Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Toledo mk1 1.9 AFN
Wtryski 270 Cobretti
Fmic 550/180/65 fmic.pl
Dolot Fi 51 by https://www.facebook.com/MatigMetalFabrication/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dolot do turbo seria afn
Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by https://www.facebook.com/MatigMetalFabrication/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gtb2260vk
Sprzęgło g60 sachs
Pompa ori 107j nie rozbierana
Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki )
Map 4 bar
Strojenie Robert Tune-Up https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta
Wtryski 270 Cobretti
Fmic 550/180/65 fmic.pl
Dolot Fi 51 by https://www.facebook.com/MatigMetalFabrication/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dolot do turbo seria afn
Wydech 3' do połowy, dalej 2,5' na jednym przelotowym tłumiku by https://www.facebook.com/MatigMetalFabrication/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gtb2260vk
Sprzęgło g60 sachs
Pompa ori 107j nie rozbierana
Wałek 38e z sdi ( frezowany żeby nie drucić uszczelki )
Map 4 bar
Strojenie Robert Tune-Up https://www.facebook.com/chiptuning.gdansk/" onclick="window.open(this.href);return false;
Będzie zmiana maf na map bo przepływka tnie od 4000 i mała korekta
Jest: Toledo 1L 1.9 AFN
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
wtryski firad 270, gtb2260vk, pompa 11, wałek sdi, przelot 3' od połowy 2,5 na przelotowym końcowym
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Vw golf 2 1z
wtryski 360
Fmic 550/230/65
dolot 2,5 cala
wydech 2,5 cala przelot
turbo gtb2260vk
sprzęgło podwójny docisk + kevlar
pompa ori 107j + elektryczna
wałek sdi
map 4 bar
dodatkowa chłodnica oleju i paliwa
Niedługo zmiana turbo na gtd ...
wtryski 360
Fmic 550/230/65
dolot 2,5 cala
wydech 2,5 cala przelot
turbo gtb2260vk
sprzęgło podwójny docisk + kevlar
pompa ori 107j + elektryczna
wałek sdi
map 4 bar
dodatkowa chłodnica oleju i paliwa
Niedługo zmiana turbo na gtd ...
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
dupowozik na zime golf 2 1.9AAZ 75KM/150NM
- turbo seria k03 doładowanie 1bar spadające do 0,9
- pompa 1.6td
- boost pin
- Duży Fmic
- wydech przelot 2.5cala
- turbo seria k03 doładowanie 1bar spadające do 0,9
- pompa 1.6td
- boost pin
- Duży Fmic
- wydech przelot 2.5cala
był : Golf 3 1.9TDI ASZ 130KM/310NM / 174.5KM/382NM - ET@15,6
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
BMW E36 Compact 328 193KM/280NM/ 213,2KM/275NM - ET@14,56
Golf 2 1.8T 180KM/235NM / 310KM/410NM - ET@12,81
Jest : Seat Ibiza 6L 1.9TDI ASZ / 328KM/560NM +Metanol+NX - ET@12,40
https://www.facebook.com/Hamownia-Drogowa-Dynomet-Tr%C3%B3jmiasto-235835676754774/info/?tab=page_info
TOLEDO2 1,9 tdi asv 250/460
Silnik 1,9 tdi asv
turbo gtb2056v
w290
pompa sekcja 11 przerobiony nastawnik reszta seria 10ka
walek sdi
fmic aluminium fi57
wydech 2,5
Jest jeszcze zapas paliwa wiecej nie chcialem gdyz przy obecnym setupie auto bez dymne!!
turbo gtb2056v
w290
pompa sekcja 11 przerobiony nastawnik reszta seria 10ka
walek sdi
fmic aluminium fi57
wydech 2,5
Jest jeszcze zapas paliwa wiecej nie chcialem gdyz przy obecnym setupie auto bez dymne!!
ibiza 1,9TDI ALH 275KM 480NM
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
oferuje GTB17,20,22 VZK,VL,VKLR, hybrydowe pompy wtryskowe
https://www.facebook.com/Fmotors-360556 ... 2/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
brk-tuning profesjonalnie strojony chip-tuning
www.brk-tuning.pl
www.brk-tuning.pl
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model Auta : VW Polo 6R
Silnik 1,6 TDI CAYA 75 koni mechanicznych( ten sam co występuje w całej grupie volkswagena Audi a1,a3, Vw Golf 6, Passat, Seat Ibiza, Leon, Skoda Fabia, Rapid itd itp)
Deklarowana seria ||||| 75 KM 195 NM
Zmierzona seria ||||||| 65 KM 184 NM
Chiptuning ||||||||||| 129 KM 298 NM
po modyfikacji mamy + 100% seryjnej mocy
DPF nie ruszany.
Czyli w skrócie:
Kupujemy Polo TDI 75
Robimy chiptuning w G-lab.pl
mamy Polo GTD
Silnik 1,6 TDI CAYA 75 koni mechanicznych( ten sam co występuje w całej grupie volkswagena Audi a1,a3, Vw Golf 6, Passat, Seat Ibiza, Leon, Skoda Fabia, Rapid itd itp)
Deklarowana seria ||||| 75 KM 195 NM
Zmierzona seria ||||||| 65 KM 184 NM
Chiptuning ||||||||||| 129 KM 298 NM
po modyfikacji mamy + 100% seryjnej mocy
DPF nie ruszany.
Czyli w skrócie:
Kupujemy Polo TDI 75
Robimy chiptuning w G-lab.pl
mamy Polo GTD
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model Auta : VW Touran
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna: 105km/250Nm
Chiptuning : 139Km/308Nm by JAROL
Kolejne auto w którym wykonałem nowy program.
Seryjnie to auto wyszło bardzo słabo bo tylko 102km.
Po chiptuningu moc wyszła całkiem ładna bo 139km i 308Nm
Wykres na seryjnym sofcie:
Wykres po modyfikacji:
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna: 105km/250Nm
Chiptuning : 139Km/308Nm by JAROL
Kolejne auto w którym wykonałem nowy program.
Seryjnie to auto wyszło bardzo słabo bo tylko 102km.
Po chiptuningu moc wyszła całkiem ładna bo 139km i 308Nm
Wykres na seryjnym sofcie:
Wykres po modyfikacji:
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Model Auta : Audi A4
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AHU
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna: 90km/202Nm
Chiptuning : 112Km/280Nm by JAROL
Dzisiaj zrobiłem nowy program w Audi A4 z silnikiem 1,9 AHU
Auto seryjnie było bardzo słabe ponieważ miało uszkodzony przepływomierz.
Zapadła decyzja żeby zrobić soft bez przepływki.
Udało się uzyskać przyrost prawie 40km i 90Nm. Auto zaczęło w końcu jeździć.
Wykres na seryjnym sofcie:
Wykres po modyfikacji:
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AHU
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna: 90km/202Nm
Chiptuning : 112Km/280Nm by JAROL
Dzisiaj zrobiłem nowy program w Audi A4 z silnikiem 1,9 AHU
Auto seryjnie było bardzo słabe ponieważ miało uszkodzony przepływomierz.
Zapadła decyzja żeby zrobić soft bez przepływki.
Udało się uzyskać przyrost prawie 40km i 90Nm. Auto zaczęło w końcu jeździć.
Wykres na seryjnym sofcie:
Wykres po modyfikacji:
Ostatnio zmieniony pn gru 21, 2015 13:53 przez jarol2002, łącznie zmieniany 1 raz.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Model Auta : VW Golf IV
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna : 101km/240Nm
Chiptuning : 148Km/307Nm by JAROL
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI AXR
Modyfikacje silnika : brak
Moc seryjna : 101km/240Nm
Chiptuning : 148Km/307Nm by JAROL
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Re: Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy
Model Auta : Seat Leon 1P 2006 rok
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : MAP 3bar, turbosprężarka ASZ by FROGRACING
Moc seryjna : 105km/250Nm
Chiptuning : 172Km/365Nm by JAROL
Jest to moje auto prywatne do codziennej jazdy.
Seria była za słaba wiec troszkę go zmodyfikowałem.
Rodzaj Silnika : 1,9 TDI BKC
Modyfikacje silnika : MAP 3bar, turbosprężarka ASZ by FROGRACING
Moc seryjna : 105km/250Nm
Chiptuning : 172Km/365Nm by JAROL
Jest to moje auto prywatne do codziennej jazdy.
Seria była za słaba wiec troszkę go zmodyfikowałem.
https://www.facebook.com/jarolchiptuning
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Chiptuning / Diagnostyka / Hamownia DYNOMET
tel. 505-123-250
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
Seat Exeo 2.0 TDI CR 143
Modyfikacji brak, DPF został w środku
Łdna seria i po modzie 179 km i 411 Nm
Modyfikacji brak, DPF został w środku
Łdna seria i po modzie 179 km i 411 Nm
- RysiekAsthmatdi
- Mały gagatek
- Posty: 111
- Rejestracja: pt sty 31, 2014 12:33
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Wykresy z hamowni - tu zamieszczamy wyniki pomiarów mocy !!
AUDI A6 C6 3.0 TDI BMK 225 KM QUATTRO TIPTRONIK
DPF USUNIĘTY made by http://ame-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
V max 269 km/h w de autobanh....
po modzie 287 KM 544 NM
soft http://ame-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; dymu brak jako tako
DPF USUNIĘTY made by http://ame-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
V max 269 km/h w de autobanh....
po modzie 287 KM 544 NM
soft http://ame-tuning.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; dymu brak jako tako
W ludziach budzą się ambicje gdy wyprzedza ich auto które przecież "nie powinno"
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
147 KM 323 NM
https://www.youtube.com/watch?v=l5tc_UXLi3w" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości