Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1182
- Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
- Lokalizacja: Bielsko
Kącik posiadaczy MK4
Zdjęć nie mam, ale u siebie miałem 8J na 225,Et 33, Gwint kw, skręcony prawie do końca. Felga o amor nie ucierała lecz przy max skręceniu kół, opona ocierała o budę.. Koła były schowane.
Później miałem 8J et 25 opona 215. felga nie wystawała.
Kolejno 8J et 8 opona 215. felga wystawała
Następnie 8,5J et 29 opona 215- na pewno nie wystawała- chyba była na równo z błotnikiem albo ciut schowana felga
obecnie mam 9J et nie pamiętam... opona 215. felga lekko wystaje
Przy kw nie trzeba będzie wyciągać helperów, przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby
Później miałem 8J et 25 opona 215. felga nie wystawała.
Kolejno 8J et 8 opona 215. felga wystawała
Następnie 8,5J et 29 opona 215- na pewno nie wystawała- chyba była na równo z błotnikiem albo ciut schowana felga
obecnie mam 9J et nie pamiętam... opona 215. felga lekko wystaje
Przy kw nie trzeba będzie wyciągać helperów, przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby
Re: Kącik posiadaczy MK4
W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji ale wtedy skacze jak piłka i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesujeQto pisze:helpery w jakim celu ?GM84 pisze:Qto, Z przodu żeby zmieścić 8,5 to trzeba będzie wyjąć helpery a et zrobić w okolicach 25.
czyli ET końcowe 30...masz jakieś foto jak to się spasowuje od strony lagi i jak od strony błotnika - czy coś wystaje?Chrzanek` pisze:Ja mam 225 na 8,5j akurat, więc naciągu praktycznie nie ma. ET felg 45, na przód dystans 15mm i jest akurat ideolo
U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało...a i pewnie gwint KW wygląda inaczej...bo TA-T ma specyficzną regulację długości całej lagi
Przy gwincie może być na styk - nie robi mi to...z dystansami czy bez, ale wolałbym wiedzieć wcześniej:P - chodzi o to aby nie wystawało za błotnik. Przyszłościowo i tak będę naciągał błotniki...ale tymczasowo ma się zmieścić.
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
piotrek233,
nono...ale ja pisałem że dailycar a nie przyziemna taczkaRobson91 pisze:W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji
nie ma co smarować...trzy miechy moczyłem obydwa przednie amory w płynie hamulcowym i WD40 na zmianę. Obydwie ciecze przeleciały przez gwint. Jedna tuleja puściła pod palnikiem...druga nie dała rady - opisywałem na kąciku walki Także gwint z przodu mam bez możliwości regulacji - taki kupiłem... ale będzie nowyRobson91 pisze:i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesuje
Re: Kącik posiadaczy MK4
To regulacje pod sprężynami też nie działają?
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...
Kącik posiadaczy MK4
Jak byś chciał wsadzić 8,5 et35 to felga byłaby 2,5 cm bliżej amora http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... 35#content" onclick="window.open(this.href);return false;Qto pisze:U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
nakrętki wszystkie udało się ruszyć...także to działa, ale to chyba bez znaczenia bo nakrętki są w jedynym rozsądnym położeniuRobson91 pisze:To regulacje pod sprężynami też nie działają?
GM84, stronkę znam...tylko ciekawe jak nakrętki będą przychodziły w nowym gwincie... cza będzie kupić i zobaczyć
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
trzeba było zrobić -39,5
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK4
Mi obecna opona też trze przy max skrecie...ale ile mam obniżone to pojęcia nie mam
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Mnie najbardziej bawią te stwierdzenia większości użytkowników samochodów - 30 czy -40, a może -80? Co jest punktem odniesienia ja się pytam
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
punktem odniesienia jest seryjny zestaw amorów i sprężyn na którym dany samochód opuścił samochód. Zaraz mogą rozleć się głosy, że są przecież wersje GTI, GT, eRki i inne które mają już też obniżone zawieszenie w porównaniu ze zwykłą seryjna wersją. Tak więc można uznać, że punktem odniesienia jest seryjny zawias.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
seryjnych zawiasów było jakieś jak mnie pamięć nie myli 14 wersji Ja mam wersję auta GT i po założeniu sprężyn -30 różnicy nie ma Teraz jest trochę inaczej bo mi fedra strzeliła i wsadziłęm z GTI V5 i poszedł do góry nieco, ale czasowo
Moim zdaniem powinno się mówić o obniżeniu w odniesieniu do konkretnej wersji zawieszenia.
Moim zdaniem powinno się mówić o obniżeniu w odniesieniu do konkretnej wersji zawieszenia.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Kącik posiadaczy MK4
Dooobra mistrze... Powiedzcie mi dlaczego mechanizm wycieraczek stuka mi o podszybie? Jakiś czas temu padł mi ori mechanizm, kupiłem zamiennik Vika. Wszystko złożyłem, ustawiłem, działa jak trzeba poza tym pukaniem.
Napierdziela tym zaznaczonym na czerwono plastikiem gdzieś o metalową część podszybia. Jak nagnę go z dużą siłą i dokręcę środkową śrubkę to 2-3 ruchy jest okej, potem się zsuwa i dalej stuka. Coś nie tak zrobiłem czy mechanizm jakiś wadliwy?
Napierdziela tym zaznaczonym na czerwono plastikiem gdzieś o metalową część podszybia. Jak nagnę go z dużą siłą i dokręcę środkową śrubkę to 2-3 ruchy jest okej, potem się zsuwa i dalej stuka. Coś nie tak zrobiłem czy mechanizm jakiś wadliwy?
Re: Kącik posiadaczy MK4
Przy gaszeniu silnik i czasem przy rozpalaniu słyszę dziwny dźwięk dochodzący gdzieś od strony nóg kierowcy.
Nie jest to dźwięk metaliczny.
1.9 TDI
Macie jakieś pomysły?
Nie jest to dźwięk metaliczny.
1.9 TDI
Macie jakieś pomysły?
TOLEDO ----> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=562978" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości