Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
Chcesz kupić, bądź sprowadzić auto..nie wiesz, które wybrać? Napisz o tym tutaj...
	Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
			
		
		
			- 
				
								sebekgolf							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2220
 		- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 		
		
											- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 
												- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 12:29
			
			
			
			
			lukidunaj pisze:Nie wiem w sumie czy w dobrym temacie ale dziwna sprawa.. 
Miał ktoś może styczność z autami MG ?
Mam propozycję zamiany auto za auto, właśnie za MG ZS 1.8 z 2004roku.
Jak one stoją z cenami ? Ludzie to chętnie kupują ?
Nawet gdybym się zamienił to prawdopodobnie po krótkim czasie bym sprzedał te MG ale obawiam się, że nie jest to warte tyle co mój Golf(9tysięcy) i będzie problem ze znalezieniem kupca.
MG to praktycznie Rover, a Rovery chodzą dość tanio.
Zamienić się chce z tego względu, że na dość krótki czas potrzebuje oszczędniejszego auta niż moje, a sprzedać VR'a nie jest tak prosto 

 
MG/Rover to w zasadzie to samo, z tym że ZSy stoją nieco lepiej w cenie. Jeśli chodzi o silniki 1,8 to są takie same. Nim go weźmiesz, to sprawdź czy nie ma oznak HGF-u bo to typowe w całej K-serii począwszy od 1,4 skończywszy na 1,8 i tanie w remoncie nie jest. Jeśli ma HGF to jest spora szansa że pęknięta będzie głowica ( dość częsta przypadłość) a tej spawać się nie da z racji stopu z jakiego jest zrobiona ( tzn może ktoś Ci to pospawa, ale nie da gwarancji że nie pęknie w tym samym miejscu). Łatwiej byłoby ci sprzedać w późniejszym czasie jeśli siedziałoby w tym KV6. Ogólnie auta fajne, wbrew pozorom jeśli nie był bity to nie powinien być skorodowany ( osobiście mam R75 1,8T z 2003 roku w kombiku w full opcji i korozji na nim nie ma żadnej pomimo że jakoś specjalnie dbane o niego nie było).  Co do samej wartości to najprościej byłoby zapytać na forum roverków -> 
http://forum.roverki.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
									
									
		
		
				Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
																			
								lukidunaj							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 109
 		- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 12:33
			
			
			
			
			Oooo, dzięki za mega odpowiedź.. 

Na pewno tam podpytam 

Ale wstępnie chyba sobie daruje tą zamianę bo ciężko chyba będzie później to sprzedać.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sebekgolf							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2220
 		- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 		
		
											- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 
												- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 12:36
			
			
			
			
			Czy ja wiem czy ciężko. Pogadaj z posiadaczami na forum Rovera ( a jest ich sporo). Od kumpla brat kupił takiego ( tyle że KV6) parę lat do tyłu i jeździ zadowolony. Marka może trochę niszowa w PL ale trochę tego po drogach mimo wszystko jeździ 

 
			
									
									
		
		
				Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Piasek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 6869
 		- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piasek » wt gru 08, 2015 12:45
			
			
			
			
			Zamiana nigdy nie jest korzystna - jak ktoś chce się zamieniać na cokolwiek to znaczy że ma taką minę do zaoferowania że tylko jelenia szuka aby się tego pozbyć. Nikt przy zdrowych zmysłach nie idzie w żadne zamiany.
			
									
									
		
		
				https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kw							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1336
 		- Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:23
 		
		
											- Lokalizacja: Wrocław
 
												- Auto: BMW 330i
 
												- Silnik: B48
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kw » wt gru 08, 2015 12:53
			
			
			
			
			Piasek pisze:Zamiana nigdy nie jest korzystna - jak ktoś chce się zamieniać na cokolwiek to znaczy że ma taką minę do zaoferowania że tylko jelenia szuka aby się tego pozbyć. Nikt przy zdrowych zmysłach nie idzie w żadne zamiany.
Najlepsze ogłoszenia są: zamienię na coś ciekawego, rozważę każdą propozycję  

 
			
									
									
		
		
				Było: Polo 86c2f 1.0 LPG 
Był: Golf 1.9 TDI ALH
Była: BMW E91 318d + chip
Jest: BMW F30 318d + chip, BMW G20 msport 258 ps
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								lukidunaj							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 109
 		- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 12:56
			
			
			
			
			Powiem Wam, że wpisałem w ogłoszenie zamianę tylko dlatego, że VR'a ciężko sprzedać. A wychodzę z założenia, że jak się zamienię za jakieś 'normalne' seryjne auto to będzie łatwiej i szybciej sprzedać. Ale nie chce się też zamienić za pierwsze lepsze auto za które dostanę przy sprzedaży 5tysięcy. 

 A mój golfik to nie żadna mina 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								maj0nez							
 
						- VR6 user

 			
		- Posty: 3241
 		- Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
 		
		
																- Lokalizacja: LOP
 
												- Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
 
												- Silnik: AUQ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: maj0nez » wt gru 08, 2015 13:03
			
			
			
			
			Zamienił stryjek siekierkę na kijek 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								lukidunaj							 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 109
 		- Rejestracja: sob wrz 13, 2014 11:11
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: lukidunaj » wt gru 08, 2015 13:11
			
			
			
			
			maj0nez pisze:Zamienił stryjek siekierkę na kijek 

 
Spokojnie 

 w głowie buduje się już nowy projekt 

 będzie 2.8 tylko w mk4 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								sebekgolf							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2220
 		- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
 		
		
											- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
 
												- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: sebekgolf » wt gru 08, 2015 13:21
			
			
			
			
			bude ze Scirocco bierz a nie MK4, przynajmniej cokolwiek aerodynamiki w tym jest 

 
			
									
									
		
		
				Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc  R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								VW_seller							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2625
 		- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 		
		
											- Lokalizacja: okolice kutna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VW_seller » wt gru 08, 2015 13:26
			
			
			
			
			lukidunaj pisze: będzie 2.8 tylko w mk4
to ty za trójke chcesz 9 tysięcy ? 

  nie dziwię się ,że ciężko sprzedać ,mało jest napaleńców żeby wyłozyła tyle kasy na mk3 ,  w zasadzie tylko pasjonat marki by to kupił .ale MG to już wogóle tego nie sprzedasz a jak już to za 4-6 tyś max z częsciami do tego tez cięzko ,jak dla mnie zamiana totalnie nie opłacalna z twojej strony ,chyba ,że by ci dopłacił różnice .
 
			
									
									
		
		
				naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								herbu							
 
						- Forumowy spamer :)

 			
		- Posty: 2360
 		- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
 		
		
																- Lokalizacja: Bielsko-Biała
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: herbu » wt gru 08, 2015 13:29
			
			
			
			
			lukidunaj pisze:Ale wstępnie chyba sobie daruje tą zamianę bo ciężko chyba będzie później to sprzedać. 
Dokładnie - daruj sobie. Golfa zawsze, szybko sprzedasz, a z tym wynalazkiem będziesz się bujał. Kumpel z pracy ma Rovera 75 kombi, z dieslem pod maską. Kupił go 3 lata temu za prawie 20 tys. zł. Od jakiegoś roku próbuje go sprzedać - zero zainteresowania, mimo że z ceną zszedł już do 8 tys. zł. A samo auto całkiem przyjemne, dość niezawodne, ale mimo wszystko szkoda nerwów...
 
			
									
									
		
		
				Skoda Octavia 1.9TDI PD 
 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Piasek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 6869
 		- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piasek » wt gru 08, 2015 13:55
			
			
			
			
			Takie wynalazki jak Rover czy MG kupić można, ale: w dobrym stanie, za dobre pieniądze i po prostu zajeździć. A i tak w trakcie użytkowania wyjdą jakieś kwiatki typu tarcze z piastami za "500 sztuka" albo inne dziwactwa.
			
									
									
		
		
				https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								VW_seller							
 
						- VWGolf.pl Killer

 			
		- Posty: 2625
 		- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
 		
		
											- Lokalizacja: okolice kutna
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: VW_seller » wt gru 08, 2015 14:15
			
			
			
			
			Piasek pisze:kwiatki typu tarcze z piastami za "500 sztuka" albo inne dziwactwa
bez kitu patentów tam jest nawalone ,że szok ,robiłem kiedyś rovera 75 w dieslu ,silnik to ma z bmw i patentów cała masa ,2 dni siedziałem nad nim i myślałem ,bez neta bym sobie nie poradził .to nie budowa cepa jak w VAG-u ,że każdy kto ma smykałke sobie sam naprawi  

 
			
									
									
		
		
				naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								Piasek							
 
						- Mistrz KieroVWnicy

 			
		- Posty: 6869
 		- Rejestracja: sob mar 21, 2009 20:57
 		
		
						
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: Piasek » wt gru 08, 2015 14:39
			
			
			
			
			Nie można generalizować. Rover 200 to była Honda Civic HB z innymi znaczkami, Rover 400 to Civic w "sedanie" a Rover 600 to już Honda Accord. Czego by nie złapał Honda od początku do końca. I kupić coś takiego... trafisz w lepszym stanie i za dużo mniejsze pieniądze niż analogiczną Hondę. Później dopiero, jak zaczęli mariaże z BMW to co model to inny dostawca części, składanki jak Volvo S/V40 i następca S/V50
			
									
									
		
		
				https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości