą zmiany...MKII na JETTE ( obecnie PL a bedzie mój tede )
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
żona mi dała wolny wybór co do auta...ale musi mieć conajmniej 4 drzwi...więc cupeta odpada
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
Trochim - ja najpierw zamontowałem skrzynie z półosiami (od MKIII nie pasuja, albo założysz od MKII albo dłuższe wahacze od MKIII) i podwiesiłem to (jak stoisz przed autem) po lewej na łańcuchu za mc phersona, po prawej na oryginalnej łapie (160pln ) od MKIII a z przodu na łapie od 1.6 benzyny i poduszce zwykłej, nie olejowej (na razie). teraz wmontowałem silnik i i z tyłu silnika jest poduszka taka jak u Ciebie a łapa na razie podcieta od 1.6 benzyny (czekam w ASO na taka od g60 syncro, 200pln ). Silnik stoi prosto i nawet po odkręceniu śruby od poduszki skrzyni nie podnosi sie. Może masz tą przednia łape trochę skrzywioną?
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
cholera chyba bedę musiał właśnie tak zrobić z tymi wachaczami. teraz moje pytanie wachacze potrzebne od jakiego kolwiek mkIII (poza vr6 bo tam są inne)? do tego drążki kierownicze z mkIII? zakładam, że końcówki drażków i swożnie wachacza podejdą od mkII czyli to co mam.
zapewne wyjdzie to taniej niz kupienie w aso lub dorobienie półośki.
w takim razie będę dla mnie jeszcze potrzebne półośki od mkIII syncro
mam lewą od jakiegoś passata i może by podeszła bo prawa półoś jest taka sama jak w zwykłym golfie i z dostaniem jej nie powinno być problemu.
zapewne wyjdzie to taniej niz kupienie w aso lub dorobienie półośki.
w takim razie będę dla mnie jeszcze potrzebne półośki od mkIII syncro
mam lewą od jakiegoś passata i może by podeszła bo prawa półoś jest taka sama jak w zwykłym golfie i z dostaniem jej nie powinno być problemu.
Nissan Patrol K160
U mnie półosie ze skrzynia sa od III i po założeniu na wahaczah od II nie dało sie przepchnąc auta bo zaraz by rozwaliło przeguby wew. - jeśli skrzynia Ci sie podnosi to może dlatego że półoś dotyka przegubu wew. Rozumiem że masz skrzynie od III syncro ale masz ja bez oryginalnych półosiek? ja załozyłem wahacze od normalnej III + drążki kierownicze dłuższe, reszta pozostaje ta sama a kat pochylenia nareguluje tak jak w MKI. Nie jestem pewien ale mój znajomy ma chyba półosie od MKII syncro (miał kiedys takiego ale ktos mu porządnie wjechał w tyłek) - spróbuje go jutro podpytać.
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
wachacze w mk II czy to syncro czy nie, czy rallye czy 1.6 TD są takie same. tutaj jest ważna półoś w rallye lub g60 syncro siedziała skrzynia w obudowie 02C (02A to to samo) taka sama jak w mkIII syncro, w zwykłym mkII syncro siedziała skrzynia w obudowie 020. Róznią sie one nieco budową i stąd potrzebne półośki od jakiegoś mkII syncro ze skrzynią typu 02C.
narazie mam załozona tylko jedną półoś, skrzynia była wyżej nawed jak nie było zadnych półosiek.
narazie mam załozona tylko jedną półoś, skrzynia była wyżej nawed jak nie było zadnych półosiek.
Nissan Patrol K160
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości