na fb pisałeś? tam mam zapierdziel i nie łapię już się w wiadomosciach... dobra cena to 30-50% wartości:D Tak jak swap napędu za 600zł;pkkkacper pisze:No nie musisz, bo po co? nie wiem tylko jak bedzie ze zgraniem tego wszystkiego z pozostala elektronika jak esp itp jaknys chcial to ogarnac.. P.S. Nie odpisales mi co dla Ciebie znaczy dobra cena korb
SWAP napędu 4motion do toledo R32
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Re: SWAP napędu 4motion do toledo R32
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
SWAP napędu 4motion do toledo R32
Ma ktoś jakiś schemat lub wie dokąd ida kable od sterownika haldexa? Nie posiadam wiązki, a jedyne informacje jakie udało mi się zebrać to tylko to jakie kolory kabli są przy kostce wiązki przy haldexie
kostka od auta kostka od haledxa
pin nr 1 zielono czarny pin nr 1 różowy
pin nr 2 brązowy pin nr 2 czarny
pin nr 3 czerwono czarny pin nr 3 biały
pin nr 4 brązowo żółty pin nr 4 niebieski
pin nr 5 siwo biały pin nr 5 brązowy
pin nr 6 brak kabelka pin nr 6 brak kabelka
pin nr 7 pomarańczowo brązowy pin nr 7 niebiesko siwy
pin nr 8 pomarańczowo czarny pin nr 8 niebiesko pomarańczowy
kostka od auta kostka od haledxa
pin nr 1 zielono czarny pin nr 1 różowy
pin nr 2 brązowy pin nr 2 czarny
pin nr 3 czerwono czarny pin nr 3 biały
pin nr 4 brązowo żółty pin nr 4 niebieski
pin nr 5 siwo biały pin nr 5 brązowy
pin nr 6 brak kabelka pin nr 6 brak kabelka
pin nr 7 pomarańczowo brązowy pin nr 7 niebiesko siwy
pin nr 8 pomarańczowo czarny pin nr 8 niebiesko pomarańczowy
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
SWAP napędu 4motion do toledo R32
Może to Ci pomoże:
http://www.klubtt.pl/showthread.php?716 ... 82a-haldex" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupiłeś 1 generację haldexa tak? Silnik pisałeś że masz z TT mk2 a tam siedziała 2 generacja z BUBem, ale 1 była w TT mk1, więc silnik z nią współgra.
Czy planujesz coś przerabiać w silniku? w sensie uturbiania? Jak nie, to moim zdaniem nie ma sensu sportowy sterownik, ani ecumaster ani blue haldex.
Ja miałem TT mk1 1.8T 225KM i zmieniłem tylko insert w sterowniku, wtedy jest przy załączeniu ok 49% na tył, czyli praktycznie masz 50/50. W mk2 TT miałem haldex 2 generacji i też to fajnie grało, ale nic nie zmieniałem w napędzie wszystko standardowe. Kolega ma około 550 KM w TT mk2 i dalej na seryjnym leci sterowniku.
Co do opowieści o prawdziwych i nie prawdziwych napędach to słyszę codziennie z racji pracy takie bzdury i nawet przestaje mi się chcieć odpisywać :p
A tak już poza konkursem, ostatnio stwierdziłem że Haldex jest fajniejszy niż np napęd 4x4 w porsche, gdzie tył ma więcej na starcie. Przód jest na stałe spięty i siła regulowana.
pzdr
Hubi
http://www.klubtt.pl/showthread.php?716 ... 82a-haldex" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupiłeś 1 generację haldexa tak? Silnik pisałeś że masz z TT mk2 a tam siedziała 2 generacja z BUBem, ale 1 była w TT mk1, więc silnik z nią współgra.
Czy planujesz coś przerabiać w silniku? w sensie uturbiania? Jak nie, to moim zdaniem nie ma sensu sportowy sterownik, ani ecumaster ani blue haldex.
Ja miałem TT mk1 1.8T 225KM i zmieniłem tylko insert w sterowniku, wtedy jest przy załączeniu ok 49% na tył, czyli praktycznie masz 50/50. W mk2 TT miałem haldex 2 generacji i też to fajnie grało, ale nic nie zmieniałem w napędzie wszystko standardowe. Kolega ma około 550 KM w TT mk2 i dalej na seryjnym leci sterowniku.
Co do opowieści o prawdziwych i nie prawdziwych napędach to słyszę codziennie z racji pracy takie bzdury i nawet przestaje mi się chcieć odpisywać :p
A tak już poza konkursem, ostatnio stwierdziłem że Haldex jest fajniejszy niż np napęd 4x4 w porsche, gdzie tył ma więcej na starcie. Przód jest na stałe spięty i siła regulowana.
pzdr
Hubi
Mr Haldex
Re: SWAP napędu 4motion do toledo R32
Do silnika zbieram już graty na turbo, jeszcze nie wiem ile będę chciał robić, ale nie jakoś strasznie dużo, bo to auto do jazdy codziennej które robi 30-40tys km rocznie. myślę 400-500KM chciał bym to na sterowniku seryjnym ogarnąć i ewentualnie insert. nie musi być mega petarda z miejsca bo na zawodach nigdzie nie startuję.hubi_pl pisze:Może to Ci pomoże:
http://www.klubtt.pl/showthread.php?716 ... 82a-haldex" onclick="window.open(this.href);return false;
Kupiłeś 1 generację haldexa tak? Silnik pisałeś że masz z TT mk2 a tam siedziała 2 generacja z BUBem, ale 1 była w TT mk1, więc silnik z nią współgra.
Czy planujesz coś przerabiać w silniku? w sensie uturbiania? Jak nie, to moim zdaniem nie ma sensu sportowy sterownik, ani ecumaster ani blue haldex.
Ja miałem TT mk1 1.8T 225KM i zmieniłem tylko insert w sterowniku, wtedy jest przy załączeniu ok 49% na tył, czyli praktycznie masz 50/50. W mk2 TT miałem haldex 2 generacji i też to fajnie grało, ale nic nie zmieniałem w napędzie wszystko standardowe. Kolega ma około 550 KM w TT mk2 i dalej na seryjnym leci sterowniku.
Co do opowieści o prawdziwych i nie prawdziwych napędach to słyszę codziennie z racji pracy takie bzdury i nawet przestaje mi się chcieć odpisywać :p
A tak już poza konkursem, ostatnio stwierdziłem że Haldex jest fajniejszy niż np napęd 4x4 w porsche, gdzie tył ma więcej na starcie. Przód jest na stałe spięty i siła regulowana.
pzdr
Hubi
Haldex mam 1 generacji, silnik mam od tt2 i tam był 2 gen, ale to nie ma nic wspólnego z tym
Haldex jest z leona 2.8 a pompa abs będzie z golfa 4 2003r też 2,8 bde
Co do tt to pewnie mówisz o Żuczku?
JEDYNE W POLSCE TOLEDO R36Turbo :) www.facebook.com/SeatToledoR36Turbo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości