[all vw] Zabogata mieszanka Pomocy!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

[all vw] Zabogata mieszanka Pomocy!!

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 13:08

Witam wszystkich i zwracam się do was o pomoc!!Ostatnio moje mk3 1.8 ABS straciło moc tzn nie chodzi poniżej 3000obr/min dusi się i strzela natomiast powyżej 3000 jest wpożądku pojechałem z tym na komputer ale nic nie wykazał jedynie "zabogatą mieszankę" co jest tego przyczyną - sonda dobra rozrząd ustawiony czy może to wina komputera padł??Czekam na jaką kolwiek pomoc!!



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz paź 01, 2006 13:11

Zolty czujnik temperatury do wymiany - ten czteropinowy.
Pozatym sprawdz zaplon czy nie jest za bardzo opozniony..



Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 13:27

Zapłon chyba nie jest ustawialny o tym decyduje komputer z tego co mi wiadomo - przy ustawianiu rozrządu ustawiłem i wałek pośredni który ustawia zapłon palec wskazuje "0" czyli wszytsko ok??A o którym czujniku temperatury mówisz i jakby był wadliwy to komputer nie powinien wyświetlić tego na diagnostyce??



Awatar użytkownika
SToRM
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1770
Rejestracja: czw paź 07, 2004 21:13
Lokalizacja: GOP

Post autor: SToRM » ndz paź 01, 2006 13:32

postry pisze:apłon chyba nie jest ustawialny o tym decyduje komputer z tego co mi wiadomo
Komputer przyspiesza go dynamicznie - ale recznie odczywiscie mozna nim regulowac - odkrecasz srube ponizej kopulki i krecac w prawo go przyspieszasz..
postry pisze:A o którym czujniku temperatury mówisz i jakby był wadliwy to komputer nie powinien wyświetlić tego na diagnostyce??
Zlokalizuj kruciec wodny dochodzacy do glowicy - teraz widze ze masz mk2, wiec chodzi o niebieski czujnik - on steruja mieszanka - w zaleznosci od temp chlodziwa..
W razie jego uszkodzenia niekoniecznie komputer moze sygnalizowac blad..



Awatar użytkownika
pszczyna
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2558
Rejestracja: śr lut 08, 2006 21:54
Lokalizacja: Pszczyna .Śląsk
Kontakt:

Post autor: pszczyna » ndz paź 01, 2006 13:36

postry pisze:Zapłon chyba nie jest ustawialny o tym decyduje komputer z tego co mi wiadomo - przy ustawianiu rozrządu ustawiłem i wałek pośredni który ustawia zapłon palec wskazuje "0" czyli wszytsko ok??A o którym czujniku temperatury mówisz i jakby był wadliwy to komputer nie powinien wyświetlić tego na diagnostyce??
Nie powinno być wyprzedzenia zapłonu?/



Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 13:36

Nie mam mk3 tylko widzisz odkręciłem aparat i ani drgnie jakby był tam na stałe :grrr: a jeżeli to by był czujnik to dlaczego powyżej 3000obr jest wszytsko wpożadku!!



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz paź 01, 2006 13:55

postry pisze: co jest tego przyczyną
O tym jak jest mieszanka mówi sonda lambda. Jesteś pewien że ona OK? A pozatym na skład mieszanki wpływa czyjnik temp płynu i powietrza.


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 14:10

Adamtd pisze:
postry pisze: co jest tego przyczyną
O tym jak jest mieszanka mówi sonda lambda. Jesteś pewien że ona OK? A pozatym na skład mieszanki wpływa czyjnik temp płynu i powietrza.
Tzn mechanik mówił że sonda jest ok ale z tego co wiem to poprostu odłaczył ja i nie było różnicy i na tej podstawie stwierdził że jest sprawna :otepienie: dodam jeszcze że stało mi się to jak poprzedniego dnia założyłem strumienice



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 01, 2006 14:17

Tak sondy sie nie sprawdzi. Może akurat naderwałeś jej kable przy robocie z tłumikiem. Mechanik rownie dobrze mógł wywnioskować na odwrót. Odłączył sondę, nic się nie zmieniło, tzn że już wcześniej nie działała. To byłoby bliższe prawddy


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 14:21

Ale jeżeli by padła sonda to czy działo by się to samo na gazie i benzynie bo nie ma różnicy!! przecież sonda do gazu chyba nie potrzebna??I dlaczego po podpieciu pod komputer nie wykazalo błędu sondy??



Awatar użytkownika
Adamtd
VW Baron
VW Baron
Posty: 3346
Rejestracja: pt maja 06, 2005 13:37
Lokalizacja: okolice Krakowa

Post autor: Adamtd » ndz paź 01, 2006 14:38

postry pisze:by się to samo na gazie i benzynie bo nie ma różnicy!!
TO że się ma gaz trzeba pisać odrazu
postry pisze:I dlaczego po podpieciu pod komputer nie wykazalo błędu sondy??
A tak dokładnie to co i gdzie pokazało na tym komputerze??


jest już nas troje i dlatego nie mam czasu odwiedzać formu.....

Awatar użytkownika
postry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: ndz paź 30, 2005 00:59
Lokalizacja: Radom

Post autor: postry » ndz paź 01, 2006 14:45

Tzn ja osobiście nie byłem na komputerze tylko mechanik mówi że pokazało zabogata mieszanke tak mi powiedział!!

[ Dodano: Nie Paź 01, 2006 14:50 ]
Bo w sumie co może być jeszcze tego powodem że to 3000 nie jedzie muł ile wlezie do rozpedzenie sie do tych 3000 obr potrzebuje z 400m to jest porażka i dlatego są takie podejrzenia że to własnie przez tą zabogata mieszanke się tak dzieje bo co innego może jeszcze byc??



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pn paź 02, 2006 11:43

Właśnie skończyłem podobną przewałkę. U mnie kable, kable, kable. Wiązka wtrysku nie miała masy. Odpięcie sondy nie powodowało żadnej reakcji silnika, a napięcia sondy ok.



Awatar użytkownika
Karlos87
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 248
Rejestracja: śr sie 09, 2006 18:14
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Karlos87 » pn paź 02, 2006 12:46

mk2 mają ECU-benzynowe czy nie ?? jeśli tak to odłączenie klem na pare minut resetuje błąd za bogatej i za ubogiej mieszanki,


Lubię gdy murzyn bije w kokos

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 104 gości