Jaki siłownik do centralnego?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » wt lut 22, 2005 15:46

AEM :pub: juz teraz wszystko rozumiem
klape masz całkowicie niezależną od centrala (myślałem ze jest inaczej)
i przerobiona inastalka( myślałem ze otworzenie jednych drzwi powoduje to ze central otwiera wszystko, bo tylko z takim czymś sie spotkałem )

i chyba w mk2 jest troszke inaczej niz w mk3 jeśli chodzi o bagażnik, albo mi sie wydaje , ja mam zamiar zamontować w taki sposób , ze bedzie mi otwierał drzwi i bagażnik , bo w bagażniku mam normalną wkładke jak w drzwiach, ale oczywiście to nie bedzie oznaczało ze bagażnik bedzie całkowicie otwarty bo zeby go otworzyć to jeszcze trzeba wcisnąć tą plastykową rączke (także bedzie otwarty tak jak drzwi - otwarty ale bez pociągnięcia klamki sie nie otworzy :-) troche to zagmatwane
no ale jak bede wychodził z auta , to jednym przyciskiem załącze alarm i zamkne wszystkie zamki włącznie z bagażnikiem :bigok:



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt lut 22, 2005 19:58

otwieranie jednych drzwi ale przednich normalnie otwiera wszystkie a ja przerobiłem że tylko drzwi kierowcy otwierają wszystkie. Mówimy tutaj o centralu elektrycznym dokładanym jeśli nie ma fabrycznego. Pneumat może działać ze wszystkich drzwi ale tego :niewiem:


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » wt lut 22, 2005 20:02

no i weź pod uwagę że jak nie zablokujesz zamka to stojąc na światłach złodziej może ci otworzyć kufer i coś zabrać. Znam kilka takich przypadków a w jednym z nich zginął laptop za prawie 10 tyś. zł. Dlatego mój zamek jest wyłączony i do czasu naciśniecia przycisku klapa się nie otworzy.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr lut 23, 2005 00:19

u mnie jakby złodziej zajrzał do kufra to by sie zmartwił bo ja tam nic kompletnie nie mam :-) ostatnio woziłem tylko dwa kartony ze śmieciami :-) ( woziłem je prawie tydzien bo zawsze zapominałem zeby wyżucic :-) ) także jakby je zabrał to by mnie tylko wyręczył
a tak powaznie to dobry jest ten patent z zamykaniem w momencie przekręcenia stacyjki, bede musiał to rozpracować , poszukam jakiś projektów :-) , tylko czekam na lepszą pogodę żeby można było wreszcie coś ruszyć, bo bede to pod blokiem robić :-)



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr lut 23, 2005 00:52

zamykanie to standartowa funcja dzisiejszych alarmów. Ja chcę u siebie przerobić aby blokada następowała dopiero po ruszeniu autem a odblokowanie przyciskiem lub po zgaszeniu silnika.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
adamo122
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: pn sty 17, 2005 15:51
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: adamo122 » śr lut 23, 2005 00:59

AEM pisze:zamykanie to standartowa funcja dzisiejszych alarmów. Ja chcę u siebie przerobić aby blokada następowała dopiero po ruszeniu autem a odblokowanie przyciskiem lub po zgaszeniu silnika.
tak by było napewno wygodniej bo czasami ktoś wsiada jak juz autko sie odpali :grin: np moja matka , zaczym dojdzie to juz siedze zniecierpliwiony :rotfl: a silnik juz temperature łapie



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » śr lut 23, 2005 19:02

to zrobię tyle że jest to związane ze zbudowaniem układu wyświetlania wrzuconego biegu jak w rajdówkach (z tego będzie sygnał) i małego przekombinowania sterowania centralem. Na razie za zimno na grzebanie na dworze a garażu nie mam.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Zwoli

Post autor: Zwoli » czw lut 24, 2005 15:42

Witajcie sorki że wtrącę się w tą dyskusję ale mam pytanko do AEM też mam dwójeczkę i ostatnio zakładałem central z alarmem.Wkładkę w bagażniku odłaczyłem bo można było otworzyć byle jakim kluczem i zrobiłem otwieranie na pilota.Usunełem też cięgna w dzwiach i guziki tam wstawione mam diody od alarmu. mój alarm ma funkcję zamykania dzwi podczas jazdy ale zeby kogoś wpuścić do auta to muszę je wyłączyć tzn. zapłon jak to obejść???



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » czw lut 24, 2005 17:43

Napisz na priva jaki to alarm - jak się nazywa? Naprawdopodobniej będziesz musiał założyć przycisk zwierający do masy wejście open w sterowniku centrala. Ja tak mam, do tego przyciskiem jak wcześniej napisałem otwieram klapę tylną. pilotem zresztą też. I tu mam do ciebie pytanko skoro wszystko usunąłeś z drzwi i klapy? Jak wejdziesz do auta gdy zatrzaśniesz drzwi lub kluczyki w bagażniku?


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Zwoli

Post autor: Zwoli » ndz lut 27, 2005 01:17

sorki ze dopiero teraz pisze ale nie mialem dostepu.
jesli chodzi o nazwe alarmu to "master" a co kluczyków to mam zapasowe i jeszcze jedno wejscie awaryjne



Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » ndz lut 27, 2005 14:36

tyle ze drugiego kpl. kluczy ze sobą nie wozisz. A co jeśli wyjdziesz z auta gdy pracuje silnik i alarm zamknie drzwi. Nietety kilka razy już tak zatrzasnąłem drzwi. Niemniej jest proste obejście gdy zatrzaśniesz drzwi na pracującym silniku.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » ndz lut 27, 2005 19:29

siema widze że jesteście oblatani w tych zamkach centr. może będzieci mi mogli jakoś pomóc zrąbał mi się jeden z zamków w golfie III w bocznych tylnich drzwiach za kierowcą i zdjołem całą tą tapicerke z drzwi do gołej blachy i kurde mam góla bo niewiem co dalej rurka z powietrzem jest prawidłowo podpięta zasilanie też a mimo to niezamykają mi się te drzwi ( pozostałe zamykają się normalnie - a w bagażniku tam gdzie jest to urządzenie to brzęczy jak traktor :-) )kupiłem nowy siłownik ale niewiem gdzie się znajduje w tych drzwiach ten siłownik niczego takiego niewidze ! POMOCY !!!!


[url=http://www.jumla.pl/][b][color=black][size=100]Ogłoszenia Nowy Sącz[/size][/color][/b][/url]

Awatar użytkownika
AEM
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 282
Rejestracja: pn lis 01, 2004 19:16
Lokalizacja: Wieluń
Kontakt:

Post autor: AEM » ndz lut 27, 2005 19:41

siłownik jest na końcu tej rurki. Na otwartych i rozbebeszonych drzwiach przekręc rygiel zamka ręką i sterując centralem sprawdź czy sam siłownik chodzi.


Jak jadę to nie piję - za dużo się rozlewa!

Awatar użytkownika
jojo_ns
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: czw lut 17, 2005 08:31
Lokalizacja: NS
Kontakt:

Post autor: jojo_ns » ndz lut 27, 2005 19:55

zamek działą bo jak wciskam ten przycisk do zamka to drzwi się zamykają ale jak przerkęce kluczykiem w drzwiach od kierowcy to lipa niezamyka się


[url=http://www.jumla.pl/][b][color=black][size=100]Ogłoszenia Nowy Sącz[/size][/color][/b][/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 112 gości