Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: mk1988 » wt sty 19, 2016 01:07

Posiadam VW Lupo z silnikiem 1.4 16V AKQ które odmówiło współpracy i mam dawce w postaci Passata b3 z 2.0 8 2E. Chciałbym zrobić przekładkę i pytanie jak duża jest ingerencja w komore silnika czy dużo będzie zabawy. Wiekszość informacji które znalazłem w sieci to swap na 1.8T badz VR6. Z góry dzięki za wszelakie odpowiedzi :bigok:


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: marcin7x5 » wt sty 19, 2016 15:01

Moim zdaniem nieopłacalne bo nic nie podpasuje.



MarYano
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: pn sty 11, 2016 15:15

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: MarYano » wt sty 19, 2016 17:35

Tutaj Marcin ma niestety rację. Rozmawiałem dzisiaj rano na ten temat z fachowcami i podejrzewam, iż w przypadku Lupo istniałaby konieczność przerobienia niemalże całego przodu pojazdu, generalnie operacja kosztowna i bezcelowa.



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Re: Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: mk1988 » śr sty 20, 2016 00:30

na obecną chwile jedynie taka opcja jest pod ręką praktycznie ... żadne 1,4 16v napewno nie wchodzą w gre a 1.6 16v też podobno do najlepszych nie należą, chciałem zrobić coś po kosztach ale jak widać chyba żadna opcja tania nie będzie ... chociaż zgłębiając wiedzę z internetu silnik wraz ze skrzynią powinien się spokojnie zmieścić skoro ludzie wkładają 1,9 TDI, 1.8T czy VR6 ... mała rzeźba komory i mocowania silnika wydaję mi się że byłyby wykonalne tylko co potem z elektryką :popcorn:


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: marcin7x5 » śr sty 20, 2016 20:33

A myślałeś nad silnikiem 1,6 16v od polo 6n2 gti?



Awatar użytkownika
mk1988
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 697
Rejestracja: sob cze 21, 2008 11:44
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Kontakt:

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: mk1988 » czw sty 21, 2016 01:52

przeszła mi ta myśl ale jednak wolałbym tego uniknąć z racji tego iż ponoć każde 1.4 czy 1.6 16V miały problemy olejowe i nie tylko


byłe mk3 GT -> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=478692&p=5810627#p5810627

Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8889
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

Swap 1.4 16v na 2.0 8v

Post autor: marcin7x5 » czw sty 21, 2016 20:53

To poczytaj sobie o silnikach 2,0 w mk4. Tam też są te problemy. Wszystko zależy na jaki trafisz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Passat, Polo, Jetta etc.”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości