mk2 GTI 20VT by mateusz.995

Moderator: G0 Karcio

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Golfinkatdi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3325
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 00:26
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

mk2 1.8t

Post autor: Golfinkatdi » pn gru 28, 2015 22:07

rysiektr pisze:wiesz generalnie CLka od GTI różni się nie tylko silnikiem hamulcami i znaczkami, różnice są karoserii, o G60 nie wspomnę. Co prawda są to różnice kosmetyczne ale są. Są nawet różnice w CL a GL w zależności od wersji silnikowych ale to już na prawdę szczegóły
Tak jak przedlift i polift, to nie tylko drzwi i elektryka, zmian w konstrukcji jest dużo więcej.
Ja doskonale o tym wiem .. w g60 nawet konsola pod deskę była inna(mniejsza) bo tam była wyżej podłoga tak jak w syncro :)


Golf GTD MK2 by RobertBlue
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

nygus84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: wt gru 22, 2015 10:30

mk2 1.8t

Post autor: nygus84 » czw gru 31, 2015 08:36

Witam. Chciałem się zapytać dużo zabawy z tym swapem?



Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

Re: mk2 1.8t

Post autor: mateusz.995 » czw gru 31, 2015 10:55

nygus84 pisze:Witam. Chciałem się zapytać dużo zabawy z tym swapem?

wymiana żarówki to to nie była ale nie jest źle jak ktoś ma pojęcie to sobie poradzi


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

mk2 1.8t

Post autor: rysiektr » czw gru 31, 2015 12:08

nygus84 pisze:Witam. Chciałem się zapytać dużo zabawy z tym swapem?
Prosty swap, nie trzeba ciąć podłużnic, silnik mieści się pod maskę, pasuje na oryginalne mocowania.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

mk2 1.8t

Post autor: mateusz.995 » czw gru 31, 2015 18:29

niskobudżetowy wydech poskładany na wytrzymać rok góra dwa, później przed mapa zrobi się coś o większej średnicy z kwasu..

komentarz dziadka na końcu bezcenny :bigok:


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=S0waPIqJw-0[/youtube]


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bil1091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 08:50
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

mk2 1.8t

Post autor: bil1091 » sob sty 02, 2016 01:26

Siema. Mam pytanko jakie półośki zastosowałeś, przegub wewnętrzy na pewno od audi a reszta



Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

Re: mk2 1.8t

Post autor: mateusz.995 » sob sty 02, 2016 08:55

bil1091 pisze:Siema. Mam pytanko jakie półośki zastosowałeś, przegub wewnętrzy na pewno od audi a reszta
tez audi tylko ze ja zastosowałem wahacze z golfa mk3


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bil1091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 08:50
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

mk2 1.8t

Post autor: bil1091 » sob sty 02, 2016 12:22

koła ci nie wystają poza obrys , bo mk3 ma o 2cm dłuższe wahacze. Główkę przy piaście przekładałeś z mk2



Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

Re: mk2 1.8t

Post autor: mateusz.995 » sob sty 02, 2016 13:38

bil1091 pisze:koła ci nie wystają poza obrys , bo mk3 ma o 2cm dłuższe wahacze. Główkę przy piaście przekładałeś z mk2
jest równo z błotnikiem i tak to nie jest docelowa felga od początku było założenie ze auto ma stać szerzej belka tylna tez będzie z mk3


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
DarkRipper
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw cze 25, 2015 09:34
Lokalizacja: Kluczbork

Re: mk2 1.8t

Post autor: DarkRipper » pn sty 04, 2016 12:27

mateusz.995 pisze:
bil1091 pisze:koła ci nie wystają poza obrys , bo mk3 ma o 2cm dłuższe wahacze. Główkę przy piaście przekładałeś z mk2
jest równo z błotnikiem i tak to nie jest docelowa felga od początku było założenie ze auto ma stać szerzej belka tylna tez będzie z mk3
Ja mam to samo i przy szerokości felgi 7.5" i et35 jest idealne rowno z błotnikiem. Przy innej szerokości (wiekszej) już trzeba z et kombinować.


Mój Szerszeń
http://forum.vwgolf.pl//viewtopic.php?f=87&t=586202" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: mk2 1.8t

Post autor: _małyTM_ » pn sty 04, 2016 14:53

DarkRipper pisze:
mateusz.995 pisze:
bil1091 pisze:koła ci nie wystają poza obrys , bo mk3 ma o 2cm dłuższe wahacze. Główkę przy piaście przekładałeś z mk2
jest równo z błotnikiem i tak to nie jest docelowa felga od początku było założenie ze auto ma stać szerzej belka tylna tez będzie z mk3
Ja mam to samo i przy szerokości felgi 7.5" i et35 jest idealne rowno z błotnikiem. Przy innej szerokości (wiekszej) już trzeba z et kombinować.
to masz chyba jeszcze inny wahacz/zawieche, bo u siebie mam cały zestaw z golfa III gti i przednia fela 7j et38 to będzie na styk, muszę przymierzyć 7,5j et38 jak będzie wyglądało


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
DarkRipper
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: czw cze 25, 2015 09:34
Lokalizacja: Kluczbork

mk2 1.8t

Post autor: DarkRipper » pn sty 04, 2016 18:07

Tak u mnie wychodzi przy 7.5 i et 35.
Jak na koleinie dobiło zawieszenie to obdarło krawędź blotnika i rant felgi
Zimowki mam stal 6Jx15 ET49 poszerzoną o ok 5cm i tez mam na zero. Tam et chyba ok 28 wyszło


Mój Szerszeń
http://forum.vwgolf.pl//viewtopic.php?f=87&t=586202" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
bil1091
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: wt gru 29, 2015 08:50
Lokalizacja: Golub-Dobrzyń

mk2 1.8t

Post autor: bil1091 » pt sty 08, 2016 20:51

ja robie swapa na 2.0 i mam zamiar zalożyc wachacze od mk3 a koło mam 8" i nie wiem jak to bedzie wygladac



Awatar użytkownika
mateusz.995
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 512
Rejestracja: sob mar 23, 2013 17:04
Lokalizacja: Leszno

Re: mk2 1.8t

Post autor: mateusz.995 » pt sty 08, 2016 22:36

bil1091 pisze:ja robie swapa na 2.0 i mam zamiar zalożyc wachacze od mk3 a koło mam 8" i nie wiem jak to bedzie wygladac
pytanie jak teraz to wygląda i jakie et bo np wahacze mk2 kolo 8cali et20 będzie tak samo wstawało jak na whaczach z mk3 kole 8cali i et 40


mk2 20vt ---> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=582221" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości