Zaczynasz myśleć jak niemiec. Taki typowy vw maniak zza zachodniej granicy na codzień używa nowego lub prawie nowego auta do przemieszczania się po drogach, a w garażu ogrzewanym, z podłogą wyłożonom gumą stoi sobie mk1, mk2 lub mk3 na super glebie z mocnym wychromowanym silnikiem. Takie auto czeka raz w tygodniu na oddech powietrza i spacerek. A kilka razy w roku na zlot. Prawda jest taka, że niemców stać, a nas nie. Jak nas będzie stać będziemy robić tak samo.shade_ pisze:Fakt, ja chyba za bardzo dmucham na wszystko, ale nie jest to bez powodu. Samochodu uzywam na codzien i nie moge sobie pozwolic na brak auta na jakis czas dlatego, ze auto "zarabia", a jeszcze nie stac mnie na kupno i utrzymanie 2 aut...ale zastanawiam sie nad tym czy z czasem nie kupic drugiego i nie zaczac zabawy z tym
[Mk3] Soft turbo do VR6??!!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Kurcze...kute tloki, korbowody, intercooler, kolektory ... na co to wszystko jak jest to:
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=98
to sie powinno nazywac "soft turbo"
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=98
to sie powinno nazywac "soft turbo"
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
To AT 2000 Herba, najwieksi druciarze i oszusci jakich wydala polska scena tuningowa :vomshade_ pisze:Kurcze...kute tloki, korbowody, intercooler, kolektory ... na co to wszystko jak jest to:
http://www.at2000.pl/index.php?option=c ... &Itemid=98
to sie powinno nazywac "soft turbo"
nawet nie probuj czegos z nimi zalatwiac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony wt lut 22, 2005 10:33 przez Ralfii_VR, łącznie zmieniany 1 raz.
@rafalvr6
Rafal, z calym szacuneczkiem, ale to byl TYLKO zart jezeli zabrzmialo to powaznie to sorka
Tak na marginesie, czy ktos z Was orientowal sie jak sprawa wyglada z wirusem do VR6 ? Czy warte jest to zachodu i ceny w stosunku do przyrostu mocy i takich tam. na jakie oferty sie natkneliscie?
Rafal, z calym szacuneczkiem, ale to byl TYLKO zart jezeli zabrzmialo to powaznie to sorka
Tak na marginesie, czy ktos z Was orientowal sie jak sprawa wyglada z wirusem do VR6 ? Czy warte jest to zachodu i ceny w stosunku do przyrostu mocy i takich tam. na jakie oferty sie natkneliscie?
[b] - Alarmy i sterowniki do kluczyków scyzoryków - [/b]
u mnie chip dal 8KM, wiec nie warto to moje zdanieshade_ pisze:@rafalvr6
Rafal, z calym szacuneczkiem, ale to byl TYLKO zart jezeli zabrzmialo to powaznie to sorka
Tak na marginesie, czy ktos z Was orientowal sie jak sprawa wyglada z wirusem do VR6 ? Czy warte jest to zachodu i ceny w stosunku do przyrostu mocy i takich tam. na jakie oferty sie natkneliscie?
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Przyrost mocy z silnika wolnossącego grupy VAG to około 8 do 10% Max, jeżeli weżmiemy pod uwagę cały przebieg obrotów.
Jeżeli ktoś mówi inaczej to albo kłamie, albo ma na myśli tylko pewien mały fragmet przebiegu obrotów,
oczywiście nie wspomina się przy tym, że zwiekszając moc w jednym zakresie może ona w innym znacząco spaść.
A koszt chipa to ok. 1500zł.
Mi osobiście zalezałoby by silnik troszkę odmulić przy niskich obrotach.
Jeżeli ktoś mówi inaczej to albo kłamie, albo ma na myśli tylko pewien mały fragmet przebiegu obrotów,
oczywiście nie wspomina się przy tym, że zwiekszając moc w jednym zakresie może ona w innym znacząco spaść.
A koszt chipa to ok. 1500zł.
Mi osobiście zalezałoby by silnik troszkę odmulić przy niskich obrotach.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
lekkie kolo zamachowe Fidanza, koszt 2tys , i autko wkreca sie szybciej,ml2210 pisze:Przyrost mocy z silnika wolnossącego grupy VAG to około 8 do 10% Max, jeżeli weżmiemy pod uwagę cały przebieg obrotów.
Jeżeli ktoś mówi inaczej to albo kłamie, albo ma na myśli tylko pewien mały fragmet przebiegu obrotów,
oczywiście nie wspomina się przy tym, że zwiekszając moc w jednym zakresie może ona w innym znacząco spaść.
A koszt chipa to ok. 1500zł.
Mi osobiście zalezałoby by silnik troszkę odmulić przy niskich obrotach.
ale dlaczego tak drogo, dochodza koszty zalorzenia jeszcze
- ml2210
- Gadatliwa bestia
- Posty: 576
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 10:50
- Lokalizacja: Koniec Polski
- Kontakt:
Koło można przetoczyć i będzie taniej, ale trzeba potem podnieść wolne obroty!!!
Owszem wkreca się szybciej, ale pracuje mniej płynnie.
Czytałem kiedyś w gazetce (bardzo dawno) o żółtym Corku z silnikiem 2.9.
właściciel pisał że pozawirusowaniu auto może nie ztało się mocniejsze i szybsze ale za to dużo żwawsze.
Owszem wkreca się szybciej, ale pracuje mniej płynnie.
Czytałem kiedyś w gazetce (bardzo dawno) o żółtym Corku z silnikiem 2.9.
właściciel pisał że pozawirusowaniu auto może nie ztało się mocniejsze i szybsze ale za to dużo żwawsze.
www.mlautobroker.pl
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
-----Profesjonalny Broker Samochodowy-----
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości