Mam ogromną nadzieję, że ktoś wie jak takie urządzenie się nazywa, lub może ma ktoś takie coś na zbyciu i chce mi sprzedać
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
a to za dużo w vagu nie podziałasz ,ale zawsze coś tam możesz pogrzebać i popatrzeć , posprawdzać ,też miałem kiedyś problem z klienta autem tez golf III tdi 1z ,wszystko sprawne ,silnik zdrowy jak i osprzęt ale z odpalaniem miał ciężko . po 3 dniach znalazłem przyczyne chociaż u ciebie może być co innego , u niego padł czujnik temperatury w nastawniku i płynu przy okazji .podobno ,że jak padnie 1 to sygnał do odpalania ecu bieże z 2 czujnika ,nie wiem może i tak jest ,wymieniłem mu to i auto juz normalnie odpalało tak jak powinno ,aku standardowy 65AH .danielek103 pisze:VW_seller dziękuję za odpowiedź ale mam 95 rok produkcji ;/
nie świadczy to dobrze o Tobie ze chcesz stosować takie druciarstwodanielek103 pisze:Jestem z zawodu mechanikiem więc wiem co nieco o autach.
"Glucić" powiadasz?danielek103 pisze: wracać do swoich szopek i GLUCIĆ przy swoich padaczkach. Jestem z zawodu mechanikiem więc wiem co nieco o autach
Czy to nie jest "glut"?danielek103 pisze:Słyszałem ostatnio o takim "urządzeniu" kondensator, opornik, cewka nie znam się na tym. Podłącza się to do czujnika temperatury i w ten sposób oszukuje go
Nie wiem jak u ciebie,ale u mnie od 2 tygodni temperatura powietrza waha się od 0-10*C,więc jeśli chcesz koniecznie czyjemuś silnikowi przypiąć łatkę "padaki",to zacznij od siebie,bo zdrowy TDI w takich temperaturach powinien bezproblemowo palić bez świec.danielek103 pisze:Z racji tego że mój staruszek ma 20 lat nie jest mu łatwo odpalić przy takich temperaturach jakie są obecnie
Samozwańczym,czy po szkole? Praktykującym co nieco,czy tylko po szkole?danielek103 pisze:Jestem z zawodu mechanikiem więc wiem co nieco o autach
Tak jest! Pkt.2 regulaminu forumdanielek103 pisze:A teraz kilka słów do adminów. Zróbcie tu jakąś selekcje czy coś!
Hmm,pomyślmy... To jest kolego twoja porażka i twój problem,bo ja gdy wiem że mnie yebnie,to paluchów do gniazdka nie pchamdanielek103 pisze:PORAŻKA! Wiedziałem że na forum nie dowiem się nic mądrego!
widzisz - to że masz zrobiony rozrusznik i dobry aku nie znaczy, że bedzie dobrze kręcić rozrusznik. Jeśli jesteś mechanikiem to wiesz, że droga pradu jest taka - akumulator - klema - przewód, punkt masowy oraz aku - klema, przewód, podpiecie rozrusznika. Otóż w kilku przypadkach ( i tu powiem - golf mk5) spotkałem się z problemem przewód - punkt masowy. Mechanicy niepotrzebnie rozbierali rozruszniki, a właściciele kupowali akumulatory.danielek103 pisze:AndrzejP4 po co taaka denna odpowiedź?! rozrusznik robiony miesiąc temu i aku 100 ah
czyli od 10 lat masz złe zdanie o forum a potem rejestrujesz sie 22.12.2015 i zakładasz temat, z góry wiedząc, że na takie pytanie nie dostaniesz odpowiedzi, która będzie Cię satysfakcjonowaćdanielek103 pisze:Wiedziałem że na forum nie dowiem się nic mądrego! Jednak zostaje przy swoim zdaniu jakie mam na temat forum od 10 lat.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 190 gości