Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Kupiłem takie turbo http://shopping.kinugawaturbo.com/kinug ... p-1-1.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy ktoś miał z nim doświadczenia w połączeniu z 1.8t? Zakładam że starczy mi na 350ps i będzie kulturalnie wstawało. Dobrze myślę?
Czy ktoś miał z nim doświadczenia w połączeniu z 1.8t? Zakładam że starczy mi na 350ps i będzie kulturalnie wstawało. Dobrze myślę?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
TD05 fajnie sie spisuje.. kwestia jak bedzie wstawalo zalezy tez od kilku innych czynnikow, ale powinno byc calkiem przyjemnie
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ale ja kupiłem TD04HL-19T a nie td05. Myślałem nad td05 ale akurat trafiło się w dobrej cenie takie td04 więc wziąłem.kkkacper pisze:TD05 fajnie sie spisuje.. kwestia jak bedzie wstawalo zalezy tez od kilku innych czynnikow, ale powinno byc calkiem przyjemnie
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
podziekowalhomer21 pisze:przed przepustnicą . aby był w dolocie a w poziomie czy pionie bez znaczenia .
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
darwaz, moj blad.. no to bedzie wstawalo jeszcze lepiej.. ale czy obsluzy 350KM to juz wyjdzie w praniu..
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Ja tam będę zadowolony jak będzie 3 z przodu. Takie było założenie projektu więc wszystko ponad będzie tylko dodatkiem. To może zadam jeszcze jedno pytanie jak jesteśmy w temacie td04. Akurat trafiła mi się ta turbina z flanszą subaru a nie t25. Widział ktoś do kupienia gotowe żeliwne kolektory pod taką flanszę do 20vt?
Flansza wygląda tak.
http://www.boulekosdynamic.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ma coś takiego w ofercie ale nie wiem gdzie top kupić ani jakie są ceny.
Flansza wygląda tak.
http://www.boulekosdynamic.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ma coś takiego w ofercie ale nie wiem gdzie top kupić ani jakie są ceny.
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Panowie z racji że robię remont silnika 1.8T BAM chciałem się dowiedzieć ile wynoszą momenty dokręcania śrub w tym silniku. Szukałem ale niestety wartości dla tego silnika nie mogę znaleźć. Wiem jedynie że korbowody to 30NM+kąt. Chciałbym jeszcze wiedzieć wartość dokręcania podpór wału oraz podpór wałków rozrządu.
[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kapy korbowodu: 30Nm+90 stopni
podpory wału: 65Nm+90 stopni
łożysko wałka rozrządu: 10Nm
Wiem że to ostanie głupio brzmi ale raczej to jest prawda
podpory wału: 65Nm+90 stopni
łożysko wałka rozrządu: 10Nm
Wiem że to ostanie głupio brzmi ale raczej to jest prawda
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Mam dylemat.
Jestem na etapie wybierania korbowodów.
Techno5 - są tylko pod sworzeń 20mm, mają kanał olejowy wiercony przez środek, czyli jest smarowana wymuszonym przepływem główka.
JRspec/Prism - są pod 19 i 20mm ale nie maja wiercenia wewnątrz korby.
Cena jest identyczna za zestaw 4 korb i śrub ARP.
Buduje silnik AUM mam tłoki 19mm, są w idealnym stanie(silnik ma 100 000km). Pytanie czy zostawać przy tłokach AUM pod sworzeń 19mm i kupować korby JRspec/Prism bez kanału olejowego? Czy może kupować tłoki BAM/APX pod sworzeń 20mm i kupować korby techno5. Tylko nie mówcie że CH... owe korby bo nie mam zamiaru dmuchać 800Nm. Silnik będzie w ośce golfie mk1 więc nie planuję więcej niż 350ps. Wolałbym uniknąć kupowania tłoków od BAM jeśli setup na 19mm spokojnie wytrzyma moment/moc planowaną.
Ktoś z was jeździ od dawna na korbach bez kanału olejowego i może powiedzieć że nie przeszkadza to w smarowaniu?
Jestem na etapie wybierania korbowodów.
Techno5 - są tylko pod sworzeń 20mm, mają kanał olejowy wiercony przez środek, czyli jest smarowana wymuszonym przepływem główka.
JRspec/Prism - są pod 19 i 20mm ale nie maja wiercenia wewnątrz korby.
Cena jest identyczna za zestaw 4 korb i śrub ARP.
Buduje silnik AUM mam tłoki 19mm, są w idealnym stanie(silnik ma 100 000km). Pytanie czy zostawać przy tłokach AUM pod sworzeń 19mm i kupować korby JRspec/Prism bez kanału olejowego? Czy może kupować tłoki BAM/APX pod sworzeń 20mm i kupować korby techno5. Tylko nie mówcie że CH... owe korby bo nie mam zamiaru dmuchać 800Nm. Silnik będzie w ośce golfie mk1 więc nie planuję więcej niż 350ps. Wolałbym uniknąć kupowania tłoków od BAM jeśli setup na 19mm spokojnie wytrzyma moment/moc planowaną.
Ktoś z was jeździ od dawna na korbach bez kanału olejowego i może powiedzieć że nie przeszkadza to w smarowaniu?
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
...ale masz jeszcze korby arias, i ie
ostatnie chyba mają otwór no i są 19mm
ostatnie chyba mają otwór no i są 19mm
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
odnosnie tecno5/JRspec i innych budżetowych kutych gratów zna ktoś prawdziwość parametrów ? ma ktoś doświadczenie z nimi ? jakieś zdjęcia uszkodzonych vs boost
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- darwaz
- Gadatliwa bestia
- Posty: 982
- Rejestracja: ndz paź 19, 2008 16:23
- Lokalizacja: Warszawa - Ursynów
- Kontakt:
Re: Dłubiemy i swapujemy 1.8T
Tak, korby IE są pod 19mm i mają otwór. tylko wersja wiercona z wysyłką ze stanów i naszym wspaniałym cłem i akcyzą wyjdzie 3000 zł. I tu się pojawia ten dylemat. Wydam 3500 (korby IE+pierścienie) i zostawię tłoki 19mm? Są korby techno5 za 1500zł już wiercone ale pod tłoki 20mm. nowe ori tłoki BAM mogę mieć za 2000 zł. I co zrobić? dwie opcje za identyczne pieniądze. Lepsze korby słabsze tłoki, czy gorsze korby lepsze tłoki?_małyTM_ pisze:...ale masz jeszcze korby arias, i ie
ostatnie chyba mają otwór no i są 19mm
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
mialem pare kompletow ariasow i tez mialy samrowanie.. na ta chwile nic nie mam, ale moze za jakies 1.5-2 tygodnie moglbym jeszcze zorganizowac jeden komplet pod 19 mm, koszt okolo 1200 zl ze srubami arp i wysylka jakby co
Dłubiemy i swapujemy 1.8T
kkkacper, a miałeś w dłoniach ariasy/techno/jrspec jednocześnie dla porównania?
bo możliwe że na przyszły rok bym się zgłosił po te ariasy
bo możliwe że na przyszły rok bym się zgłosił po te ariasy
!Nowe oryginalne części VAG!
Historie serwisowe VAG
Historie serwisowe VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 12 gości