vr6 w mk2 ????

Forum techniczne związane z silnikami VR6

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » czw gru 24, 2015 16:19

Wesolych Panowie! :satan: :okej: :pub: :grin:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » pt gru 25, 2015 18:03

16vg60 jak ogarniesz temat skracania wału to daj znaka ile dokładnie trzeba skrócić w mk2 ;)



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » pt gru 25, 2015 18:13

wal ogarnięty :bajer: ,jedynie teraz musze sie dowiedziec jak uruchomić go elektrycznie :-)

co do walu to ja mam
wal z mk4
dyfer haldexa ustawiony pod flansze mocowana na wiskozie oryginalnej
skrzynia 6gang drp
lapy jebajowe pod 6gang ale troche przerobione
jedno mocowanie skrzyni {kielich} od strony maglownicy cofnięte bo przegub wadzil
laczniki gumowe oryginal

i krótsza cześć walu skróciłem 12cm ;)

co hadlexa montujesz ? :hmm:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

vr6 w mk2 ????

Post autor: kkkacper » pt gru 25, 2015 18:47

klintonMK2, uwazaj na te dane od ludzi, bo niestety ale u kazdego zawsze to wypada roznie, nawet jak czesto setupy niby te same.. najlepiej jak sam pomierzysz to chociaz bedziesz mial spokoj ducha :jezor:


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

Re: vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » pt gru 25, 2015 19:22

oczywiscie tak jest i dla tego napisalem jak to u mnie wyglada ,ale roznie moze byc :-)

kkkacper pisze:klintonMK2, uwazaj na te dane od ludzi,
a pod tym podpisuje sie obiema ryncami :grin: , bo kilka razy sie wj... na mine ,mialo byc tak pieknie a wyszlo ...,dla tego od jakiegos czasu sam wszystko robie/mierze i sprawdzam i o nic sie nie pytam :rotfl:


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » pn gru 28, 2015 18:08

no kiedyś trzeba było ;) graty już leżą, tylko czasu brak :)



Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » pn sty 11, 2016 22:37

Panowie jaki najlepiej FMIC dać do VR6T żeby było najbardziej wydajnie i zmieściło się w oryginalnym wąskim zderzaku? Wejdzie on tam w ogóle?



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » pn sty 11, 2016 23:10

450x300/600x300
W waskim zderzaku ulatwione masz zadanie ,a jeszcze jak na pojedynczych okach to wogole bajka
Ja 600x300 i rallye froncie obsadze to Ty tym bardziej


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

Awatar użytkownika
plasma555
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 83
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 12:44
Lokalizacja: Zakopane

vr6 w mk2 ????

Post autor: plasma555 » pn sty 11, 2016 23:13

Dzięki za pomoc. A jaką grubość miałeś ? Bo im grubiej tym lepiej :)



Awatar użytkownika
16vg60
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2163
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:50
Lokalizacja: lublin

vr6 w mk2 ????

Post autor: 16vg60 » pn sty 11, 2016 23:23

http://fmic.pl/49-uniwersalne" onclick="window.open(this.href);return false;

Na tej stro ie sa praktycznie wszystkie dostepne uniwersalne ic,sa jeszcze jednostronne ,ale to juz zalezy jak orurowanie masz puszczo e


GOLF MK4 R32 OEM - niuu car

AUDI R$4 B5 ,Big Brake rs6 C7 390mm,Wagner,BC Racing...-family car

AUDI S3 8L ABT IMOLA YELLOW BAM-wife car

MK2 R32 4Motion ,Rallye?

males93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 29
Rejestracja: pn kwie 07, 2014 18:02
Lokalizacja: EŁK

vr6 w mk2 ????

Post autor: males93 » pt sty 29, 2016 21:18

Witajcie :pub:

Wsadziłem do golfa 2 vra aaa i jestem na etapie podłączania elektryki mam kilka problemów. Silnik pochodzi z corrado razem z elektryka wszystko działo w nim.
1 Po włączeniu zapłonu przekaźnik pompy paliwa załącza się na 0,5s chyba tak nie powinno być ?
2 Brak iskry ( na czujniku wału 3 pinowy po zapłonie nie ma napięcia na pierwszym styku nic na 2 i 3 jest massa) na cewce jest + na 1 (macie kolory kabli jakie powinny iść do cewki ?

3Do czego są te kostki i gdzie je podłączyć ?
ObrazekObrazek


ObrazekObrazek

Wychodzi z z okrągłego złącza co łączy wiązkę silnikową z wiązka silnikowa do kompa
Obrazek Obrazek

jest obok wiązki do wycieraczek
ObrazekObrazek

ObrazekObrazek
Jeden jest po prawej drugi po lewej do absu ?

ObrazekObrazek
z wiązki silnikowej wychodzi gdzie to podłączyć czy nie podłączać na ?

ObrazekObrazek
za co odpowiada ten kabel czerwono- żółty i gdzie go wpiąć

ObrazekObrazek
ostanie na dole obok mostka czerwony kabel musi być coś wpięte ?

Obrazek
Buduje takie coś :grin:
Ostatnio zmieniony wt lut 02, 2016 20:45 przez males93, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
turek03
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 21:25
Lokalizacja: Pasłęk/Łukszty

vr6 w mk2 ????

Post autor: turek03 » wt lut 02, 2016 01:51

Witam,
Mam mały problem, otóż po włączeniu zapłonu nie zapalają się kontrolki od ładowania i ciśnienia oleju. Silnik odpala, licznik pokazuje tylko przebieg i godzinę. Skrzynka, wiązka licznika i zegary z mk3. Wiecie gdzie szukać przyczyny?


:D

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

vr6 w mk2 ????

Post autor: klintonMK2 » wt lut 02, 2016 16:48

turek03, było wiele razy, zrób mostek wtyczka D pin 11 z wtyczką E pin 2, jak zwykle rysunek dla podpowiedzi żeby uniknąć pytań które to wtyczki:

Obrazek

i zapewne gdzieś będzie brakowało pina, trzeba go sobie dołożyć. lub ewentualnie wersja druciarska - podaj plus po stacyjce na pin 1 wtyczki U2


males93, z chęcią byśmy Ci pomogli ale fotki nie działają. na ślepo już chyba wiem o co chodzi hehe:
males93 pisze:za co odpowiada ten kabel czerwono- żółty i gdzie go wpiąć

ostanie na dole obok mostka czerwony kabel musi być coś wpięte ?



Awatar użytkownika
turek03
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 197
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 21:25
Lokalizacja: Pasłęk/Łukszty

vr6 w mk2 ????

Post autor: turek03 » wt lut 02, 2016 19:56

klintonMK2, Dzięki, działa :pub:


:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „VR6”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości