Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
Panek
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: wt paź 12, 2004 13:41
- Lokalizacja: Łomianki/Wawa/Slupsk
Post
autor: Panek » pn lut 21, 2005 23:25
Powiedzcie co o tym sadzicie??
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=98
jaki jest orientacyjny koszt instalacji klasycznego kompresora od podstaw???
..::!!!!najlepsza muzyka to ryk silnika!!!!::..
-
Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt lut 22, 2005 01:58
Juz o tym e-turbo kiedys slyszalem, ale nie myslalem ze juz jest dostepne w kraju (znalazlem info ze w USA to jest - jakis rok temu). Co do kosztow to pewnie normalny kompresor czy turbo bedzie drozsze, bo kompresorki tanie niesa, a do turbo to jeszcze kolektor przerobic musisz, no a i intercooler by sie przydal - wiec wszystko zalezy od tego co chcesz osiagnac stosujac doladowanie, no i ile jestes w stanie $$$ na to przeznaczyc !!
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt lut 22, 2005 12:27
Może i to dobre, ale ma to bardzo dużo obrotów i potrzebuje dużo prądu. A jak wiadomo, kto ma komputer to wie. W takich silnikach nie ma smarowania łożysk, a nawet jeżeli to ile takie łożyska wytrzymają??? Ja bym się w to nie pchał. Aha i jeszcze jedno 1 psi to dużo mniej niż 1 bar.
-
Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt lut 22, 2005 13:07
No obrotow to to bedzie mialo sporo, a jak sam silniczek 1rok wytrzyma bez zgrzytow (w kompach masz jeszcze kurz, a tu juz przefiltrowanepowietrze) to bedzie pieknie
najlepiej to poszukaj kogos kto juz to ma, ale gdyby mi to mialo 1psi pompowac, to bym zbieral kase na soft turbo lub przy dobrych perspektywach na kompressorek lub normalnr turbo.
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt lut 22, 2005 13:18
No zamiast G60 to więcej jak 1 psi ci nie założą, chyba, że się uprzesz.
-
Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
-
Kontakt:
Post
autor: Trochim » wt lut 22, 2005 15:40
doładowanie 1 psi
1psi = 0.069 BAR = 6.89 KPa = 0.068 Atm
-
ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
-
Kontakt:
Post
autor: ml2210 » wt lut 22, 2005 15:44
0.069 bara.
to da jakieś 0.5 konia
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-
Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt lut 22, 2005 17:01
taz pisze:No zamiast G60 to więcej jak 1 psi ci nie założą, chyba, że się uprzesz.
Taz ty se tak z G60 nie zartuj :green_fuck:
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt lut 22, 2005 17:01
taz pisze:No zamiast G60 to więcej jak 1 psi ci nie założą, chyba, że się uprzesz.
Taz ty se tak z G60 nie zartuj :green_fuck:
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
TAZ
- V.I.P.
- Posty: 6292
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
- Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
-
Kontakt:
Post
autor: TAZ » wt lut 22, 2005 18:06
Ja se z G60 nie żartuje bo to dobra sprężarka, a 0,68 bara to zamiast soft turbo jak znalazł.
-
Apsik
- Powered by G60
- Posty: 1279
- Rejestracja: wt paź 05, 2004 15:30
- Lokalizacja: just behind you
-
Kontakt:
Post
autor: Apsik » wt lut 22, 2005 22:20
Tak, tylko G60 tanie niejest
It doesn't mater what U have - YOU can always tune it!
-
Ralfii_VR
- Użytkownik
- Posty: 338
- Rejestracja: wt lis 09, 2004 01:15
- Lokalizacja: Rzeszow
-
Kontakt:
Post
autor: Ralfii_VR » śr lut 23, 2005 00:32
trzeba tez wziaść pod uwage ze proponują ten wynalazek najwieksi druciarze i naciagacze na arenie polskich firm tuningowych :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: ,
dlatego tym bardziej unikał bym tego wynalazku
ODRADZAM RĘKAMI I NOGAMI!!!!!
-
Panek
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: wt paź 12, 2004 13:41
- Lokalizacja: Łomianki/Wawa/Slupsk
Post
autor: Panek » śr lut 23, 2005 07:51
hehe tak tez myslalem ze to syf ,moze lepiej wentylator od AMDeka zapodac??? zastanawiam sie nad kompresorkiem + intercooler z niewielkim doladowankiem /tylko ten silnik ;( to mulll i nierozwojowa jednostka a na swap troche za wczesnie 90tys ma to dopiero przebiegane
..::!!!!najlepsza muzyka to ryk silnika!!!!::..
-
Borys
- V.I.P.
- Posty: 3319
- Rejestracja: ndz sie 22, 2004 22:32
- Lokalizacja: KOLONIA
- Auto: VR6T
-
Kontakt:
Post
autor: Borys » śr lut 23, 2005 09:29
rafalvr6 pisze:trzeba tez wziaść pod uwage ze proponują ten wynalazek najwieksi druciarze i naciagacze na arenie polskich firm tuningowych :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: ,
dlatego tym bardziej unikał bym tego wynalazku
ODRADZAM RĘKAMI I NOGAMI!!!!!
E-Turbo kiedys proponowała słynna firma tjuningowa AGMA z Poznania.
Kto czytał kiedys fora tuningowe to czytał o przypadku jednej Calibry turbo i wieeelu innych "ciekawych" autach które wyszły z tej firmy.
www.vrservice.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości