Golf mk4 1.6 problem z EGR
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf mk4 1.6 problem z EGR
pironet, chodzi mi o mape od EGR ,po zaslepieniu żadnego błędu nie wywala, przez poł roku tak jeździłem a nagle zaczęło auto kuleć i urok jest taki ze sterownik się uczy .przy normalnej jeździe otwiera się roznie a umnie otwierał się zawsze na 100% i temu były problemy z szarpaniem . jak był wypięty to nie miało co sterować i sterownik korygował dawkę bez uwzględnienia EGR. Co ma wtrysk bezpośredni do zawalonych zaworow? a taki ze tam jest jak w kominie przez EGR a przy pośrednim wtryski sa w kolektorze i nagar się tam nie zbiera. Jak usowa się ze sterownika EGR to efekt jest tego ze auto ma więcej tlenu wiec i dawka wtrysku też jest korygowana bo mapa wtyskiwaczy jest robiona pod uwzględnieniem EGR tak mi powiedział goscu co byłem u niego bo chciałem to wywalić ale jest to nie opłacalne a 2 dla niego była by to strata czasu robic cos od nowa. większości robi się to w Dieslach tam już maja gotowce wiedza co i jak a tu musiał by więcej czasu poswiecic.
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Kolego naopowiadał ci bajek i tyle.Po pierwsze sterownik niczego się nie uczy a ma jedynie możliwość korekty.Sterownik nie ma żadnej pamięci wewnętrznej i nie ma mozliwości zmiany zadanych przez producenta.Jedynie co to może korygować do pewnego stopnia pewne elementy sterujące pracą silnika.Po przekroczeniu wartości korekty wywala błąd.
Niestety w tym przypadku o ile mi wiadomo zaślepienie skutkuje właśnie prędzej czy pózniej błędem.Co do nagaru to w SPRAWNYCH silnikach benzynowych nie ma takowego i tyle.Nagar w benzynie to oznaka słabego silnika jak już pisałem,odmy itd ale to i tak nie w takim stopniu jak w dieslu.
tak jak sam napisałeś sterownik koryguje do pewnego stopnia błędne działanie podzespołu ale po przekroczeniu możliwości korekty wywala błąd.mka 3 pisze: sterownik korygował dawkę bez uwzględnienia EGR.
Niestety w tym przypadku o ile mi wiadomo zaślepienie skutkuje właśnie prędzej czy pózniej błędem.Co do nagaru to w SPRAWNYCH silnikach benzynowych nie ma takowego i tyle.Nagar w benzynie to oznaka słabego silnika jak już pisałem,odmy itd ale to i tak nie w takim stopniu jak w dieslu.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf mk4 1.6 problem z EGR
pironet, to nie jest mój kolega tylko firma http://www.ecusoft.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; . jak by się sterownik nie uczył to wystarczyło by odslepic EGR i zrobić adaptacje a tu pupa żadne wymiany nie pomogły i resetowania . tylko wymiana na nowy sterownik lub nowy soft. dobra niech będzie twoja wiedza ja ci opisuje tylko co ja miałem i co pomogło tyle .
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Doszedł do mnie kabel diagnostyczny.
Niebieski Viaken KKL + VCDS-lite pokazał takie błędy:
17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low
P1443 - 35 -10 - - Intermittent
17848 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1440 - 35 -10 - Please Register/Activate - Intermittent
17807 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1399 - 35 - 00 Please Register/Activate
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35 - 10 - -- Intermittent
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
004 - No Signal/Communication – Intermittent
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
Po skasowaniu błędów, chwilowo wraca tylko
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
Reszta czysta.
Jak będzie chwila to się przejadę i po jeździe sprawdzę jakie są błędy.
Niebieski Viaken KKL + VCDS-lite pokazał takie błędy:
17851 - Potentiometer for EGR (G212): Signal too Low
P1443 - 35 -10 - - Intermittent
17848 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1440 - 35 -10 - Please Register/Activate - Intermittent
17807 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1399 - 35 - 00 Please Register/Activate
16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal
P0571 - 35 - 10 - -- Intermittent
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
00778 - Steering Angle Sensor (G85)
004 - No Signal/Communication – Intermittent
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222)
27-00 - Implausible Signal
Po skasowaniu błędów, chwilowo wraca tylko
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
Reszta czysta.
Jak będzie chwila to się przejadę i po jeździe sprawdzę jakie są błędy.
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Majaa, 17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus ten błąd jest z wiązany z czujnikem wału korbowego . sciagnij wtyczke z czujnika hall jest na górze zczytuje z wałka rozrządu sygnał . jak zgasnie to czujnik na wale jest padniety. napisz jeszcze kod silnika później.
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Ok, spróbuję go znaleźć. Ciężki jest dostęp do tego czujnika?
Silnik AZD.
Silnik AZD.
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Majaa, nie, sciagnac wystarcz filtr powietrza i na zapalonym silniku go wypnij .
Golf mk4 1.6 problem z EGR
jak by był padnięty to raczej auto by nie odpalało a jaeśli przekłamuje to auto i tak nie zgaśnie.Jeśli łapie błędy to raczej tylko podmianka ew.sprawdzenie wiązki.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf mk4 1.6 problem z EGR
Z powodu dużej ilości pracy nie mam za bardzo czasu zająć się samochodem, ani odpisać.
Ostatnio znowu stojąc w korku zapaliła się kontrolka EPC, jak samochód postał kilka godzin, zgasła.
Dziś natomiast zapalił się check engine.
Po podpięciu do komputera pokazało takie błędy:
3 Faults Found:
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0571 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0140 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Udało się je skasować, chwilowo check zgazł, błędy, poza pierwszym, nie wracają.
Wiecie o co może chodzić?
Ostatnio znowu stojąc w korku zapaliła się kontrolka EPC, jak samochód postał kilka godzin, zgasła.
Dziś natomiast zapalił się check engine.
Po podpięciu do komputera pokazało takie błędy:
3 Faults Found:
17807 - Engine Speed Signal; TD: Short to Plus
P1399 - 35-00 - -
16955 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0571 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
16524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P0140 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Udało się je skasować, chwilowo check zgazł, błędy, poza pierwszym, nie wracają.
Wiecie o co może chodzić?
Golf mk4 1.6 problem z EGR
pierwszy błąd to prędkość silnika i tu postarał bym się wymienić czujnik bo jak ulegnie całkiem uszkodzeniu to auto stanie,drugi błąd to bład czujnika stopu i tu tak jak w pierwszym przypadku tylko oryginał bo zamienniki nie działają trzeci bład to bład sondy
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 64 gości