Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Eee tam, jesli masz zadbany samochód to sie opłaca. Weź pod uwagę ze w większości takie gti sa juz mocno zmęczone, a jak ktos ma na prawdę zadbana sztukę to chce troche kasy. Szukaj dawcy po dzwonie i rob swapa, dojdą do tego rzeczy eksploatacyjne, ale sprzedaż swój silnik ze skrzynia i cala reszta i troche kosztów się zwróci.
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
przy blacharce jest trochę do poprawy, ale nie jest tak najgorzej (do ogarnięcia), a sama wersja to MOVIE z lakierem LD6P, nie ma ich za wiele w tym kolorze. Dlatego mi go szkoda sprzedawać, jedynym mankamentem jest właśnie ten silnik 
 Dzięki za informacje i nie pozostaje mi nic innego jak szukać silnika na SWAP  
			
									
									Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
To ja teraz się zapytam,  czy metoda dotycząca silnika pf/pb będzie też pasować do silnika DX ? Bo akurat się składa że mam oba silniki z czego z pfa biorę cały wtrysk elektroniczny wraz z instalacją. 
Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
			
									
									Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka
OPEL - Ohne Power Ewig Letzter
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
pewnie że będzie DX to coś jak GX z mk2
			
									
									Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
homer21, dzięki za odpowiedź.  
 
Już wiem teraz jak mogę podnieść moc w dx-ie
			
									
									Już wiem teraz jak mogę podnieść moc w dx-ie
OPEL - Ohne Power Ewig Letzter
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Dla potomnych xD
góra AAE audi 2.0 ze względu na duże zawory + porting
dół 9a + stoczone tłoki 2,5 mm zostawiona ścianka na obrzeżu tłoka
zamach stoczony o 40%
wałek 2E lub AAE
kolektor+portki passat b3 g60 długi
Dolot g60 obcięty + gaźniki 900rr sc28
sprężanie około 15,5 ATM może nieco minimalnie więcej
moc planowana 160km min.
Dla chętnych dodam więcej fot jutro

			
									
									góra AAE audi 2.0 ze względu na duże zawory + porting
dół 9a + stoczone tłoki 2,5 mm zostawiona ścianka na obrzeżu tłoka
zamach stoczony o 40%
wałek 2E lub AAE
kolektor+portki passat b3 g60 długi
Dolot g60 obcięty + gaźniki 900rr sc28
sprężanie około 15,5 ATM może nieco minimalnie więcej
moc planowana 160km min.
Dla chętnych dodam więcej fot jutro

Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						- rysiektr
 - Mistrz KieroVWnicy

 - Posty: 6202
 - Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
 - Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
 - Kontakt:
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
homer21 pisze:Dla chętnych dodam więcej fot jutro
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
						Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- 
				spawacz
 - Forum Master

 - Posty: 1533
 - Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
 - Lokalizacja: Przemyśl
 - Kontakt:
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Na tej glowicy mocy sie nie robi... , trzeba bylo dac glowe 1.6 SR czyli AKL/AHL , zobczylbys co znaczy przeplyw. O takim detalu ze od wydechu gazniki beda kipiec to nie wspomne.
			
									
									Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
						Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Składam silnik na zasadzie "to co leży w garażu"
Niby czego mają kipieć to się osłonę robi
 na vortexie robią na takich głowicach i śmigają 



			
									
									Niby czego mają kipieć to się osłonę robi



Mój Mk2 1.8 T 
 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
						- MateuszCOMPANY
 - Nowicjusz

 - Posty: 14
 - Rejestracja: ndz maja 22, 2016 21:12
 
Re: Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/
Pytanko
Silniki 2e/PF/PB - który z nich ma:
a)Najostrzejszy wałek
b)Najbardziej przepustowy kolektor wydechowy z portkami
			
									
									Silniki 2e/PF/PB - który z nich ma:
a)Najostrzejszy wałek
b)Najbardziej przepustowy kolektor wydechowy z portkami
- KoguT
 - I am the Stig

 - Posty: 2052
 - Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
 - Lokalizacja: Dębica
 - Auto: VW Golf MK4 Cabrio
 - Silnik: ABF
 - Kontakt:
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Kolektor stosowałem do 8v (tylko że mój to MK3 z silnikiem ABA) z Golfa MK4/Bory z silnikiem 2.0 8v bo jest rurowy a nie żeliwo jak w starszych modelach.
Takie coś:

Portki mogą zostać ori chyba że znajdziesz z ABFa. U mnie są portki z 2E i one mają dosyć dobry przepust. Gdzieś w granicach 2.25 cala.
			
									
									Takie coś:

Portki mogą zostać ori chyba że znajdziesz z ABFa. U mnie są portki z 2E i one mają dosyć dobry przepust. Gdzieś w granicach 2.25 cala.
- MateuszCOMPANY
 - Nowicjusz

 - Posty: 14
 - Rejestracja: ndz maja 22, 2016 21:12
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Zapomniałem wspomnieć że silnik docelowy to ADZ (tj.to samo co ABS). 
Mam możliwość zakupu kolektora z portkami od 2E, ale ten rurkowy wygląda na bardzo fajną alternatywę. ale jaki jest jego przepust w stosunku do 2e - większy, mniejszy czy to samo?
			
									
									Mam możliwość zakupu kolektora z portkami od 2E, ale ten rurkowy wygląda na bardzo fajną alternatywę. ale jaki jest jego przepust w stosunku do 2e - większy, mniejszy czy to samo?
- mlodociany
 - Użytkownik

 - Posty: 334
 - Rejestracja: wt lis 08, 2011 21:42
 - Lokalizacja: TOP
 
Domowe met. podn. mocy ALL/ABD/AEX/ABU/RP/AAM/ABS/PF/PB/2E.
Przepust może być porównywalny z tym że ten ma gładkie powierzchnie wewnątrz, a nie chropowate żeliwo, a dwa że ma lepszy kształt kanałów.
			
									
									"Mein weiss coupe" ->  http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=490899" onclick="window.open(this.href);return false; 



						


- KoguT
 - I am the Stig

 - Posty: 2052
 - Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
 - Lokalizacja: Dębica
 - Auto: VW Golf MK4 Cabrio
 - Silnik: ABF
 - Kontakt:
 
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
