Problem ze wspomaganiem kierownicy

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ofmiceandrat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 14:51

Problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: ofmiceandrat » ndz lis 15, 2015 14:59

Witam.
Jestem posiadaczem Golfa III 1.9 TDI 96 r.
Niedawno wymieniałem pasek wspomagania. Wszystko chodziło git. Ale po wymianie termostatu zaczął się problem. Wspomaganie działa na wyższych obrotach a nie działa na wolnych obrotach. Wymiana pompy na używaną (powinna być sprawna) nic nie dała. Maglownica jest sucha. Płyn nowy (czerwony), między min i max, jego ilość się nie zmienia, czyli pompa jest szczelna. Jakie mogą być tego przyczyny?



mmareckimm
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: śr sie 19, 2015 21:06

Re: Problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: mmareckimm » ndz lis 15, 2015 17:41

Może ta używana pompa nie jest wcale ok termostat nic do tego nie ma ja sprobowalbym zalać jakiś bardziej gęsty płyn i zobaczył czy coś się zmieni

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka



ofmiceandrat
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lis 15, 2015 14:51

Problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: ofmiceandrat » czw lis 19, 2015 17:51

mmareckimm pisze:Może ta używana pompa nie jest wcale ok
Miałeś rację. Kupiłem ją od samochodziarza co ją bardzo zachwalał. Wymieniłem na jeszcze inną i teraz chodzi marzenie. Dzięki za pomoc :)



Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: Axaris » śr lis 25, 2015 22:33

Doczepie się do tematu. Mam objawy takie jak kolega,z tym że jak autem przejadę kilka km to jest już tak prawie ok. W prawo skręca normalnie a w lewo już jest bardzo duży opór. Co mnie jeszcze dziwi przy maksymalnym skręceniu kierownicą w prawo słychać jęczenie pompy ( to chyba normalne że na krańcówce ją słychać) jednak gdy maksymalnie skręcę w lewo jest cicho. I tu następny myk. Przy kręceniu w lewo jest wyraźny opór po czym następuje takie jakby zluzowanie i kręci się w miarę normalnie a no i wtedy też słychać pompę na krańcowym skręcie. Podmieniałem już chyba 3 pompy i na każdej jest to samo. Maglownica sucha płynu nie ubywa. Tak sobie myślę czy może mają do tego coś łożyska amortyzatora na górnym mocowaniu? Bo po takim "rozruszaniu" w prawo i w lewo do końca wspomaganie działa.



adi1100
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: czw lut 23, 2012 17:43
Lokalizacja: Toruń

Problem ze wspomaganiem kierownicy

Post autor: adi1100 » śr gru 09, 2015 21:02

Axaris, Maglownica do wymiany ,ukszkodzony zawór na maglownicy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości