Witam wszystkich.
Nie znalazłem tematu z podobnym problemem więc pozwoliłem sobie założyć swój.
Posiadam Bore 1,9 115KM silnik AJM
Podczas jazdy autem czy z climatronikiem czy ze zwykłym nawiewem temperatura nawiewanego powietrza zmienia się samoczynnie bez zmiany na panelu sterowania nią.
Po nastawieniu na ciepłe powietrze co jakiś czas wieje letnie/chłodne powietrze i potem z powrotem ciepłe. Po podłączeniu pod komputer wyskoczył błąd silniczka V68( dokładnie juz nie pamietam było to w zeszłą zimę). Sprawdziłem i kupiłem wymagany silniczek(przyznaję, używany). Na wiosnę wymieniłem go i był spokój.Domyślam się że tylko dlatego zę ciągle ustawiane było chłodne powietrze.
I teraz moje pytanie a nawet dwa.
Czy miał juz ktoś podobny przypadek i co może powodować takie zmiany temperatury??
Czy wpływ na taką zmianę może mieć fakt, że ubywa mi notorycznie płynu chłodniczego?
Trwa to już od dawna.Wymieniałem termostat dwa razy, chłodnice, zbiorniczek wyr. dwa razy i dalej ubywa. Dziś po stwierdzeniu że wywala mi go zaworem przelewowym ze zbiorniczka robiłem test na zawartośc spalin w układzie chłodniczym i niestety okazuje się że do wymiany uszczelka pod głowicą. Czy ubywający płyn chłodniczy może powodować zapowietrzanie się układu chłodniczego a co za tym idzie także nagrzewnicy i stąd te wahania temperatury?
Będę wdzięczny za odpowiedzi.
Bora.zmieniająca się temperatura nawiewu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bora.zmieniająca się temperatura nawiewu
takpolfat pisze:Czy wpływ na taką zmianę może mieć fakt, że ubywa mi notorycznie płynu chłodniczego?
jeszcze raz takpolfat pisze:Wymieniałem termostat dwa razy, chłodnice, zbiorniczek wyr. dwa razy i dalej ubywa. Dziś po stwierdzeniu że wywala mi go zaworem przelewowym ze zbiorniczka robiłem test na zawartośc spalin w układzie chłodniczym i niestety okazuje się że do wymiany uszczelka pod głowicą. Czy ubywający płyn chłodniczy może powodować zapowietrzanie się układu chłodniczego a co za tym idzie także nagrzewnicy i stąd te wahania temperatury?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości