[mk2] Podkręcić podkręconego TD

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

[mk2] Podkręcić podkręconego TD

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 13:44

Witam!!

Chłopaki chcem troche bardziej dłubnąć swojego 1.6 TD (1V). Obecnie mam zrobione:
- Ciśnienie doladowania zwiększone do 1.1 bara
- Założona pompa z "grzybkiem" oraz mod membrany;
- Dawka paliwa zwiększona;
- Założony IC od SB + doprowadzone powietrze z grilla bezpośrednio na IC;

Również jestem w trakcie robienia przelotowego wydechu na 2.5 cala od turbiny po końcowy tłumik.

Mam takie pytanie czy jest takie coś jak sportowy wałek rozrządu do takiego silnika co jeszcze można zrobić aby zwiększyć moc i moment?? Z góry dzięki.


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 30, 2006 13:49

evolution sprzedaje cos takiego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=645364
sam sie szykuje zeby to wyprobowac ;)
zrob koniecznie caly wydech zaczynajac od turbo, pozniej mozna zalozyc metalowa uszczelke od 1.9 i nowe sruby i silnik bedzie gotowy do zalozenia wiekszego turbo i duzej pompy. To juz beda duze koszty ale efekty lepsze niz samo lekkie podkrecanie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 14:25

zaprzal, jak narazie dzięki !! Miałem kupywać fele ale wole zainwestować w silnik.
zaprzal pisze:zrob koniecznie caly wydech zaczynajac od turbo
Wydech się robi ale taki po mojemu ;)
zaprzal pisze:mozna zalozyc metalowa uszczelke od 1.9 i nowe sruby
Wiesz gdzie można kupić tą uszczelkę i od czego to??
zaprzal pisze:silnik bedzie gotowy do zalozenia wiekszego turbo i duzej pompy
Turbo drugie jakie mam to Garett T3, jak myślisz starczy?? A co do pompy to od czego by pasowała??


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » sob wrz 30, 2006 14:31

vw_vandal pisze:Wydech się robi ale taki po mojemu
jak po Twojemu?
vw_vandal pisze:Wiesz gdzie można kupić tą uszczelkę i od czego to?
napisalem, ze od 1.9 td, ale zanim sam tego nie stestuje czy wogole sie da to nie bede nic wiecej pisal.
vw_vandal pisze:Turbo drugie jakie mam to Garett T3, jak myślisz starczy?
mysle, ze starczy, ale do tego by sie przydala pompa z duzym tloczkiem. Ktos to musi poskladac, pogadaj z Trochimem on chyba robil jakies mody w swojej pompie


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
vw_vandal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1818
Rejestracja: sob mar 18, 2006 14:45
Lokalizacja: Świerzno
Kontakt:

Post autor: vw_vandal » sob wrz 30, 2006 14:47

zaprzal pisze:jak po Twojemu?
Robię z nierdzewki o średnicy 2.5 cala od turbiny oczywiście. Bedzie założona zlączka elastyczna bo te orginalne rozwiązanie mnie wpienia bo piszczy !! Srodkowy tłumik zaloże przelotowy firmy Michaela i końcowy też przelotowy WM z silencerem.
zaprzal pisze:napisalem, ze od 1.9 td, ale zanim sam tego nie stestuje czy wogole sie da to nie bede nic wiecej pisal.
Mam kolegę co pracuje przy częściach powiem mu żeby ściągnął metalową uszczelkę z 1.9 TD i porównam z 1.6 TD ;)

Ciekawe czy Trochim będzie chciał zrobić mi takiego moda i ile by za to wziął :-k

[ Dodano: 01 Paź 2006 15:07 ]
Odwiedziłem kumpla mam trochę danych o tych uszczelkach:

Silnik 1.6 TD (2 karby); Silnik 1.9 TD
Szer. zalożenia: 1,57; 1,57;
od wartości wysuniecia tłoka: 0,87 mm; 0,87 mm;
do wartości wysuniecia tłoka: 0,9 mm; 0,92 mm;
ilość otworów: 2; 2;
śred. tłoka: 78,5 mm; 81 mm;

Czyli trochę się różnią:

Tu mam foto:
Uszczelka z 1.6 TD:
Obrazek
Uszczelka z 1.9 TD
Obrazek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=DvkPN1Buok0&feature=autoplay&list=FLdQqUeMMZKpjqZ72OdcA6cQ&lf=mh_lolz&playnext=1[/youtube]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 77 gości