przerdzewiał mi katalizator, chciałbym go wymienić, na nową rurę ze strumienicą, ale aby to zrobić muszę odkręcić rurę wydechową od turbo i tu pojawia się problem.

Ściągnąłem dolną pokrywę silnika, widzę dwie nakrętki które mocują wydech do turbo, dojście jest do nich słabe, są zapieczone i nie widzę tej od góry.
Czy konieczny jest demontaż kolektora dolotowego czy są jakieś opcje żeby dojść do tych śrub w inny sposób?


 nawet nie trzeba sie klasc pod auto zeby odkrecic 3 sruby.
  nawet nie trzeba sie klasc pod auto zeby odkrecic 3 sruby. jak doszedlem do wprawy to bez kanalu i nawet sciagania plyty pod silnikiem wyjmowalem u siebie turbo w 20-25min.
 jak doszedlem do wprawy to bez kanalu i nawet sciagania plyty pod silnikiem wyjmowalem u siebie turbo w 20-25min.


