[MK2] Na co zwrócic uwage przy kupnie silnika TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
[MK2] Na co zwrócic uwage przy kupnie silnika TD
Witam jak w temacie bo w tym tygodniu pojade oglądać pare i chce wiedzieć na co patrzeć by sie nie wpiueprzyć w jakiś syf :/ ))
Więc prosze o pomoc
Więc prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony pt paź 06, 2006 15:53 przez To_mas, łącznie zmieniany 1 raz.
Ma nie być nigdzie mokro. Jak morko znaczy że przepuszcza i lipa. Jeszcze coś. Łatwo jest odwalić rurkę doprowadzającą powietrze więc ja wyjmij z turbo i zobacz w jakim stanie jest wirniczek. Jeśli popleszony to podziękuj sprzedawcy i szukaj następnego silnika!!To_mas pisze:Własnie Turbink bo to w koncu wazne :/ Nie poci sie tzn ?? gdzie ma nie być mokoro ???
sciagnac tez warto waz idacy z turbo do ssacego i zobaczyc czy niema jeziora oleju w ssacym
na podlodze mozna odapalic diesla wystraczy tylko rozrusznik i butelka z ropa
cizko bedzie tak osadzic czy jest dobry silnik wizualnie
musisz goscia zagadac tak zeby sam sie zamotal
"a jak jest zepsuty to moge oddac"
"ile jest gwarancji rozruchowej"
"zaliczke dam poowe jak wsadze odpale to dam druga polowe"
i inne takie banaly
dopiero jak wsadzisz silnik to bedziesz wiedzail czy jest ok
najlepiej szukaj jak jest jeszcze w aucie to mozna poleicec jeszcze w testy z nim
jak sprawdzic czy turbo dmucha:
-proste i najlepsze to scinac waz od turbo do ssacego i dac gazu tzn obroty kiedy turbina daje cisnienie i zobaczyc czy wypycha ci reke czy mozesz swobodnie scisnac waz
[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 4:05 pm ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130659997
moze ten
na podlodze mozna odapalic diesla wystraczy tylko rozrusznik i butelka z ropa
cizko bedzie tak osadzic czy jest dobry silnik wizualnie
musisz goscia zagadac tak zeby sam sie zamotal
"a jak jest zepsuty to moge oddac"
"ile jest gwarancji rozruchowej"
"zaliczke dam poowe jak wsadze odpale to dam druga polowe"
i inne takie banaly
dopiero jak wsadzisz silnik to bedziesz wiedzail czy jest ok
najlepiej szukaj jak jest jeszcze w aucie to mozna poleicec jeszcze w testy z nim
jak sprawdzic czy turbo dmucha:
-proste i najlepsze to scinac waz od turbo do ssacego i dac gazu tzn obroty kiedy turbina daje cisnienie i zobaczyc czy wypycha ci reke czy mozesz swobodnie scisnac waz
[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 4:05 pm ]
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=130659997
moze ten
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Krzylu, o gwarancje to na 100 bede pytał pozatym dzis dzwonie do goscia i ma mi podać cisnieni i co tylko bedzie mogł zmierzyć
a na go tez przygotować do odpalenia ) tak ze moze cos z tego bedzie )
A dzieki wam chlopaki cos wiem to mnam nadzieje ze ten silniczek bedzie super i mi sie uda )
Dzis tam dzwoni podam co mowil wieczorem a jak bedzie ok to we srode po niego jeade i bed miał TD :D:D:D:D:D:
[ Dodano: Pon Paź 02, 2006 15:13 ]
Bo koleś ma 2 silniki jednego z Ic drugiego zwykłego wiec jeszcze zobacze ale na 100 biore ten w lepszym stanie ) a jak beda porownywalne to zwykly TD
a na go tez przygotować do odpalenia ) tak ze moze cos z tego bedzie )
A dzieki wam chlopaki cos wiem to mnam nadzieje ze ten silniczek bedzie super i mi sie uda )
Dzis tam dzwoni podam co mowil wieczorem a jak bedzie ok to we srode po niego jeade i bed miał TD :D:D:D:D:D:
[ Dodano: Pon Paź 02, 2006 15:13 ]
nie nie ten :PPP ale chyba wezme zwylego TD bo sporo robie dziennie kilometrów i zalezy mi tez na splaniu a Td ic jak podejrzewam bedzie z 7 spokojnie paliłKrzylu pisze: Dodano: Nie Paź 01, 2006 4:05 pm ]
http://moto.allegro.pl/sh...?item=130659997
moze ten
Bo koleś ma 2 silniki jednego z Ic drugiego zwykłego wiec jeszcze zobacze ale na 100 biore ten w lepszym stanie ) a jak beda porownywalne to zwykly TD
PiTTer99, wcale nie!!!!! ja mialem 2 karby a czapa nigdy nie sciagana byla,oryginal VW poprostu niema co sie tym sugerowac poniewaz w fabrycie niezawsze wychodzily idealne glowice dlatego dawali grubsze lub cienisze uszczelki
TD ic nie jest pijakiem!!!!mi on pali mniej niz JP a on z 6L mi lykal
daruj sobie 1V bo duzo sobie nie polepszysz zawiedziesz sie w serii,
TD ic nie jest pijakiem!!!!mi on pali mniej niz JP a on z 6L mi lykal
daruj sobie 1V bo duzo sobie nie polepszysz zawiedziesz sie w serii,
Krzylu moze i racja ale jak masz 3 to juz jest jakis znak....
ja sie spotkalem tylko z jednym karbem albo diurka przy nie sciaganą górą, ale to moze przypadek.
ja sie spotkalem tylko z jednym karbem albo diurka przy nie sciaganą górą, ale to moze przypadek.
1985 - Jetta USA 1.6TD
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 147 gości