Witam, jestem na etapie przekładki (od 2 miesięcy ) 1.8PL z Toledo do Vento 1.8AAM i natrafiłem na kolejny problem - pompa ciśnieniowa z toledo, a raczej jej obudowa jest uszkodzona przez co są wycieki - pytanie czy będzie pasowała obudowa od innych silników, czy średnica otworu na pompe będzie inna i czy muszę szukać typowo z PL?
Druga sprawa to pompa w baku - czy może zostać ta z AAM, czy trzeba zmieniać?
Jeżeli było już takie pytanie to przepraszam, nie potrafiłem sobie poradzić z szukaniem chociaż siedzę od 8 i wertuje forum...
PozdraVWiam i z góry dzięki za pomoc !
Obudowa pompy paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Obudowa pompy paliwa
Również miałem taki problem, ale do ke-jetronica jest pompa 6 bar i jest większa niż 3 bar jak we wtrysku elektronicznym, bardzo możliwe że obudowa pompy z silnika 1.8 8V na wtrysku mechanicznym podpasuje
Obudowa pompy paliwa
Dawidtuning, wielkie dzięki! Mimo wszystko i tak nic nie mogę znaleźć w okolicy, pomyślę jeszcze nad zmiana wtrysku, mam w sumie całego ABFa na części, tylko czy się nada jest pytanie
- Dawidtuning
- I <3 MY MK2
- Posty: 124
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 21:02
- Lokalizacja: Łaziska Górne
Obudowa pompy paliwa
Mnie juz wykończył ten wtrysk mechaniczny, wkur**** sie i zapadła decyzja o swapie na VR :-D teraz mam święty spokój z tym k-jetem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości