Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
No i bez problemu i dodatkowych sposobów naciągnąłem silikon 60mm na fmic 63mm tylko ze 20 minut się męczyłem.
Dolot zmodyfikowany i jest luźniej pod zderzakiem.
Dolna część osłony chłodnic trzyma się tylko na śrubach przykręconych do osłon bocznych silnika. Nie chciałem rezygnować z podpory pod dolną osłonę silnika. Nie zmienia to faktu, że tą dolną podpórkę mocno wykastrowałem i musiałem ją wzmocnić płaskownikiem.
Przy okazji - wcoorv bierze jak w niedzielę chcesz kupić śrubki w markecie budowlanym to zawsze mają za długie - patrz śruby wkręcone w intercooler...
Dolot zmodyfikowany i jest luźniej pod zderzakiem.
Dolna część osłony chłodnic trzyma się tylko na śrubach przykręconych do osłon bocznych silnika. Nie chciałem rezygnować z podpory pod dolną osłonę silnika. Nie zmienia to faktu, że tą dolną podpórkę mocno wykastrowałem i musiałem ją wzmocnić płaskownikiem.
Przy okazji - wcoorv bierze jak w niedzielę chcesz kupić śrubki w markecie budowlanym to zawsze mają za długie - patrz śruby wkręcone w intercooler...
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Proszę o podpowiedź. Jakie macie rozwiązanie aby połączyć ori egr w arl z kwasówką.
Jaki silikon lub Wasz patent - na razie bez flanszy i wycinki egr.
Zastosowałem silikon redukcyjny 76->51 ale silikon jest za luźny i powstaje ogromna nieszczelność. Czy próbować naciągać na egr silikon redukcyjny 67 lub 70?
Jaki silikon lub Wasz patent - na razie bez flanszy i wycinki egr.
Zastosowałem silikon redukcyjny 76->51 ale silikon jest za luźny i powstaje ogromna nieszczelność. Czy próbować naciągać na egr silikon redukcyjny 67 lub 70?
GTB...
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Dopiero co było. Może byś się zainteresował całym tematem?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kupię: Wkład dojazdówki 18"
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1
MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Interesuje się od 1 strony. Dopiero co było bo sam pytałem o to kilka str wcześniej, ale takie rozwiązanie odpada.
Egr na razie zostaje, nie będę go wywalał i dawał flanszy zamiast niego.
Egr na razie zostaje, nie będę go wywalał i dawał flanszy zamiast niego.
GTB...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Skrzak, tak, mam taką przejściówkę, kupiłem od properfect. Jak dla mnie, nadal nie zdaje to egzaminu, po założeniu tego nadal słychać lekki świst. Dopiero oklejenie taśmą tego dookoła załatwiło sprawę.
Na moje nieszczęście, obudowa egr, z prawej strony gdzie wciska się ori zatrzask jest ułamana, więc to jest właśnie sprawcą, że ta złączka nie przylega idealnie i jest delikatnie wypychana.
Dlatego wybaczcie, że pytam i męczę dalej i szukam rozwiązania z naciągnięciem silikonu na egr.
Jak zawsze mam pecha...
Na moje nieszczęście, obudowa egr, z prawej strony gdzie wciska się ori zatrzask jest ułamana, więc to jest właśnie sprawcą, że ta złączka nie przylega idealnie i jest delikatnie wypychana.
Dlatego wybaczcie, że pytam i męczę dalej i szukam rozwiązania z naciągnięciem silikonu na egr.
Jak zawsze mam pecha...
GTB...
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
A jaką uszczelkę dałeś na tą redukcję? Ta czarna którą dostałem była za gruba więc wsadziłem ori a ori była za cienka, więc odchudziłem tą czarną delikatnie. Teraz jak wkładam tą redukcje to ciężko się wciska więc jest dobrze dopasowana. Pokombinuj.
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Uszczelka była już z redukcją jak mi przysłali i taką zostawiłem, masz rację, o tym nie pomyślałem, że zamienić uszczelki, lub odchudzić tą nową z redukcji.
Niestety domyślam się, że naciągnięcie silikonu na obudowę egr i zaciśnięcie to opaską nigdy nie załatwi sprawy nieszczelności.
Więc chyba albo taka redukcją, którą obecnie mam, albo wywalenie egr i flansza - to mam właśnie w planach ale dopiero na wiosnę.
Pokombinuje z tą redukcją properfekt, na dole przytnę kwasówkę, i dam silikon 51mm 90 stopni.
Niestety domyślam się, że naciągnięcie silikonu na obudowę egr i zaciśnięcie to opaską nigdy nie załatwi sprawy nieszczelności.
Więc chyba albo taka redukcją, którą obecnie mam, albo wywalenie egr i flansza - to mam właśnie w planach ale dopiero na wiosnę.
Pokombinuje z tą redukcją properfekt, na dole przytnę kwasówkę, i dam silikon 51mm 90 stopni.
GTB...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Mozesz tez wykorzystac kolanko ktore wchodzi w egr i jest na tą złączke. Umnie kolektor jest z awx ale widac o co chodzi
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Zdecydowałem, że zostawię tą złączkę do egr od properfekt. Dam kolanko silikonowe 90 o średnicy 51mm, przytnę je z 1 strony aby bok był krótszy od strony egr.
Natomiast z ułamaną obudową egr jakoś poradzę, zakleję czymś, jakąś masą uszczelniającą, poxiliną czy klejem epoksydowym distal.
W przyszłości będzie więcej mocy i wywalenie egr, więc może i fizycznie go wywalę dając flanszę.
Dzięki Wszystkim za pomoc
Natomiast z ułamaną obudową egr jakoś poradzę, zakleję czymś, jakąś masą uszczelniającą, poxiliną czy klejem epoksydowym distal.
W przyszłości będzie więcej mocy i wywalenie egr, więc może i fizycznie go wywalę dając flanszę.
Dzięki Wszystkim za pomoc
GTB...
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
wtryski 250 pompa 11 turbo z 2.0tdi CAHA a kewlarek już siedzi, teraz klient zażyczył sobie gtb2260vk i własnie wkładamy dół od 130PD i nie powiem ze pasuje to idealnie, jest trochę roboty z tymRUMBA pisze: A ty kolego rumianko na jakich gratach robiłeś auto? Chodzi mi o wtryski, pompę, turbo i sprzęgło... Jakiś kevlar na tarczy pewnie siedzi, że tak ładnie niutona sypnąłeś Zgadza się?
brk-tuning profesjonalnie strojony chip-tuning
www.brk-tuning.pl
www.brk-tuning.pl
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Szybkie pytanie,będzie turbo hybryda,a w zasadzie jest. Będzie dmuchnięte niecałe 1,7 bara, do tego fmic 550x180x65 , wlot/wylot 57mm.
Pytanie jaka będzie najlepsza średnica rur?
51,54,57mm ??
Pytanie jaka będzie najlepsza średnica rur?
51,54,57mm ??
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
turbo ARL lub cos z jego wydajnosci czyli od jakiego 2.0 tdi?? IC ze sporym zapasem w sumie nie wiadomo po co chyba ze kiedys bedzie tam siedziec jakies gtb22 i peknie ze 280 koni albo i wiecej. Rury nie sa az tak istotne. Jakie bedzie ci wygodniej spiac ze sobą i pomiescić pod maską.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Hybryda asz/bmn. Najprawdopodobniej wpadną AL'ki , więc będzie ok 200 PS. Dlatego pytam gdyż jedni piszą, że 550x140x65 będzie za mały i się zastanawiam nad tym 550x180x65 Więc rury będą 57mm.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości