Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Problem nie leży w podcięciu podłużnicy, tylko w braku jej późniejszego wzmocnienia. Niestety większość modów robią półgłupki bo niestety tak to trzeba nazwać. Pakują konie w silnik ale podstawy bezpieczeństwa mają w
Ja w jednym z moich aut ciąłem ramę z przodu bo silnika nie dało się zmieścić. Tyle że rama została wydłużona i wzmocniona zgodnie ze sztuką konstruktorską i wszystko jest cacy
Ja w jednym z moich aut ciąłem ramę z przodu bo silnika nie dało się zmieścić. Tyle że rama została wydłużona i wzmocniona zgodnie ze sztuką konstruktorską i wszystko jest cacy
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Re: Kącik posiadaczy MK4
Myślę, że powinniśmy spotkać się gdzieś na trasie... I to nie za 10 latbtard pisze:Głowa do góry, jeszcze z 10 lat i może też dołączysz do tej elitarnej grupySylVWia pisze:Wiem... Osobiście (i tu podpadam wszystkim koleżankom z pracy) też niestety jestem zdania, że kobieta za kierownicą to zło. Oczywiście na szczęście są wyjątki - szkoda, ze niezbyt liczne.
Kącik posiadaczy MK4
KoJ@K, a podłuznice jeszcze mo ?
Silnik znany ?
modzone co było oprócz welurów?
Silnik znany ?
modzone co było oprócz welurów?
Kącik posiadaczy MK4
Dla mnie jakakolwiek ingerencja w takie "strategiczne dla bezpieczeństwa" elementy to niezbyt mądre posunięcie (delikatnie mówiąc). To jak burzenie ściany nośnej budynku.
I o ile dla takiego użytkownika (tfu, tfu), może to być selekcja naturalna, to o tyle "pecha" może mieć osoba, która nieświadomie takie auto później kupi. Dokładnie jak kolega kilka postów wyżej wspomniał - kto weźmie za to odpowiedzialność?
Są granice. Niestety dla niejednego taka naruszona podłużnica to nic. Prędzej kupi takiego golfa z naruszoną konstrukcją niż np. lekko szturchniętego, wizualnie w gorszym stanie (czyt. blachy do wyklepania). Chyba zbyt mało pisze się o ewentualnych konsekwencjach takiego działania.
Później jak ogląda się zdjęcia z wypadków i auta poskładane jak zapałki mówi się - eee, co to za marka, zero bezpieczeństwa... Niestety nikt nie weźmie pod uwagę przeprowadzonych wcześniej "cięć".
I o ile dla takiego użytkownika (tfu, tfu), może to być selekcja naturalna, to o tyle "pecha" może mieć osoba, która nieświadomie takie auto później kupi. Dokładnie jak kolega kilka postów wyżej wspomniał - kto weźmie za to odpowiedzialność?
Są granice. Niestety dla niejednego taka naruszona podłużnica to nic. Prędzej kupi takiego golfa z naruszoną konstrukcją niż np. lekko szturchniętego, wizualnie w gorszym stanie (czyt. blachy do wyklepania). Chyba zbyt mało pisze się o ewentualnych konsekwencjach takiego działania.
Później jak ogląda się zdjęcia z wypadków i auta poskładane jak zapałki mówi się - eee, co to za marka, zero bezpieczeństwa... Niestety nikt nie weźmie pod uwagę przeprowadzonych wcześniej "cięć".
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
WIesz, cięcie cięciu nie równe. Kwestia aby zrobić to z głową i odpowiednio wzmocnić. Problem polega na tym, że w kraju mamy masę domorosłych tuningowców, którzy wytną kątówką i tak zostawią ( i z takim czymś się już spotkałem) nie myśląc kompletnie o konsekwencjach w razie wypadku, nie wspominając już o myśleniu nad wzmocnieniem odpowiednim elementu
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Stanley777
- Gadatliwa bestia
- Posty: 952
- Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
- Lokalizacja: Brzesko
Kącik posiadaczy MK4
Byleby leżała swinia i spasy się zgadzały
Mój Były Golfik
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1
Także Teeegooo... ;]]]
https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg
Re: Kącik posiadaczy MK4
przebieg ustawiany indywidualnie pod klienta? Czy już po korekcie?KoJ@K pisze:Pany nie chce ktoś golfa kupic ??
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- macabra_
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2126
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 22:31
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Jak widać na poniższym filmiku, temat podłużnicy da się ogarnąć profesjonalnie
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
- RA_FEEL_IT!
- Administrator
- Posty: 2307
- Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Passat B5 FL 1.8T
- Silnik: AWT
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Re: Kącik posiadaczy MK4
Profesjonalnie to może wygląda, lecz wciąż nie jest to do porządku wzmocnione. Zmniejszony wciąż jest przekrój pionowy profilu a to on odpowiada tu za nośność i wytrzymałość przy uderzeniu czołowym. Ta nakładka z rury którą wspawali wzmocni, nie mniej jednak przy niej dojdzie do gięcia i łamania podłużnicy. Podczas normalnego uderzenia podłużnice powinny składać się do środka, tu istnieje spore ryzyko że pójdą w dółmacabra_ pisze:Jak widać na poniższym filmiku, temat podłużnicy da się ogarnąć profesjonalnie
" onclick="window.open(this.href);return false;
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości