Witam mam taki problem z autem że gaśnie po rozgrzaniu silnika w różnym zakresie obrotów i są takie błędy
błędem wyświetlone na testerze,
proszę
( Pompa wtryskowa ) żądania zatrzymania silnika
Napięcie akumulatora wysokie
Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu.
Usterka obwodu sterowania regulacją wtrysku
Dzień wcześniej inny komp pokazywał
Chwilowe zgaszenie 34
Pompa wtryskowa uszkodzona
Czujnik położenia wału korbowego usterkę obwodu
Czujnik położenia wału korbowego uszkodzony,
Dodam że to nie są testery typu kabel Tajwan
tylko urządzenia za grubą kasę ,czujnik wału wymieniony razem z wiązka a auto dalej po rozgrzaniu staje.
Gaśnie po rozgrzaniu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Gaśnie po rozgrzaniu
wyciąg czujnik położenia wału,miernik w dłoń sprawdź rezystancjię,weź suszarkę nagrzewaj go i patrz czy przerwie obwód...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz sty 10, 2016 00:03
Gaśnie po rozgrzaniu
już mam 4 w domu 2 nowe 1 używkę i też jest w aucie, na tą chwile nie mam miernika ,ale jakoś niewierze żeby, 4 czujniki padły w aucie, czytałem na innym forum innej marki że w pompie jest czujnik halla , czy w golfie też jest?może to on wariuje ?
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Gaśnie po rozgrzaniu
nie ma...tak ogólnie jak pompa ustawiona?
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Gaśnie po rozgrzaniu
No ale co tam działasz po kolei?Pisze napięcie akumulatora za wysokie czyli rozumie że masz go sprawdzony że trzyma odpowiednie napięcie? i nie jest przeładowany?Bo jak zionie za dużym to można sobie wymieniać naprawiać...
Rozumie coś tam wymieniasz błedy kasujesz i po kilku rundkach sprawdzasz czy się pojawiają.Ustawienia pompy masz w normie?
Kolega akurat w motocyklu miał sterownik zrąbany dający bardzo podobne objawy.
Ale rozumie że próbujesz naprawić to na co błędy wskazują?
Rozumie coś tam wymieniasz błedy kasujesz i po kilku rundkach sprawdzasz czy się pojawiają.Ustawienia pompy masz w normie?
Kolega akurat w motocyklu miał sterownik zrąbany dający bardzo podobne objawy.
Ale rozumie że próbujesz naprawić to na co błędy wskazują?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 155 gości