Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Witam
Potrzebuję informacji jakie zakresy rezystancji ma czyjnik ciśnienia oleju w silniku 1.4 16V.
Chcę świadomie emulować ciśnienie ponad 2bar by nie wyświetlał się komunikat o niskim ciśnieniu.
Silnik ma problem z ciśnieniem po rozgrzaniu i spada z 2.2bar na prawie zero.
Prawdopodobnie do wymiany podkrywa z wałkami ale nie chcemy tego robić. Auto jeździ już tak ponad rok i chodzi nomalnie.
Ewentualny remont tego silnika nie opłaca się więc chcę tylko emulować by matka miała spokuj.
Ma ktoś tabelę tych czujników??
Dzięki za pomoc...
Potrzebuję informacji jakie zakresy rezystancji ma czyjnik ciśnienia oleju w silniku 1.4 16V.
Chcę świadomie emulować ciśnienie ponad 2bar by nie wyświetlał się komunikat o niskim ciśnieniu.
Silnik ma problem z ciśnieniem po rozgrzaniu i spada z 2.2bar na prawie zero.
Prawdopodobnie do wymiany podkrywa z wałkami ale nie chcemy tego robić. Auto jeździ już tak ponad rok i chodzi nomalnie.
Ewentualny remont tego silnika nie opłaca się więc chcę tylko emulować by matka miała spokuj.
Ma ktoś tabelę tych czujników??
Dzięki za pomoc...
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
wymień czujnik a nie modź...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Kolego czujnik już był wymieniany gdy powstał problem.
Kosztuje grosze i bez sprawdzania został wymieniony.
To nie pomogło.
Sprawdziłem ciśnienie manometrem i dlatego napisałem że po rozgrzaniu nie trzyma ciśnienia.
Nie będę sprawdzał czy to pompa, panewki itp.
Nie ma sensu i się nie opłaca.
Matka jeździ tym autem tylko do pracy 7km i to wszystko ale denerwuje się jak jej pika i wyświetla STOP.
Będzie jeździła tym silnikiem aż go zajeździ...proste.
Chcę tylko emulować czyjnik.
Rano sprawdzę ile ma na zimnym i gęstym oleju rezystancji czujnik ale przyda mi się informacja jakie są zakresy czujnika by ładnie dobrać rezystor a nie kombinować. W poniedziałek lecę w delegację i chciałbym to ogarnąć bo już wiele razy obiecałem a ciągle brak czasu.
Kosztuje grosze i bez sprawdzania został wymieniony.
To nie pomogło.
Sprawdziłem ciśnienie manometrem i dlatego napisałem że po rozgrzaniu nie trzyma ciśnienia.
Nie będę sprawdzał czy to pompa, panewki itp.
Nie ma sensu i się nie opłaca.
Matka jeździ tym autem tylko do pracy 7km i to wszystko ale denerwuje się jak jej pika i wyświetla STOP.
Będzie jeździła tym silnikiem aż go zajeździ...proste.
Chcę tylko emulować czyjnik.
Rano sprawdzę ile ma na zimnym i gęstym oleju rezystancji czujnik ale przyda mi się informacja jakie są zakresy czujnika by ładnie dobrać rezystor a nie kombinować. W poniedziałek lecę w delegację i chciałbym to ogarnąć bo już wiele razy obiecałem a ciągle brak czasu.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
to lepiej zalej superol i będzie git
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Tak na pewno...może jeszcze litr ceramizera??
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Aż las rąk widzę i sporo sensownych odpowiedzi...
Nadal nie znam zakresów ale po własnym sprawdzeniu na oko multimetrem:
300Ω - za dużo czyli wskazanie zbyt niskiego ciśnienia
150Ω - za dużo czyli wskazanie zbyt niskiego ciśnienia
14Ω - OK ciśnienie w normie nie ma alarmu
7Ω - OK ciśnienie w normie nie ma alarmu
Zrobiłem sobie emulator na 7 i 14Ω.
Czyli ten zakres pozwala uniknąć zbędnego alarmu w moim przypadku.
Nadal nie znam zakresów ale po własnym sprawdzeniu na oko multimetrem:
300Ω - za dużo czyli wskazanie zbyt niskiego ciśnienia
150Ω - za dużo czyli wskazanie zbyt niskiego ciśnienia
14Ω - OK ciśnienie w normie nie ma alarmu
7Ω - OK ciśnienie w normie nie ma alarmu
Zrobiłem sobie emulator na 7 i 14Ω.
Czyli ten zakres pozwala uniknąć zbędnego alarmu w moim przypadku.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
a zapytam który czujnik kolego mierzysz,gdzie on jest?...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Ten górny z lewej strony silnika.
NA fotce jest silnik 1.6 ale konstrukcja bardzo podobna.
Nie znam niestety trzy literowego symbolu silnika jaki siedzi w matki golfie.
Zapomniałem sprawdzić bo auto miałem tylko na chwilkę.
NA fotce jest silnik 1.6 ale konstrukcja bardzo podobna.
Nie znam niestety trzy literowego symbolu silnika jaki siedzi w matki golfie.
Zapomniałem sprawdzić bo auto miałem tylko na chwilkę.
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
ten czujnik nie ma rezystancji...
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
A co ma powiedz??
Skoro jest to czujnik analogowy a nie cyfrowy??
Skoro jest to czujnik analogowy a nie cyfrowy??
-
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2831
- Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
- Lokalizacja: Rzepin
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
już nie kumam o co chodzi,wiem że analogowy,najpierw pytasz o rezystancje jak on nie ma wartości oporowych jedynie co to może zamykać obieg lub otwierać...
więc wytłumacz mi w jaki sposób robi ten oto czujnik oporność
więc wytłumacz mi w jaki sposób robi ten oto czujnik oporność
Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
No proszę cię kolego
Skoro jest analogowy to wartości podawane przez czujnik w tym przypadku wyrażone są przez rezystancję
Gdyby to był czujnik cyfrowy to podawały by sygnał 0 lub 1 czyli obwód (nie obieg ja to napisałeś) zamknięty lub otwarty a fachowo nazywając NO lub NC (Normal Open/Normal Close).
Ten czujnik w tym silniku jest analogowy a alarm pojawia się (teraz dokładnie nie pamiętam) gdy powyżej 2000obr ciśnienie nie jest utrzymane na poziomie powyżej 2bar przez ileś tam sekund.
Gdy jest brak czujnika lub ciśnienie jest bardzo niskie już powyżej 1000obr jest alarm.
Skoro jest analogowy to wartości podawane przez czujnik w tym przypadku wyrażone są przez rezystancję
Gdyby to był czujnik cyfrowy to podawały by sygnał 0 lub 1 czyli obwód (nie obieg ja to napisałeś) zamknięty lub otwarty a fachowo nazywając NO lub NC (Normal Open/Normal Close).
Ten czujnik w tym silniku jest analogowy a alarm pojawia się (teraz dokładnie nie pamiętam) gdy powyżej 2000obr ciśnienie nie jest utrzymane na poziomie powyżej 2bar przez ileś tam sekund.
Gdy jest brak czujnika lub ciśnienie jest bardzo niskie już powyżej 1000obr jest alarm.
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
Myślisz że ten wynalazek poprawi szczelność i ciśnienie??
Golf IV 1.4 16V 2001 rezystacja czujnika ciśnienia oleju
ten czujnik zwiera albo rozwiera masę i na takiej zasadzie działa, albo ściągnij z niego wtyczkę i będzie spokój, albo przyłóż przewód do masy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 109 gości