Ostatnie zdjęcie które dodałem przedstawiało pomalowany podkładem pod lakier bagażnik , czas na spasowanie foteli od mk3 przerobiony rozstaw stópek , przełożone wajchy ryglowania fotela z prawej na lewą + delikatne przedłużenie jednego z nich . na razie zwykłe pół-kubły mk3 [ Fotel kierowcy regulacja jednopłaszczyznowa wysokości

] , docelowo GTi Edition [ doły takie same ] wystarczy przerzucić tapicere na stelaż .


Wycięcie nowych boczków bagażnika [ pod oklejenie czarną skórą ] :


Boczki Gotowe obklejone czekają na strychu na montaż
Przyszedł i czas na cycuszki

rozebrane wyczyszczone polutowane upalone 2 ścieżki ogarnięte oświetlenie i wszystkie kontrolki , Test wyszedł pomyślnie Wskaźnik temp cieczy chłodzącej jak i ilości Paliwa działają , obrotościo-mierz także , ustawiony przebieg Zerowy , w końcu Auto Salonowe z Rocznika 2016




Spas Starej Deski :
Kilka zdjęć dla tych , którzy wmawiali mi , że kanapa nie dzielona z mk3 nie mieści się do mk1 [ luz z strony kierowcy miedzy fotelem a boczkiem 2 cm z prawej od pasażera 4 cm ] , troszkę trzeba było pomodzić , lecz pasuje , leży na nadkolach , ciekawe jak z dzieloną , choć wątpię by ktoś się porwał na taką misję .






Pożyczona od Kuzynka Pawełka ori dolna rozpóra od Gti Ka , aby wywiercić otwory pod jej zamocowanie ;] .

Zakupiona Ori osłona wentylatora nawiewu , w jednym miejscu roztopiony plastik od rezystora [ Oporu ceramicznego wystającego przed nawiew ]


Trochę Spuścizny nad odnowieniem sierpów [ nie kupowałem nowych podróbowych , wolałem odnowic ori , które pasuja jak ulał

+ lotka Kameia na maskę , jeszcze nie wiem , czy będzie mi ona leżała , czy będzie wieś ale odświeżyć zawsze można ;]
Matowanko włukniną gradalności p400 , Podkład na plastik [ żółte szczyny ] + akryl pół mat .












Podłoga od wewnątrz , podkład pod lakier [ STANDARDOWO BEZ FUSZERKI

] .





Poprawiona Komora Silnika w 2-Gi Podkład

.
Pozdrawiam Bananów środkowym Palcem , którzy w opisach przedmiotu wystawionego na aukcji , jak i przez telefon podczas rozmowy ŁŻĄ prosto do ucha , iż ich części są w idealnym / dobrym stanie , choć i tak jestem zadowolony iż zdołałem kupić all listwy wąskie jednoczęściowe do 3 d za kwotę około 150 zł z przesyłką gdzie podróbowy zamiennik kosztuje 3 stówki , i ch.J go wie jak pasuje do nadwozia , trochę spuścizny nad detalami i złota raczka odrestauruje je tak jak w przypadku dolnych progowych które już robiłem wcześniej .
Listwy po zakupie , i ich prostowaniu , niemożliwe staje się możliwe

.









Po Wyprostowaniu , czas na podgrzanie i zdarcie ori otuliny [ okleiny strukturalnej ] , zmatowanie ich papierem gradalności p 320 wyczyszczenie ubytków [ wrzerów w aluminium ] nałożenie delikatnie szpachlówki uniwersalnej w miejsce nie wypukanych dziórek i ubytków , wyrzeźbienie końcy , spasowanie do nadwozia i czekanie na podkład ;] .
Po Zamontowaniu 2-ch Tylnych na Błotniki , nie widać żadnej fali , wygięć , jakie sfotografowałem na zdjęciach po ,, ZAKUPIE KONTROLOWANYM ,,











Po Za Tymi Pracami , które już wykonałem , elementy nadwozia takie jak : Błotniki Maska Klapa , Drzwi zostały zmatowane na sucho p320 i przypylone bazą od wewnątrz jak i z zewnątrz pod matowanie na mokro by wyłapać wrzerki , które umknęły .
Prace nad odbudową Projektu ciągle się przedłużają , jeżeli zima nie odpusci to auto zostanie polakierowane dopiero na wiosnę .
Miłego Czytania Lektury

.