Problem po wymianie maglownicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem po wymianie maglownicy
Wczoraj zabrałem się do wymiany maglownicy ponieważ na poprzedniej wcale nie miałem wspomy. Zakończyłem już wymianę i otóż mam taki jakby "problem" ponieważ wspomaganie w lewo działa idealnie i na krańcu skrętu słychać pompę. Natomiast w prawo jest trochę ciężej skręcać i nie słychać pompy na krańcówce. W poprzednim aucie maglownica działała 100%. Pompa też dobra bo by wcale nie działało. Czy jest jakaś możliwość zapowietrzenia ? Próbowałem ją "odpowietrzyć" trzymając przez jakieś 5s na maksymalnym skręcie lecz nie dało to nic. Płyn mam hipol atf. Dosyć gęsty taki ciemno-czerwony kolor.
Problem po wymianie maglownicy
Rozumiem, że płyn wymieniłeś na nowy. Odpowietrzenie polega na skręceniu kierownicy w skrajne położenia kilka razy i ewentualne uzupełnienie płynu, więc nie trzeba trzymać kierownicy w skrajnym położeniu.
Problem po wymianie maglownicy
Tak płyn był zalany nowy. Nie pomyślałem żeby wypłukać maglownice przed jego zalaniem. Poprzednio u kumpla płukaliśmy maglę ON i wyleciało sporo syfu. Co sądzisz o takim płukaniu? Nie zaszkodzi niczemu w bebechach przekładni?
Problem po wymianie maglownicy
Wypłukałem ropą i zalałem zielonym oryginalnym Febi. Jest znaczna poprawa tylko zastanawia mnie jak skręcę w prawo do końca to słychać razem z jęczeniem pompy takie syczenie . Z lewej strony tak nie ma .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości