Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
gonzojenot
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lis 26, 2015 15:54
- Lokalizacja: Witkowo
Post
autor: gonzojenot » ndz lis 29, 2015 15:11
markim321, czytam dużo tematów tutaj z podobnymi problemami itp, dzisiaj rano podszedłem było 1*C, "niby" podgrzał świece i okręciłem ale jakoś nie podobało mi się w 100% to odpalenie, i to się zdarza tylko podczas pierwszego startu po długim postoju, mogę go po chwili zgasić i kolejne razy już 'bryt' i miód malina. Zastosowałem przed chwilą poradę z forum na temat wydłużenia grzania świec, ustawiłem na te 32700, zobaczę jak się będzie zachowywał. Pokażę Wam film który nagrałem kiedys jak po 10 godzinach pracy chciałem odjechać z firmy... od tego czasu zaczęło się zaglądanie na fora aż dotarłem tutaj
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
dodam że wymieniłem jedną końcówkę dokładnie na wtrysku sterującym, a ciśnienie na wtryskach mam na 210 i się zastanawiam jaki to ma wpływ
https://www.youtube.com/watch?v=wND-RdmCx8M
-
Kijan21
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 10:24
Post
autor: Kijan21 » pn lis 30, 2015 23:05
Witam potrzebuje porady, czy w moim tdi kod Alh, silnik rozgrzany, jest dobrze ustawiony kąt wtrysku? Załączam film z bloku 000
https://vimeo.com/147132927
-
palio
- _
![_ _](./images/ranks/moderator.gif)
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
-
Kontakt:
Post
autor: palio » wt gru 01, 2015 09:42
Kijan21, można by go jeszcze delikatnie dygnąć do góry, ale może być. Jak dobrze odpala to nie ma co ruszać.
-
Kijan21
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 10:24
Post
autor: Kijan21 » wt gru 01, 2015 09:44
palio pisze:Kijan21, można by go jeszcze delikatnie dygnąć do góry, ale może być. Jak dobrze odpala to nie ma co ruszać.
Dzieki wielkie , czasami ma ciezko z odpaleniem , taka troche loteria , raz od strzala a raz kreci dluzsza chwile
-
palio
- _
![_ _](./images/ranks/moderator.gif)
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
-
Kontakt:
Post
autor: palio » wt gru 01, 2015 09:46
To spróbuj go przyspieszyć. Daj okolice 55 jednostek i sprawdź czy się nie poprawi.
-
Kijan21
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz sty 26, 2014 10:24
Post
autor: Kijan21 » wt gru 01, 2015 10:05
Ok bede próbował, dam znać co się bedzie działo
-
markim321
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 318
- Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
- Lokalizacja: New Dzikow
Post
autor: markim321 » wt gru 01, 2015 19:23
gonzojenot faktycznie patrząc po filmiku to ciężko coś pali. Sprawdź czy paliwo się nie cofa. Jaką masz dawkę? Może spróbuj lekko dygnąć Vagiem dawkę startową.
-
gonzojenot
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 5
- Rejestracja: czw lis 26, 2015 15:54
- Lokalizacja: Witkowo
Post
autor: gonzojenot » wt gru 01, 2015 19:27
markim321, Paliwo się nie cofa, dawkę startową o ile pamiętam mam ustawioną chyba 21mg
-
Misio1988
- Mały gagatek
![Mały gagatek Mały gagatek](./images/ranks/rank00.gif)
- Posty: 101
- Rejestracja: ndz paź 24, 2010 21:10
- Lokalizacja: Brzesko
Post
autor: Misio1988 » wt gru 01, 2015 23:39
siema, moj kat wynosi 30-32 pali ciezko i silnik ma drgania, myslicie ze jak zmienie na 50-52 to sie polepszy?
-
palio
- _
![_ _](./images/ranks/moderator.gif)
- Posty: 2897
- Rejestracja: wt sty 26, 2010 22:44
- Lokalizacja: Siedliska Drugie/Fajsławice
- Auto: Ford Mondeo MK3
- Silnik: 2.0
-
Kontakt:
Post
autor: palio » śr gru 02, 2015 16:50
Misio1988, może się polepszy. Jak nie sprawdzisz nie będziesz wiedział.
-
markim321
- Użytkownik
![Użytkownik Użytkownik](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 318
- Rejestracja: czw cze 25, 2009 18:37
- Lokalizacja: New Dzikow
Post
autor: markim321 » śr gru 02, 2015 19:41
Gonzojenot w sumie to trudno coś więcej powiedzieć na ten temat. Dla porównania mam AHU i kąt statyczny u mnie wynosi 29-30 jednostek a silnik od ponad 5 lat posiadania, niezależnie czy stoi dzień czy miesiąc bez pracy, zaskakuje z pół obrotu przy każdej temperaturze i od razu pracuje równo. Nie ruszam tego bo nie ma takiej potrzeby. Dawka w grupie 01 to 3,2mg. Ogólnie największy wpływ ma kondycja pompy wtryskowej, wtryskiwaczy i ciśnienie sprężania. Świece nie są tak ważne bo na początku posiadania auta miałem uszkodzony czujnik temp płynu (grzał świece na gorącym silniku) czego efektem były wszystkie 4 sztuki spalone. I przy temp ok -7 nie było problemu z odpaleniem, obrócił 2-3 razy wałem i zaskoczył na równe obroty. Po wymianie czujnika i świec na nowe Beru do tej pory odpala od strzała.
-
Tomashj29
- Nowicjusz
![Nowicjusz Nowicjusz](./images/ranks/rank.gif)
- Posty: 3
- Rejestracja: pn maja 25, 2015 09:36
Post
autor: Tomashj29 » wt gru 20, 2016 16:09
Witam
Proszę o pomoc w interpretacji wartości kąta wtrysku. Auto to Golf IV 2000r. silnik ALH 90KM. Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku oraz ogólnie szarpie przy odpalaniu. Ostatnio wymienione zostały świece żarowe oraz czujnik G62 (miał duże rozbieżności temperatury, ok 10-11 st.C). Zrobiłem odczyty wartości BTCD oraz TDIgraph przy temperaturze silnika 82 st.C które zamieszczam poniżej. Czy widoczne wartości są odpowiednie i ewentualnie co można by zmienić żeby lepiej odpalał??
Pozdrawiam
-
matisim
- VWGolf.pl Killer
![VWGolf.pl Killer VWGolf.pl Killer](./images/ranks/rankzolty.gif)
- Posty: 2647
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
-
Kontakt:
Post
autor: matisim » wt gru 20, 2016 16:37
Tak wtrące swoje 3 grosze, ja kąt wtrysku zawsze ustawiam na uruchomionym silniku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
luzuje te dwie śruby od strony rozrządu, zostawiam tylko tą przy pompie. odpalam silnik, luzuje ostatnia śrubę oczywiście nie za mocno, ale pompa i tak przecież nie odleci, czasami jest jeszcze śruba przy rurkach wtrysków więc ją też odkręcam na początku, przed odpaleniem. Komputer mam na stoliku obok i na bieżąco widzę ile wynosi kąt.
-
italiano_83
- V.I.P.
![V.I.P. V.I.P.](./images/ranks/vip.gif)
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Post
autor: italiano_83 » wt gru 20, 2016 19:13
Tomashj29 pisze:
Proszę o pomoc w interpretacji wartości kąta wtrysku. Auto to Golf IV 2000r. silnik ALH 90KM
Kąt jest ok, problemy z rozruchem silnika to inny temat.
matisim pisze:Tak wtrące swoje 3 grosze, ja kąt wtrysku zawsze ustawiam na uruchomionym silniku luzuje te dwie śruby od strony rozrządu, zostawiam tylko tą przy
Można i tak, ale nie w alh,regulacja jest na kole pompy a to wyklucza regulację na pracującym silniku.
Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic
Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm
Ducati Monster 696+
![Obrazek](https://images84.fotosik.pl/1086/8bff339f47f4d4afmed.jpg)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 214 gości