Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Forum techniczne związane z silnikami 1.8T / 20V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » sob lis 28, 2015 15:25

Kupiłem takie turbo http://shopping.kinugawaturbo.com/kinug ... p-1-1.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy ktoś miał z nim doświadczenia w połączeniu z 1.8t? Zakładam że starczy mi na 350ps i będzie kulturalnie wstawało. Dobrze myślę?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » sob lis 28, 2015 22:05

TD05 fajnie sie spisuje.. kwestia jak bedzie wstawalo zalezy tez od kilku innych czynnikow, ale powinno byc calkiem przyjemnie ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » sob lis 28, 2015 22:20

kkkacper pisze:TD05 fajnie sie spisuje.. kwestia jak bedzie wstawalo zalezy tez od kilku innych czynnikow, ale powinno byc calkiem przyjemnie ;)
Ale ja kupiłem TD04HL-19T :) a nie td05. Myślałem nad td05 ale akurat trafiło się w dobrej cenie takie td04 więc wziąłem.



marog60
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 03, 2010 19:49
Lokalizacja: lubelskie

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: marog60 » sob lis 28, 2015 23:50

homer21 pisze:przed przepustnicą . aby był w dolocie a w poziomie czy pionie bez znaczenia .
podziekowal



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » ndz lis 29, 2015 13:32

darwaz, moj blad.. no to bedzie wstawalo jeszcze lepiej.. ale czy obsluzy 350KM to juz wyjdzie w praniu.. ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » ndz lis 29, 2015 15:27

Ja tam będę zadowolony jak będzie 3 z przodu. Takie było założenie projektu więc wszystko ponad będzie tylko dodatkiem. To może zadam jeszcze jedno pytanie jak jesteśmy w temacie td04. Akurat trafiła mi się ta turbina z flanszą subaru a nie t25. Widział ktoś do kupienia gotowe żeliwne kolektory pod taką flanszę do 20vt?
Flansza wygląda tak. Obrazek

http://www.boulekosdynamic.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ma coś takiego w ofercie ale nie wiem gdzie top kupić ani jakie są ceny.



gentki
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 269
Rejestracja: pn lip 06, 2009 23:39
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: gentki » pn lis 30, 2015 00:30

Panowie z racji że robię remont silnika 1.8T BAM chciałem się dowiedzieć ile wynoszą momenty dokręcania śrub w tym silniku. Szukałem ale niestety wartości dla tego silnika nie mogę znaleźć. Wiem jedynie że korbowody to 30NM+kąt. Chciałbym jeszcze wiedzieć wartość dokręcania podpór wału oraz podpór wałków rozrządu.


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » pn lis 30, 2015 00:44

kapy korbowodu: 30Nm+90 stopni
podpory wału: 65Nm+90 stopni
łożysko wałka rozrządu: 10Nm

Wiem że to ostanie głupio brzmi ale raczej to jest prawda :)



Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt gru 08, 2015 13:53

Mam dylemat.

Jestem na etapie wybierania korbowodów.

Techno5 - są tylko pod sworzeń 20mm, mają kanał olejowy wiercony przez środek, czyli jest smarowana wymuszonym przepływem główka.
JRspec/Prism - są pod 19 i 20mm ale nie maja wiercenia wewnątrz korby.

Cena jest identyczna za zestaw 4 korb i śrub ARP.

Buduje silnik AUM mam tłoki 19mm, są w idealnym stanie(silnik ma 100 000km). Pytanie czy zostawać przy tłokach AUM pod sworzeń 19mm i kupować korby JRspec/Prism bez kanału olejowego? Czy może kupować tłoki BAM/APX pod sworzeń 20mm i kupować korby techno5. Tylko nie mówcie że CH... owe korby bo nie mam zamiaru dmuchać 800Nm. Silnik będzie w ośce golfie mk1 więc nie planuję więcej niż 350ps. Wolałbym uniknąć kupowania tłoków od BAM jeśli setup na 19mm spokojnie wytrzyma moment/moc planowaną.
Ktoś z was jeździ od dawna na korbach bez kanału olejowego i może powiedzieć że nie przeszkadza to w smarowaniu?



Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » wt gru 08, 2015 18:53

...ale masz jeszcze korby arias, i ie
ostatnie chyba mają otwór no i są 19mm


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: RasPL » wt gru 08, 2015 20:51

odnosnie tecno5/JRspec i innych budżetowych kutych gratów zna ktoś prawdziwość parametrów ? ma ktoś doświadczenie z nimi ? jakieś zdjęcia uszkodzonych vs boost


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
darwaz
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 982
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
Kontakt:

Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: darwaz » wt gru 08, 2015 22:37

_małyTM_ pisze:...ale masz jeszcze korby arias, i ie
ostatnie chyba mają otwór no i są 19mm
Tak, korby IE są pod 19mm i mają otwór. tylko wersja wiercona z wysyłką ze stanów i naszym wspaniałym cłem i akcyzą wyjdzie 3000 zł. I tu się pojawia ten dylemat. Wydam 3500 (korby IE+pierścienie) i zostawię tłoki 19mm? Są korby techno5 za 1500zł już wiercone ale pod tłoki 20mm. nowe ori tłoki BAM mogę mieć za 2000 zł. I co zrobić? dwie opcje za identyczne pieniądze. Lepsze korby słabsze tłoki, czy gorsze korby lepsze tłoki?



Awatar użytkownika
kkkacper
_
_
Posty: 2325
Rejestracja: wt sty 15, 2008 23:02
Lokalizacja: pomorskie
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: kkkacper » czw gru 10, 2015 00:53

mialem pare kompletow ariasow i tez mialy samrowanie.. na ta chwile nic nie mam, ale moze za jakies 1.5-2 tygodnie moglbym jeszcze zorganizowac jeden komplet pod 19 mm, koszt okolo 1200 zl ze srubami arp i wysylka jakby co ;)


:dol: 2.8 VR6 24v Tornado Rot - mk II :dol: :satan: :satan: :dol: 3.0 VR6 Turbo 4motion - mk IV :dol:

Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
_małyTM_
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 411
Rejestracja: czw lis 01, 2007 14:41
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Dłubiemy i swapujemy 1.8T

Post autor: _małyTM_ » czw gru 10, 2015 09:44

kkkacper, a miałeś w dłoniach ariasy/techno/jrspec jednocześnie dla porównania?
bo możliwe że na przyszły rok bym się zgłosił po te ariasy :grin:


!Nowe oryginalne części VAG!

Historie serwisowe VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „1.8T i 20V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości