[MK2 1.3] PILNIE POTRZEBUJĘ POMOCY

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

[MK2 1.3] PILNIE POTRZEBUJĘ POMOCY

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 17:11

Witam! Mam problem - wziąłem się za wymianę gumowej osłony na przegub. Zdjąłem koło, wymontowałem półośkę z przegubem i nie wiem jak zdjąć zabezpieczenie w przegubie żeby rozłączyć półośkę...Chodzi mi o wymianę osłon gumowych na przednim przegubie...Chcę to zrobić sam. Proszę o pomoc, najlepiej w formie krótkiej instrukcji krok po kroku...

Pozdrawiam i z góry dziękuję!
Ostatnio zmieniony śr paź 04, 2006 20:32 przez marcin86pl, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 01, 2006 17:16

przednie przeguby to kture?



marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 17:27

Przegub na półośce, która wychodzi ze skrzyni biegów...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 01, 2006 17:38

a jak rozkrecisz wszystkie sruby dookola ?



marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 17:43

Obrazek
chodzi mi o metalową część (po prawej) - przegub, chcę go odłączyć od półośki, lecz jest jakieś zabezpieczenie, odłączy chcę, żeby zdjąć z tego gume (widoczną po lewej) i wymienić na nową...nie wiem jak to zrobić. POMOCY!

[ Dodano: 01 Paź 2006 17:46 ]
Półośkę mam zdjętą od koła, nie ma żadnych dodatkowych śrub, chcę poprostu odłączyć przegub od półośki...ale jest jakieś zabezpieczenie i nie wiem jak je zdjąć...



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz paź 01, 2006 17:47

Trzeba napierdzielać młotkiem najlepiej gumowym albo zwykłym ale przez jakiegoś drewnianego klocka i zejdzie.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 17:51

a we wnątrz nie ma żadnego zabezpieczenia które można byłoby ściągnąć? Bo nie chcę niczego uszkodzić...np. w Seacie 1.2 rocznik 94 jest zabezpieczenie, które można ściągnąć szczypcami i schodzi...



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz paź 01, 2006 17:59

A zaglądałeś tam w ogóle? Jak jest to ściągnij szczypcami a jak nic nie widać to tak jak wyżej napisałem.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 18:03

Zaglądałem...zaglądałem. Jest tam metalowa podkładka, a druga jest albo z gumy albo z plastiku...nie wiem czy nie ma pod spodem żadnego zabezpieczenia. Jeśli jest to jak będe napieprzał młotkiem to na bank je uszkodze. Szczypcami nie dam rady tam sie dostać...



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz paź 01, 2006 18:08

marcin86pl pisze:Jeśli jest to jak będe napieprzał młotkiem to na bank je uszkodze.
Napieprzałem i w dwójce i w trójce i nic nie uszkodziłem.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

marcin86pl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 17:00
Lokalizacja: Kamienna Góra
Kontakt:

Post autor: marcin86pl » ndz paź 01, 2006 18:09

Hmmm...Sprawdzałem w książce i jest pierścień osadczy...więc nici z waleniem młotkiem...



Awatar użytkownika
Duber
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 10830
Rejestracja: pt sie 26, 2005 20:30
Lokalizacja: FSW

Post autor: Duber » ndz paź 01, 2006 18:10

jesli odkrecisz wszystkie sruby dookola rozlozysz przegub nie mozesz sciagnac oslony gumowej?ona jest z metalowym kolnierzem w kaplecie.



Awatar użytkownika
Fabian LDZ
_
_
Posty: 11385
Rejestracja: pt cze 03, 2005 09:18
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Fabian LDZ » ndz paź 01, 2006 18:16

marcin86pl, to jest zdjęcie przegubu który kupiłeś? nie polecam! straszna kaszana! znajomy kupił je do swojego auta, pojeździł na nich jeden dzień, ja polecam przeguby pascala!nigdy nie miałem na nie jakiej kolwiek reklamacji (pracuje w sklepie moto)



Awatar użytkownika
vwarek
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7388
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
Lokalizacja: zDolny Śląsk
Auto: Bora
Silnik: AQN

Post autor: vwarek » ndz paź 01, 2006 18:17

marcin86pl pisze:Sprawdzałem w książce i jest pierścień osadczy...więc nici z waleniem młotkiem..
Oczywiście że jest. Musisz uderzyć młotkiem żeby zdjąć przegub z półosi.


The quieter you become, the more you are able to hear...

Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 292 gości