Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								garczus							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 181
 		- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
 		
		
																- Lokalizacja: Katowice[SK]
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: garczus » sob wrz 30, 2006 09:47
			
			
			
			
			
 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 09:49 ]
sory za jakosc. w najblizszym czasie beda lapsze.
 
			
									
									
		
		
				nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
                     Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 10:07
			
			
			
			
			Widzę, że pompe masz z grzybkiem czyli mody z membraną możesz robić 

Co do turbo zobacz jaką masz kopułkę przy turbo ze żeberkami czy bez?? 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 10:08 ]
No wskaźnik doładawania też byś mógł już kupić 

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								garczus							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 181
 		- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
 		
		
																- Lokalizacja: Katowice[SK]
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: garczus » sob wrz 30, 2006 20:51
			
			
			
			
			turbine mam chyba K24 jezeli takowa istnieje:P 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 21:03 ]
a macie jakis link gdzie jest dokladnie opisany ten mod z pompa?? 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 21:04 ]
 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 21:05 ]
 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 21:13 ]
 
[ 
[ Dodano: 30 Wrz 2006 21:30 ]
wogole prosilbym o linki wszystkich modow jakie proponujecie, albo piszcie tutaj,ale lepiej nie powtarzac wszystkiego po raz kolejny
dzieki:)
 
			
									
									
		
		
				nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
                     Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								vw_vandal							
 
						- Forum Master

 			
		- Posty: 1818
 		- Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
 		
		
																- Lokalizacja: Świerzno
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: vw_vandal » ndz paź 01, 2006 09:29
			
			
			
			
			Tu masz myk z pompą: 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=551201 , IC każdy sobie jak uważa zakłada 

 , 
z wskaźnikiem doładowania podpinasz się tu za pomocą trójnika:
Z turbo jeszcze nie wiadomo jakie jest 

 
			
									
									
		
		
				[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								garczus							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 181
 		- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
 		
		
																- Lokalizacja: Katowice[SK]
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: garczus » ndz paź 01, 2006 21:37
			
			
			
			
			turbina kkk K24
			
									
									
		
		
				nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
                     Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PiTTer99							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 141
 		- Rejestracja: ndz lip 30, 2006 18:08
 		
		
																- Lokalizacja: Otwock
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PiTTer99 » pn paź 02, 2006 08:21
			
			
			
			
			noo to masz takie turbo jak ja - jest to najwieksze turbo jakie pakowali do 1.6td - ale za to slabo sie zbiera z dolu ...... wiec jezeli chcesz zeby pokazala co umie to podstawa jest szeroki wydech od poczatku do konca minimum 55mm po wew.
A dopiero pozniej kombinuj z zaworami , pompa, ic itp to bedziesz mial lepszy obraz po kazdej modyfikacji.
			
									
									
		
		
				1985 - Jetta USA 1.6TD 
1991 - Jetta Syncro 1.8
1992 - Audi 80 Quattro 2.8
1995 - Golf Syncro 1.8
2001 - Golf 4motion 1.9tdi
2005 - Caddy Life 1.9tdi
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								garczus							
 
						- Ma gadane

 			
		- Posty: 181
 		- Rejestracja: śr wrz 20, 2006 23:42
 		
		
																- Lokalizacja: Katowice[SK]
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: garczus » pn paź 02, 2006 18:25
			
			
			
			
			jutro zabieram sie za pompe:D:d A gdzie najlepiej kupic wskaznik doladowania oprocz allegro?? 
[ Dodano: 02 Paź 2006 23:36 ]
najlepiej i najtaniaj;p;p?? 
[ Dodano: 04 Paź 2006 22:35 ]
narazie sobie zrobileem pompe, ktora mam na zapas tak jak mowiliscie...
teraz tylko ja wsadzic
			
									
									
		
		
				nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
                     Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								rogra							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 418
 		- Rejestracja: sob lis 06, 2004 00:15
 		
		
																- Lokalizacja: BYDGOSZCZ
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: rogra » czw sty 04, 2007 22:51
			
			
			
			
			też mam MK 1 z silnikiem CY wersja oryginalna GTD,zmieniłem turbo na KKK i czuję od razu że lepiej ciągnie niż na Garret K24,na chwilę obecną zmieniłem w pompię govenor mod
jak na mk1 to seryjny silnik 1.6td juz ma kopa ale dla nie których to jeszcze mało,mój mk1 ma lepszego kopa jak mk3 1.8 90KM
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								gutzio							
 
						- Nowicjusz

 			
		- Posty: 39
 		- Rejestracja: śr lis 10, 2004 22:33
 		
		
																- Lokalizacja: Zabrze
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: gutzio » czw sty 04, 2007 23:44
			
			
			
			
			turbine masz pewnie taka jak ja w CY garetta T3
i uwazam ze dla chcecego nic trudnego wcale nie jest zly ten silnik, i naprawde te wszystkie silniki sa bardzo podobne.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości