Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

karacz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: pt sie 22, 2014 09:44

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: karacz » pt sty 22, 2016 20:09

A ja tylko chciałem się dowiedzieć co kupić, żeby mnie koszta nie zjadły, przy tych 150km 1.8t/tdi :jezor:



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pt sty 22, 2016 20:18

karacz, ja moim autem przez 9lat zrobiłem 80kkm...i do takich przebiegów na pewno nie kupiłbym diesla. Przebiegi jakie robię byłyby najważniejszym argumentem. Mógłbym kupić 1.8T i robić 50kkm rocznie...ale nie kupiłbym TDI żeby robić 10x mniej.



Awatar użytkownika
checin
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 563
Rejestracja: pt wrz 24, 2010 16:08
Lokalizacja: Lubsko/Zielona Góra
Auto: Golf IV
Silnik: ALH

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: checin » pt sty 22, 2016 20:19

Panowie miał ktoś kiedyś taką sytuacje e nagle wskazówka paliwa spada wam na dół i zapala się kontrolka rezerwy, po czym po chwili wszystko wraca do normy? Miałem tak wczoraj 2 razy jak jechałem po mieście. Czym to może być spowodowane?


Kupie:
- komplet spryskiwaczy lamp pod xenon
- dokładkę przednią i progi 25th

Sprzedam:
- Carbonowe dekory: listewki pionowe, panel klimatyzacji

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pt sty 22, 2016 20:22

Ze sie moze przyciął plywak po czym po chwili sie odwiesił

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pt sty 22, 2016 20:34

lwlw pisze:Wprawdzie nie mam AXR tylko ALH, ale jest szansa, że rozrusznik taki sam (5-biegowa skrzynia), ja mam Boscha nr 0 001 125 018, ale bywają chyba jeszcze Valeo, jednak wydaje mi się, że rzadziej.
Zresztą mam dwa i używkę brałem z tego co pamiętam od Bory PD 101 KM, czyli AXR lub ATD.
Dzięki!

Myślę, że będzie Bosch, bo Valeo już dawno by się rozpadło^^

Idzie się dostać do numerów bez wyciągania rozrusznika? Może od spodu z kanału?



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » pt sty 22, 2016 21:03

checin, u ojca jest bywa czasem podobnie tzn stoi auto w miejscu i wskazówka leci na 3/4, rkm zaczyna pokazywać np 800km i za chwilę się normuje


A co do tej geometrii... umówiłem się na poniedziałek z innym gościem bo z tym przestawieniem kiery na wieloklinie to lipa, ząbek więcej i robi się krzywa w prawo :banghead: także musi to być zrobione dobrze po prostu



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pt sty 22, 2016 21:35

Powiem Ci tak - Jak mi geometrię ustawiali na analogowym przyrządzie to pierwsze pytanie było czy jak jadę na wprost o kierownica jest prosto. Jak mu odpowiadałem, że nie to kazał ustawić w pozycji w jakiej jest w trakcie jazdy na wprost i wtedy widział, że na prawym i lewym drążku trzeba było przejechać tę samą ilość obrotów śrubą w celu ustawienia kiery i dopiero później ustawiał geometrię. A nawet jak ustawił i dalej była krzywo to mówiłem ile i bez przyrządu nawet ją ustawiał tak jak wcześniej pisałem i jak pół roku później do niego pojechałem na kontrolę to geo była ok.

A jeżeli oni umieją tylko komputer obsługiwać to jest lipa...bo ustawia geo na skręconych kołach co jest głupotą...



Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » pt sty 22, 2016 22:01

Zgadza się, tak jak piszę krazorek, u siebie miałem podobnie jak robiłem zawieszke, poli w wahacz itp to tez potem musiałem wszystko ustawiać, pierwsze co gość kazał mi ustawić kiere na wprost, potem poszedł w kanał i tam kręcił a dopiero potem komp itd.

Trafiłeś na typowych partaczy. :bigok:


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pt sty 22, 2016 22:04

krazorek pisze: Idzie się dostać do numerów bez wyciągania rozrusznika? Może od spodu z kanału?
Nie próbowałem tak, z góry może Ci przeszkadzać wiązka przewodów i plastik ją trzymający, ale przede wszystkim nie wiem z której strony jest numer - jak chcesz jutro sprawdzę na tym wyjętym rozruszniku. Poza tym ten numer może być słabo czytelny.

A co do "Valnęło" to myślę, że nie ma tragedii - miałem w trójce alternator,to na 200 kkm tylko raz szczotki musiałem zmienić, a auto miało przebieg bliżej nieokreślony, tzn. niby jeździłem nim od 150 do 350 kkm, ale biorąc pod uwagę, np. wytarcie kiery czy foteli to już przy tych 150 tys. nie było za bardzo różnicy do późniejszych 350, więc... :helm:



Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » sob sty 23, 2016 01:12

FisheR pisze:a co z sondami w benzynie jak robi sie wiekszy wydech?w tdi daje sie rure po calosci i nie ma zadnego problemu a co z sondami i brakiem kata w benzynie?
pierwsza sonda zostaje na swoim miejscu i działa normalnie a drugą się wywala w sofcie ;)
mass143 pisze:A co do tej geometrii... umówiłem się na poniedziałek z innym gościem bo z tym przestawieniem kiery na wieloklinie to lipa, ząbek więcej i robi się krzywa w prawo także musi to być zrobione dobrze po prostu
potwierdzam jak koledzy wyżej, też najpierw kiera, potem geo, byłem się potem przejechać i jeśli mi nie pasowała kiera to jeszcze tam czymś obracali przy kole ;)


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
HojaNT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 612
Rejestracja: wt cze 14, 2011 16:46
Lokalizacja: Gostyń

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: HojaNT » sob sty 23, 2016 09:55

To np jak mam 4 sondy w vr - to te dwie moge wywalić? Mam LPG

i własnie do gazu to sondy muszą być te pierwsze? Bo kiedyś będę robił na pewno wydech i tak myślę...


Kupię:
- Wahacze regulowane do 4motion
- Gwint 4 motion

Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=579960" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bjoern
Forum Master
Forum Master
Posty: 1228
Rejestracja: ndz kwie 08, 2012 12:37
Lokalizacja: Poznań

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: bjoern » sob sty 23, 2016 10:43

możesz wywalić te, które nadzorują działanie kata i zgłaszają jego nieprawdiłowe działanie, sondy pomiarowe muszą zostać ;)


AUDI ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=577948" onclick="window.open(this.href);return false;
golf w serii -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=507659" onclick="window.open(this.href);return false;
Sprzedam:
-dystanse przelotowe 8mm ze śrubami- 100zł

Awatar użytkownika
Davwe
Dave's Garage
Dave's Garage
Posty: 679
Rejestracja: ndz lis 30, 2014 16:38
Lokalizacja: Milicz
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Davwe » sob sty 23, 2016 13:27

Witam, pytanko mam... Kumple w golfikach jak i innych autach nie mają katalizatorów, z rodziny starsze osoby również, bo zwykle jest tak, że jak auto od handlarza to kata wycina i sprzedaje żeby zarobić, ale tutaj pytanie.. Na przeglądzie dopierdzielił się że nie ma kata w golfie i po przeglądzie. Ja się pytam dlaczego... Kumpel w tym samym miejscu robił przegląd też golfa, i też bez kata i jakoś mu przeszedł.. WTF :grrr:



Awatar użytkownika
majster heniek
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2145
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 11:04
Lokalizacja: Głuchołazy
Auto: ni ma
Silnik: nima

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: majster heniek » sob sty 23, 2016 13:32

Davwe, może pustą puszkę zamiast kata miał , wiec przegląd zaliczony , wiem , że tak się robi


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości