Probłem z Swiecami żarowymi ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Witam posiadam golfa 4 ,2003r ,1.9tdi ,101km,4motion ,silnik ATD ,mam mały problem a mianowicie chodzi o to że gdy odpalam silnik w minusowych temperaturach to kontrolka od świec żarowych świeci się tylko sekundę może dwie i nie ma różnicy w czasie świecenia kontrolki gdy odpalam samochód np. w temperaturze -5 czy -20. Czy wie ktoś co może być problemem ?? Na Vagu nie ma żadnego błędu z tym związanym.
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Jak na moje winę ma czujnik temp cieczy chłodzącej.
Odepnij wtyczkę od niego zobacz czy dłużej będą grzać.
Odepnij wtyczkę od niego zobacz czy dłużej będą grzać.
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Probłem z Swiecami żarowymi ?
A masz problem z odpalaniem? Jak pali dobrze to po co szukać na siłę problemów? Te silniki radzą sobie z paleniem bardzo dobrze. Świece żarowe zaczynają grzać dopiero poniżej 8st. Przy -2 st świece działają 3 sekundy a potem grzeją jeszcze znowu po odpaleniu auta.
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Ale dwie sekundy to trochę mało przy minusowych temperaturach.
Vagiem idzie wydłużyć czas grzania
Vagiem idzie wydłużyć czas grzania
Re: Probłem z Swiecami żarowymi ?
Zauważyłem że problem z odpalaniem jest najgorszy przy temperaturach okolo -3 moęe troszkę więcej. A jak jest już -10 pali lepiej niż jest -3 ;P Po prostu jak go odpalam rano to kreci dłużej tak jakby nie mogł załapać ;/ Patrzyłem nawet po przygaśnięciu lampki w kabinie ,to nawet nie zdąży dobrze przygasnąć i już się świeci normalnie
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Probłem z Swiecami żarowymi ?
No to jednak masz problem z odpalanie. Nie napisałeś w pierwszym poście. Zrób tak jak kolega w poście wyżej napisał. Sprawdź czujnik temperatury płynu. Zobacz sobie po całej nocy stania auta jakie sa wszystkie temperatury na vagu. Powietrza paliwa i plynu powinny byc zblizone. Jak Ci temperatura płynu będzie znacząco odbiegać to masz czujnik do wymiany.
Probłem z Swiecami żarowymi ?
A czy jest jakiś inny sposób na sprawdzenie poprawności działania czujnika ? Pytam bo nie mam teraz dostępu do lapka :/
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Omen0909, Jak wskazówka na zegarach nie wariuje - tylko ładnie stoi na pseudo 90 stopniach to nie ruszaj czujnika ....
U mnie w AGR - też kontrolka zaświeci się na 1-2 s i gaśnie -- bo Ona pokazuje tylko sprawność układu i to ,że działa .... Jak nie masz problemów z odpalaniem - to nie szukaj sobie problemów ...
U mnie w AGR - też kontrolka zaświeci się na 1-2 s i gaśnie -- bo Ona pokazuje tylko sprawność układu i to ,że działa .... Jak nie masz problemów z odpalaniem - to nie szukaj sobie problemów ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Probłem z Swiecami żarowymi ?
Zegar nigdy mi nie wariowal ,w sumie masz rację nie będę nic ruszal ,nie zdarzyło mi się żeby nie odpalił ,niech zostanie tak jak jest. Nie chcę zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj ,czy jak będę zmieniał filtr paliwa to czy muszę zatykac któryś z przewodów paliwowych żeby ropa nie ciekla ewentualnie się układ niezapiwietrzyl ???
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Słuchaj sprawa jest prosta.Kontrolka na desce nic nie ma do czujnika temperatury.Podłącz program i sprawdź ile pokazuje w programie czujnik temperatury.
Jeśli wartość wskazania w programie czujnika temperatury zgadza się mniej więcej z wskazaniem zegara na desce to jest ok.Nie ma tam wielkiej filozofi czujnik jest 4 pinowy.Obwód na deske i obwód na komputer.Ten na kompa nie wiem czemu ale zazwyczaj pada lub jest problem w kablach gdzieś któryś sprytnie pęknięty tak że nie widać.Świece żarowe sprawdzasz jak chłop motyką.Kawałek kabla i jeden koniec do plusa akumulator a drugi do świecy oczywiście po wyjęciu wtyczek.Jak dajesz do świecy i iskrzy to jest pobór i swieca ok.Jak nie iskrzy to nie ma poboru i jest walnieta.Większość przypadków tak sprawdzisz.Wszyscy to znają ale cicho sza tajemnica wielka.Na jednej świecy mi sdi palił bez większych problemów do -20.Dokładnie tak się zachowywał że szybko gasły kontrolki.
Jeśli wartość wskazania w programie czujnika temperatury zgadza się mniej więcej z wskazaniem zegara na desce to jest ok.Nie ma tam wielkiej filozofi czujnik jest 4 pinowy.Obwód na deske i obwód na komputer.Ten na kompa nie wiem czemu ale zazwyczaj pada lub jest problem w kablach gdzieś któryś sprytnie pęknięty tak że nie widać.Świece żarowe sprawdzasz jak chłop motyką.Kawałek kabla i jeden koniec do plusa akumulator a drugi do świecy oczywiście po wyjęciu wtyczek.Jak dajesz do świecy i iskrzy to jest pobór i swieca ok.Jak nie iskrzy to nie ma poboru i jest walnieta.Większość przypadków tak sprawdzisz.Wszyscy to znają ale cicho sza tajemnica wielka.Na jednej świecy mi sdi palił bez większych problemów do -20.Dokładnie tak się zachowywał że szybko gasły kontrolki.
Probłem z Swiecami żarowymi ?
Omen0909, Ja zawsze jak wymieniam filtr - to nowy zalewam czystą ropką i pali na strzał
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Probłem z Swiecami żarowymi ?
to chyba ktoś teraz popłynąłNa jednej świecy mi sdi palił bez większych problemów do -20
Re: Probłem z Swiecami żarowymi ?
No tak nie do konca. W obecnych temp kontrolka zgasnie po 1-2sek ale np przy -15 bedzie swiecic dluzejHaki pisze:U mnie w AGR - też kontrolka zaświeci się na 1-2 s i gaśnie -- bo Ona pokazuje tylko sprawność układu i to ,że działa
ALH + 205 + CHIP 140KM/318Nm
Probłem z Swiecami żarowymi ?
u mnie przy 0 kontrolka świec żarowych świeci się ok 4-5 sekund.
Wiem że długo bo przedłużyłem czas grzania vagiem
Wiem że długo bo przedłużyłem czas grzania vagiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 89 gości