OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne teżMatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?

- syncmaster955df
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: sob sie 06, 2011 16:08
- Lokalizacja: Opolskie (PL), Bayern (D)
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???GiffK pisze:Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne teżMatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK
Stiffler
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Racja nie podałemsyncmaster955df pisze:Do Golfa podejrzewam a jakiej generacji???GiffK pisze:Najlepiej polskie ale jak nie ma ich za wile to zagraniczne teżMatthewG pisze:Polskie czy zagraniczne? Co konkretnie Cię interesuje?szukam short shifta i może jakaś lotka, nie mogę znaleźć sklepów nie licząc US i UK


OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Do 6 najlepsza lotka to według mnie ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie. Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia 

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw sie 07, 2014 12:08
- Lokalizacja: Poznań
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ktoś wie, gdzie można w PL można kupić sprzęgło sachs performance? Na oficjalnej stronie pojawiło się do 7.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Ok dzięki za odpowiedźMatthewG pisze:Do 6 najlepsza lotka to według mnie ta, dystrybutora ich produktów w EU musisz poszukać na stronie. Tutaj masz ich drugą stronę, powinieneś znaleźć więcej zdjęć. Jeśli chodzi o short shifter to polecają raczej tylko wariant front to back bez side to side, podobno że to zbyt hardcorowe rozwiązanie. Poszukaj informacji w sieci na ten temat, a sam zdecydujesz. Z producentów to Forge, VWR, Neuspeed, AWE Tuning, CTS. Oferty pierwszych dwóch dostaniesz w Best Performance w Częstochowie, reszty musisz poszukać. Ewentualnie EU sklep gdzie powinni to mieć to http://www.awesomegti.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false;. Do short shifter'a dołóż sobie elementy firm 42 draft designs oraz Tyrol Sport, to już będzie top jeśli chodzi o ten element samochodu. Wszystko znajdziesz na ich stronach. Ewentualnie bez kompromisów produkt firmy CAE shifter, ale to już większa rzeźba. Powodzenia


OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw sie 07, 2014 12:08
- Lokalizacja: Poznań
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Nie mam doświadczenia z sachs perf. Jednak przy wymianie pójdę w sachs. Ori na boksie ma uślizgi. Potrafi nawet na 3 biegu. Nie jakiś tam mega kosmos, ale irytuje strasznie. Po wypięciu boxa potrafią pojawić się minimalne na 5, 6 biegu. Przebieg 27 tyś, box założony przy 15. Jazda raczej normalna. Niektórzy tunerzy z kt rozmawiałem uważają, że nie ma prawa być uślizgów przy 440 nm. Ja mam. Bez 300 koni i przede wszystkim ponad 400 nm już się źle jeździ. Chce robić downpipe i soft więc sprzęgło konieczne.Geno17 pisze:Sachs Perf. jest cholernie twardy, ale widzę że masz manuala, czyli ori się ślizga ?
Przy okazji. Rozumiem, że downpipe można mieć z kat lub bez. Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat. Co to jest? Atrapa katalizatora?
-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw sie 07, 2014 12:08
- Lokalizacja: Poznań
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Gdyby ktoś potrzebował to znalazłem 2 sklepy, kt sprowadzą sprzęgło.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moje w Sciro siadło po 45 kkm, w tym po 15 kkm ( program + dp MG ), niuta było 410, więc też jako tako. Wsadziłem zwykłego Sachsa i przez kolejne 15 kkm nic się złego nie działo, spokojnie przenosił moc i moment. Performance najlepiej jakbyś spróbował na żywo, moim zdaniem to jest już średnio używalny rodzaj sprzęgła w jeździe miejskiej 

-
- Ma gadane
- Posty: 179
- Rejestracja: czw sie 07, 2014 12:08
- Lokalizacja: Poznań
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Czyli moje ma prawo się kończyć. Myślę, że jeszcze z 10 tyś bym zrobił. A wiesz może jak się ma sachs performance do np carrery 996 lub coś tego pokroju. To było najtwardsze jakie macałem. Jeżdżę głównie po mieście.
To są te same sprzęgła ori w scirocco, 6 i 7? W 6 ponoć padały na potęgę.
To są te same sprzęgła ori w scirocco, 6 i 7? W 6 ponoć padały na potęgę.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Nie wiem czy dobrze się zrozumieliście, ale to znaczy, że za DOPŁATĄ mogą Cię pozbawić tego katalizatora czyli zrobić decatgregory6622 pisze:Gdy pisałem do MG, jak auto bez kata przechodzi przegląd techniczny odpowiedzieli, że za dopłatą mogą zrobić de-cat.

2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości