Termostat MK3 1.9 TDi
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
Termostat MK3 1.9 TDi
Witam.
Z gory sorka ze powtarzam temat ale nie doszukalem sie dokladnie tego co potrzebuje.
Chodzi mi o dokladne polozenie termostatu w moim silniku (1.9 TDi 94 rok) i jak sie do niego dostac. Chyba wyczailem gdzie jest mniej wiecej ale za nic tam sie niemoge dostac od komory silnika. Czy dostep tam jest tylko od spodu?? Bo jesli tak to czeka mnie wizyta na kanale bo mam oslony pod silnikiem. Dzieki za info
Z gory sorka ze powtarzam temat ale nie doszukalem sie dokladnie tego co potrzebuje.
Chodzi mi o dokladne polozenie termostatu w moim silniku (1.9 TDi 94 rok) i jak sie do niego dostac. Chyba wyczailem gdzie jest mniej wiecej ale za nic tam sie niemoge dostac od komory silnika. Czy dostep tam jest tylko od spodu?? Bo jesli tak to czeka mnie wizyta na kanale bo mam oslony pod silnikiem. Dzieki za info
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
POSZUKAJ POSTÓW NA TEN TEMAT
JA O TO SAMO PYTAŁEM I DOSTAŁEM SCHEMAT, POSZUKAJ JAKIES 2 TYGODNIE TEMU, A PROPO WYMIANY TYLKO Z KANAŁU PONIEWAŻ JEST BLISKO POMPY WODNEJ
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
jak sciagniesz pokrywe silnika to termostat znajdije sie idealnie pod pompa wspomagania musiasz poluzowac pasek od pompy wspomagania zdjac go odkrecic wspornik pompy wspomy i masz juz dojszie do termostatu robota tylko z kanalu pub podnosnika
ja wymieniam termostat w 30 minut tobie za 1 razem zajmie to 1 h
jak cos sluze wskazowkami
ja wymieniam termostat w 30 minut tobie za 1 razem zajmie to 1 h
jak cos sluze wskazowkami
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
A no nie chce bo chcialem to jak najszybciej zrobic bo w sobote wyjezdzam w gory a chce jeszcze popatrzec czy po wymianie wszystko gra jak trzeba.
No i wymienilem zajelo mi to troszke wiecej niz 1h jakies 3
Ale to tylko dlatego ze nie moglem zdjac pompy wspomagania bo okazalo sie ze tam jest klucz 16 ;/
no ale dalem rade termastacik wymieniony. jazda testowa na dystansie ok 12 KM wykazala ze chodzi prawidlowo grzeje super. wskazoweczka doszla do miejsca kawalek za polowe ale jak sie zatrzymalem i zajrzalem pod maske to wentylator nie chodzil i tu pojawia sie pytanie: Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??
No i wymienilem zajelo mi to troszke wiecej niz 1h jakies 3
Ale to tylko dlatego ze nie moglem zdjac pompy wspomagania bo okazalo sie ze tam jest klucz 16 ;/
no ale dalem rade termastacik wymieniony. jazda testowa na dystansie ok 12 KM wykazala ze chodzi prawidlowo grzeje super. wskazoweczka doszla do miejsca kawalek za polowe ale jak sie zatrzymalem i zajrzalem pod maske to wentylator nie chodzil i tu pojawia sie pytanie: Przy jakiej temperaturze (przy jakim polozeniu wskazowki) powinien sie zalaczyc wentylator??
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 873
- Rejestracja: pt lis 05, 2004 14:18
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
a no to luzik w takim razie czyli wskazoweczka moze sobie spokojnie wedrowac za polowe ??
czy ja wiem czy tak trudno to uzyskac ja po 10 -12 km rozgrzalem silnik do 90C wiec mysle ze wiecej jazdy i moze sie grzac dlatego pytam o wiatrak.
PS mam przyslonieta chlodnice kartonem (wczesniej przyslonilem zeby mi sie jakos grzal) moze zdjac teraz ten karton. czy moze sobie byc?? Od spodu od zderzaczka przy wlotach powietrza (tych w zderzaku) mam zasloniete jakimis foliami i chyba to zostawie nawet w lecie bo chronia chlodnice przed wpadaniem czegos od spodu w nia.
Dzieki za pomoc
czy ja wiem czy tak trudno to uzyskac ja po 10 -12 km rozgrzalem silnik do 90C wiec mysle ze wiecej jazdy i moze sie grzac dlatego pytam o wiatrak.
PS mam przyslonieta chlodnice kartonem (wczesniej przyslonilem zeby mi sie jakos grzal) moze zdjac teraz ten karton. czy moze sobie byc?? Od spodu od zderzaczka przy wlotach powietrza (tych w zderzaku) mam zasloniete jakimis foliami i chyba to zostawie nawet w lecie bo chronia chlodnice przed wpadaniem czegos od spodu w nia.
Dzieki za pomoc
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 143 gości