Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Maly1946
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lip 16, 2015 09:28
Lokalizacja: Wałbrzych

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: Maly1946 » ndz gru 06, 2015 20:36

Witam Panowie, mam problem że swoim golfiskiem. Otóż problem polega na tym, że np. gdy dojeżdżam do skrzyżowania wciskam sprzęgło i hamulec to auto przy małej prędkości silnik wpada w jakby jakiś rezonans, telepie drga silnikiem strasznie. Wymienilem poduszki silnika i skrzyni, ale problem nie ustał. Przyszła mi myśl że to może wina dwumasy założyłem jedno mas i problem dalej tkwi. Odpalilem vaga rozgrzalem silnik do temperatury roboczej i sprawdzić 01-engine/ 08- meas block / 001 myślę że dobry blok wybrałem aby sprawdzić dawkę paliwa i okazało się że na biegu jałowym dawka mi skacze od 1.2- 2.0 przy hamowaniu dakwa skacze od 1.0 / 1.2 / 1.6 / 1.8 / 2.4 mg i nie wiem czy muszę się szykować na wymianę nastawnika pompy czy wystarczy go przestawić.


GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH

liteon0
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 407
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 00:44

Re: Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: liteon0 » ndz gru 06, 2015 22:24

Dawka kosmos, przestaw dawke nastawnikiem


ALH + 205 + chip

Maly1946
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lip 16, 2015 09:28
Lokalizacja: Wałbrzych

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: Maly1946 » ndz gru 06, 2015 23:12

Właśnie nie wiem czy nie zabrać się od razu do wyczyszczenia nastawnika pompy, tylko teraz jak bym chciał przestawić dawkę to w która stronę go ruszyc?


GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH

Awatar użytkownika
owcy2
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 225
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 09:48
Lokalizacja: tu i tam

Re: Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: owcy2 » pn gru 07, 2015 13:19

Dawka na rozgrzanym ma być w zakresie od 3.0-4.5 masz zdecydowanie za dużą dawkę. A co do drgawek to boryka się z nimi wielu użytkowników AHF, może u Ciebie jest podobnie.



Maly1946
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lip 16, 2015 09:28
Lokalizacja: Wałbrzych

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: Maly1946 » pn gru 07, 2015 13:28

Właśnie czytałem problem z tymi drganiami, ale nie ma żadnej konkretnej odpowiedzi co to może być . Mam nadzieję że ustawienie dawki i wyczyszczenia nastawnika pomoże. Jednak martwi mnie założenie nastawnika i w celowanie wałkiem dokładnie, bo w żadnym opisie nie jest napisane jak można rozpoznać że wałek jest w dokładnym położeniu :/


GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH

damianoo
...
...
Posty: 300
Rejestracja: wt wrz 04, 2012 21:30

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: damianoo » pn gru 07, 2015 14:41

Czy ja wiem. Ja jeżdżę tak od ponad roku czyli odkąd mam auto. Mówiono mi że to dwumas czy inne cuda, przejeździłem tak już z 30tyś km i poza tym że czasem wpadnie w rezonans nic się nie dzieje. Latem problem jest rzadki albo w ogóle go nie ma a zimą się pojawia. Myślę że typowy kowalski by nie zauważył że coś jest nie tak ;) A skoro jeździ tak samo, pali tak samo to nie ma co ruszać ;) Tylko że u mnie przy włączonym radiu nawet nie słychać że silnik w ten rezonans wpada.

Pozdrawiam.



Maly1946
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: czw lip 16, 2015 09:28
Lokalizacja: Wałbrzych

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: Maly1946 » pn gru 07, 2015 16:39

No właśnie u mnie problem jest taki, że auto co chwilę wpada w taki rezonans :/


GOLF IV 1.9 TDI 90km ALH

Awatar użytkownika
VW_seller
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2625
Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
Lokalizacja: okolice kutna

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: VW_seller » ndz gru 13, 2015 08:26

Maly1946 pisze:Jednak martwi mnie założenie nastawnika i w celowanie wałkiem dokładnie, bo w żadnym opisie nie jest napisane jak można rozpoznać że wałek jest w dokładnym położeniu
normalnie palcem na srodek ustawiasz ,kladziesz nastawnik ,jak jest ok ruszasz nastawnikiem przod tyl jak nie ma oporow dokrecasz ustawiasz dawke i musi byc ok


naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv

Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Golf IV 1.9 TDI 90 km alh drgania silnika

Post autor: Sztomel » wt gru 15, 2015 08:52

Maly1946 pisze:jak bym chciał przestawić dawkę to w która stronę go ruszyc?
w celu zmniejszenia dawki paliwa pukasz delikatnie nastawnik przesuwając go w stronę rozrządu, aby zwiększyć dawkę pukasz w stronę przeciwną.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 42 gości