Sprawa jest prosta - jeśli przełożenie pompowtryskiwacza z cylindra gdzie korekcja była ujemna lub bliska zeru w miejsce tego gdzie wynosiła ona +2,99 mg/skok niczego nie zmieniło to winy nie szukaj w pompowtryskiwaczu tylko w głowicy i silniku.
Znajomy mnie kiedyś prosił o pomiar korekcji w jego Alhambrze AUY gdzie po regeneracji głowicy silnik palił mu tylko na dwa cylindry - korekcje wyszły tak :
cylinder 1 (-3,11 mg), drugi (+2,99 mg), trzeci (-3,11 mg) i czwarty (+2,99). Po zmianie pompowtryskiwaczy miejscami sytuacja zmieniła się na odwrót - maksymalne wartości na plusie na 1 i trzecim a maksymalne ujemne na 2 i 4. Mechanik, który zakładał mu zregenerowaną głowicę przyznał się, że czyścił końcówki pompowtryskiwaczy szczotką drucianą bo były brudne

i dwa z czterech tego czyszczenia nie wytrzymały i przestały podawać paliwo bo zawalił w nich dysze a wcześniej mu logowałem auto i korekcje miał prawidłowe. Mechanik zatem zasponsorować musiał mu dwa sprawne pompowtryskiwacze i silnik teraz pracuje jak zegarek szwajcarski. U Ciebie jednak problem nie leży w pompowtryskiwaczach.