[Corsa 1,5 TD] Wybija plyn ze zbiorniczka wyrownawczego
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
[Corsa 1,5 TD] Wybija plyn ze zbiorniczka wyrownawczego
Witam. Mam nastepujacy problem a w zasadzie moja przyszla tesciowa
Wyrzuca jej plyn chlodzacy przez korek... i kilka faktow:
- silnik w dobrym stanie (170000km) bez wyciekow i dobrze palacy
- temp ok
- wentylator pracuje
- zadnych innych niepokojacych objawow poza plynem ktorego nie ubywa
Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer... prosze o pomysly co to moze byc... niestety podejrzewam najgorsze czyli peknuiecie glowicy... Pozdrawiam
Wyrzuca jej plyn chlodzacy przez korek... i kilka faktow:
- silnik w dobrym stanie (170000km) bez wyciekow i dobrze palacy
- temp ok
- wentylator pracuje
- zadnych innych niepokojacych objawow poza plynem ktorego nie ubywa
Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer... prosze o pomysly co to moze byc... niestety podejrzewam najgorsze czyli peknuiecie glowicy... Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr paź 04, 2006 19:45 przez KamilW, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Mały gagatek
- Posty: 113
- Rejestracja: ndz paź 16, 2005 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
A mozliwa przyczyna? Bo to jest auto kobiety jezdzacej nim jak wozkiem inwalidzkim... aha i jaka moze byc w turbo dieslu maxymalna temperatura plynu w chlodnicy? bo jej sie dziwnie wskaznik konczy na 100 stopniach celcjusza... moze to byc od przegrzania? bo raz sie jej zdarzylo jechac na ubywajacym plynie... wtedy jej z 5 litrowego ukladu uciekly 2 litry. Prosze o mozliwe propozycje i sposoby rozwiazania. Jak ktos to juz przerabial a takze o koszty w warsztacie i czesci. Pozdrawiam
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Ale to jest normalne.KamilW pisze:Ale jak sie odkreci korek na goracym silniku to jest gejzer
Na początek sprawdź właśnie ten korek. Jeśli jest nieszczelny to będą takie objawy jakie opisałeś. W kilku autach (co prawda nie Oplach), tak się właśnie działo.KamilW pisze:Wyrzuca jej plyn chlodzacy przez korek.
The quieter you become, the more you are able to hear...
nic nie kombinuj bo coś jeszcze pogorszysz typowy objaw uszkodzonej uszczelki pod głowićą wybija ponieważ masz nieszczelny układ ciśnieniowyt w silniku i ciśnienie wybija przez zbiorniczek wyrównawczy pozdrwiam
www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
- vwarek
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7388
- Rejestracja: ndz lip 16, 2006 16:03
- Lokalizacja: zDolny Śląsk
- Auto: Bora
- Silnik: AQN
Pozwolę się z tym nie zgodzić. Odkręcenie korka zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku grozi w najlepszym przypadku utratą części płynu a w najgorszym jego utratą i poparzeniem.Jacenty85 pisze:To nie jest normalne że wybija wode po odkręceniu korka.
Co do likwidacji kamienia z układu chłodzenia było już na forum.
The quieter you become, the more you are able to hear...
sprawdz czy nie przybywa ci oleju... bo jesli tak to napewno masz wywalona uszczelke....
www.juniorwwa.fotosik.pl zapraszam
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
VR-ka zmieniła właściciela.....
pojawiło sie E46 by BMW no cóż życie...
wkrótce toledo 2.3V5 do zmodyfikowania:):)
http://www.forum.auto-moto.sklep.pl/profile.php?mode=register&refer_id=178] [img]http://e-numizmatyka.pl/phpBB2/img/41788.jpg[/img][/url]
- KamilW
- Forum Master
- Posty: 1761
- Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
no nie bardzo. W zadnym normalnym samochodzie nie niesie to za soba zagrozenia...vwarek pisze:Pozwolę się z tym nie zgodzić. Odkręcenie korka zbiornika wyrównawczego na gorącym silniku grozi w najlepszym przypadku utratą części płynu a w najgorszym jego utratą i poparzeniem.
no np ja i nigdy mi sie cos takiego nie zdarzylo... jak tylko sie wylaczy silnik to jest git i nic sie nie dziejebomberxl pisze:A kto to odkręca korek od płynu na gorąco???????
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 285 gości