Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Moderatorzy: palio, jhosef, VIP
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Witam , jak Waszym zdaniem to wygląda ? Cena niska , niby z autem jest ok
http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-1- ... 11062.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://allegro.pl/volkswagen-golf-iv-1- ... 11062.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- VW Baron
- Posty: 3269
- Rejestracja: czw lip 09, 2009 15:18
- Lokalizacja: WOT
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
auto ma już prawie 18 lat to ile ma kosztować ? 12 tysięcy ?RedR6 pisze: Cena niska , niby z autem jest ok
z wyglądu jest ok, wnętrze też raczej niezłe, widać oryginalną kierownicę wersja ,98 więc jest szansa, że jeszcze pomimo wieku trochę by pojeździło
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
art... są i za 12 i za 15 i wcale ideałami nie są , uważasz że na golf IV cena 8-10 tys jest cena jak najbardziej ok?
wychodzi na to że egzemplarze po 12-15tys są ostro przeplacone
wychodzi na to że egzemplarze po 12-15tys są ostro przeplacone
- krzychu195
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
- Lokalizacja: WGS
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Zaden golf iv nie bd idealem poprostu sa to juz za stare auta by nimi byly.
Kwestia jest taka ze niektore jeszcze warto doinwestowac by pojezdzic z 2-3 lata a niektore nie.
Swoja droga w tych pienadzach mozna kupic mniej zuzyte auto, ktore sie bardziej spisze w eksploatacji.
Co do egzemlparza z ogloszenia pozostaje weryfikacja na zywo. Pamietaj ze spalnie wyniesie 8-10l przy motorze przy normalnej jezdzie.
Dla mnie takie auto by musialo wyjsc te 8500 zl gotowe do jazdy z przegladem pozakupowym.
Kwestia jest taka ze niektore jeszcze warto doinwestowac by pojezdzic z 2-3 lata a niektore nie.
Swoja droga w tych pienadzach mozna kupic mniej zuzyte auto, ktore sie bardziej spisze w eksploatacji.
Co do egzemlparza z ogloszenia pozostaje weryfikacja na zywo. Pamietaj ze spalnie wyniesie 8-10l przy motorze przy normalnej jezdzie.
Dla mnie takie auto by musialo wyjsc te 8500 zl gotowe do jazdy z przegladem pozakupowym.
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
tak jak i w 1.6 a roznica w osiagach.. ogromnakrzychu195 pisze:Pamietaj ze spalnie wyniesie 8-10l przy motorze przy normalnej jezdzie.
- krzychu195
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 13:51
- Lokalizacja: WGS
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Tak tylko kwestia zakupu dobrego egzemplarze. 1.8t moze sie okazac bardzo drogi.
Chodz bardzo fajny silnik tylko trzeba kupic egzemplarz w miare ok.
Chodz bardzo fajny silnik tylko trzeba kupic egzemplarz w miare ok.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Jak obserwuję ostatnio rynek Golfów IV, to ceny poleciały na łeb, na szyje. Oglądałem w weekend mk4 kombi z 2005 roku, ze 130-konnym dieslem pod maską. Auto niczego sobie, uszanowane - cena 12500 zł i jeszcze do negocjacji. A już auta z roczników 1997-2000, spokojnie można znaleźć za 5-7 tys. i niekoniecznie będą to trupy. Wiadomo, ideały też nie, ale poprawki w takim mk4 to nie jest jakiś wielki koszt. Dzisiaj był może pojadę z ciekawości obejrzeć mk4 tdi z 2000 roku za 4800 zł - stoi koło mnie i sam jestem ciekaw co to za rodzynekRedR6 pisze:art... są i za 12 i za 15 i wcale ideałami nie są , uważasz że na golf IV cena 8-10 tys jest cena jak najbardziej ok?
wychodzi na to że egzemplarze po 12-15tys są ostro przeplacone
Niekoniecznie - są jeszcze zapaleńcy, szczególnie tu na forum, których auta mimo 15 lat na karku dalej są ideałamikrzychu195 pisze:Zaden golf iv nie bd idealem poprostu sa to juz za stare auta by nimi byly.
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Zgadza się, tylko po pierwsze kombi idą gorzej, nie ma chętnych, niż na zwykłe hatchbacki, poza tym mowa tutaj jest o wersji GTI..1,8T która po zmianie programu/mapy ma 190-200 KM, no co jak co ale za 5-7 tys na pewno nie kupi się zdrowego GTI. Tak jak Mk3 VR6 kosztuje swoje mimo że ma 20 lat, czy np Audi S3 99 roku też nie kosztuje 8 tys..tylko 18 najwyżej.herbu pisze:Jak obserwuję ostatnio rynek Golfów IV, to ceny poleciały na łeb, na szyje. Oglądałem w weekend mk4 kombi z 2005 roku, ze 130-konnym dieslem pod maską. Auto niczego sobie, uszanowane - cena 12500 zł i jeszcze do negocjacji. A już auta z roczników 1997-2000, spokojnie można znaleźć za 5-7 tys. i niekoniecznie będą to trupy. Wiadomo, ideały też nie, ale poprawki w takim mk4 to nie jest jakiś wielki koszt.
Ja powiem tak z doświadczenia jak kupowałem swojego GTI to wszystkie te auta poniżej 10 tys to śmieci, ja kupiłem za nieco mniej niż 11 tys 2000 rok a i tak wkład wyszedł 3 tys.. mimo że auto na prawdę niezłe, bo zawsze może być coś do zrobienia ale po co jeszcze jakiegoś ulepa kupować żeby do tych 3 tys drugie trzy dokładać?
A takie auta "wytanione" to mają takie wady że to jest nieporozumienie, wycieki z zespołu napędowego, opadające drzwi, które nie trzymają linii i ocierają o próg, popękany cały środek, nie trzymają mocy, łyse opony i całe malowane.
- herbu
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2356
- Rejestracja: pn paź 15, 2007 10:58
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
Golf IV 1.8T 1998 rok, 8499 zł, Kraszewice
Być może, ale też wśród osób mających rodziny z dziećmi, właśnie kombiaki idą jak woda Sam bym takim nie pogardziłPastusiak pisze:Zgadza się, tylko po pierwsze kombi idą gorzej, nie ma chętnych
Jasna sprawa - ja tu mówię o zwykłym golasie 1.4 albo 1.6.Pastusiak pisze:poza tym mowa tutaj jest o wersji GTI..1,8T która po zmianie programu/mapy ma 190-200 KM, no co jak co ale za 5-7 tys na pewno nie kupi się zdrowego GTI
W przypadku Audi, to jak dla mnie ich ceny są mocno przesadzone, ale skoro ludzie tyle chcą płacić, to za tyle są wystawianePastusiak pisze: Tak jak Mk3 VR6 kosztuje swoje mimo że ma 20 lat, czy np Audi S3 99 roku też nie kosztuje 8 tys..tylko 18 najwyżej.
Prawie zawsze po zakupie jakieś wydatki będą, choć... ja albo mam szczęście, albo wyszukuję auta starsze, ale dobre i do ostatnich moich kilku aut, pakiet startowy zamknął się kwotą 0 zł Ale też rzadko kupuję auto na dłużej niż rokPastusiak pisze:bo zawsze może być coś do zrobienia ale po co jeszcze jakiegoś ulepa kupować żeby do tych 3 tys drugie trzy dokładać?
Podsumowując - znalezienie GTI z 1.8T pod maską jest nie lada wyzwaniem. Dobre sztuki nie kosztują mniej jak 12 tysięcy. Sam kiedyś myślałem nad takim i doszedłem do wniosku, że łatwiej znaleźć zadbanego TDI niż zdrowego 1.8T.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości