VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Moderator: G0 Karcio

Awatar użytkownika
Golfinkatdi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3325
Rejestracja: ndz maja 29, 2011 00:26
Lokalizacja: Warszawa/Sulejówek
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: Golfinkatdi » wt cze 03, 2014 23:19

popielasty pisze:Po podniesieniu auta o 1 cm problem znika.
to podnieś auto w górę .. kto to zobaczy ... :panna:


Golf GTD MK2 by RobertBlue
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... 49&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.facebook.com/bialyGTDroberta/" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Awatar użytkownika
maj0nez
VR6 user
VR6 user
Posty: 3234
Rejestracja: pn lis 17, 2008 10:27
Lokalizacja: LOP
Auto: Skoda Octavia 1.8T + DSG
Silnik: AUQ
Kontakt:

Re: VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: maj0nez » śr cze 04, 2014 08:38

Golfinkatdi pisze:
popielasty pisze:Po podniesieniu auta o 1 cm problem znika.
to podnieś auto w górę .. kto to zobaczy ... :panna:
Auta trzeba obniżać a nie podnosić do góry.


VW Golf 5 R32 DSG
Szkodnik Skoda Octavia 1 RS 1.8T
Audi S3 8L ABT
Volkswagen Golf 1980r 1.6D

Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7800
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Re: VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: Adrian1989 » śr cze 04, 2014 10:09

Jak ktos ceni spas na picsy klak nie bedzie windowal az o centymetr..urwac jest czesto ciezko wiec nie mozna isc na latwizne ;) wez zrob rowek na ten drazek i obspawaj gleboko ciac nie bedziesz tyle zeby zamknac podluznice pozniej

Wysłane z nokia 3310


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Awatar użytkownika
MaagiK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:59
Lokalizacja: Trawniki (Lublin)

Re: VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: MaagiK » śr cze 04, 2014 15:44

JohnyWWL pisze:
MaagiK pisze:Tutaj masz cały temat o ogarnięciu gleby w MKII.
Tylko ta wcinka w podloznice jest dla poloski, nie dla kierowniczego ;)
Jasne, ale idea ta sama :)

A jeśli na prawdę nie chce ingerować w budę, to można założyć drążki kierownicze z Golf'a III Gen(Są dłuższe)- podgiąć go i sprawdzić czy wyjdzie zbieżność, jeśli nie to delikatnie je skrócić.


Zajmuję się profesjonalną obróbką graficzną- Wirtualny tuning.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;


taczka magik'a- MK2 pf
Obrazek




Pozdrawiam MagiK.

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: popielasty » śr cze 04, 2014 17:06

Nie wiem czy gięcie seryjnego drążka to dobry pomysł... Chyba lepiej wykonać taki drążek z jakiegoś dobrego materiału i pogiąć go?



Awatar użytkownika
MaagiK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:59
Lokalizacja: Trawniki (Lublin)

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: MaagiK » śr cze 04, 2014 19:52

A co to za różnica? przecież to tylko pręt, a nie pusta rurka w środku.
Promień gięcie w tym przypadku będzie dość niewielki więc nie widzę obaw.

Chyba że zamienić drążki kierownicze Prawy na lewy itp, i drążek kierowniczy montować od dołu wąsa zwrotnic(drążek od dołu, nakrętka od góry, odwrotnie niż w seryjnym golfie/jetta(W serii nakrętka od góry, drążek od dołu)

W patencie jedynym ograniczeniem jest miejsce na drążek, gdyż przy 14 drążek zahaczałby o felgę.
Tak jak w temacie golfa o którym mówiłem.
Obrazek


Zajmuję się profesjonalną obróbką graficzną- Wirtualny tuning.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;


taczka magik'a- MK2 pf
Obrazek




Pozdrawiam MagiK.

Awatar użytkownika
JohnyWWL
Forum Master
Forum Master
Posty: 1020
Rejestracja: ndz lip 16, 2006 22:51
Lokalizacja: WWL
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: JohnyWWL » śr cze 04, 2014 23:12

i znow, nie bez powodu koncowke kierownicza wklada sie od gory w zwrotnice, zarowno koncowka jak i otwor w zwrotnicy sa w stozku :bajer: aby sie to ladnie "zblokowalo" po dokrecaniu sruba



Awatar użytkownika
MaagiK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 157
Rejestracja: śr gru 29, 2010 19:59
Lokalizacja: Trawniki (Lublin)

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: MaagiK » czw cze 05, 2014 01:34

Racja.
Po prostu bez ingerencji w ktorys element sie nie obejdzie.

Kwestia po prostu pieniedzy i priorytetow.
Zawsze mozna stoczyc stozek z koncowki i dorobic tulejke ze stozkiem wsadzajac ja w miejsce seryjnego drazka.


Zajmuję się profesjonalną obróbką graficzną- Wirtualny tuning.
Moja galeria:
http://emagielik.deviantart.com/gallery/" onclick="window.open(this.href);return false;


taczka magik'a- MK2 pf
Obrazek




Pozdrawiam MagiK.

Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: rysiektr » czw mar 12, 2015 17:48

Dzieje się coś??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: popielasty » śr maja 20, 2015 18:38

No :D w choooj :D skopiuję posta z innego forum ;P



Dobra Panowie - wszystko jest już jasne. Nie będę się rozpisywał zbytnio, bo szkoda klawiatury w moim dell'u.

Myślę, że foty mówią same za siebie ;) Jeżeli ktoś śledził mój temat trochę, to pamięta jakie foto wrzucałem rok temu w sierpniu ;)

Galeria -> " onclick="window.open(this.href);return false;" target="_blank

Sampelek:
Obrazek

A tutaj filmik z dnia kiedy odpaliłem Jettę z ABF rok temu...

" onclick="window.open(this.href);return false;" target="_blank"


dzwoniłem do typa który robił tą polerkę - powiedziałem że remont 2.5k będzie kosztował - zapytał co to za silnik że remont taki drogi haha :) mistrz, po czym powiedział że prosi o zdjęcia na maila i się rozłączył, a potem...

Obrazek



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: rysiektr » śr maja 20, 2015 19:44

Masakra....


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
Misza1122
Forum Master
Forum Master
Posty: 1096
Rejestracja: wt lut 02, 2010 12:49
Lokalizacja: Terespol
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: Misza1122 » czw wrz 17, 2015 23:29

I jak się sprawa zakończyła z silnikiem ?



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: rysiektr » pn wrz 28, 2015 09:20

Jeździ już?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Awatar użytkownika
popielasty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 950
Rejestracja: wt kwie 08, 2008 16:11
Lokalizacja: WWL

Re: VW Jetta A2 GLI16V by popielasty -> już 16V :) swap ABF

Post autor: popielasty » ndz lis 08, 2015 21:49

Jeździ już od dawna :) remont był :)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Nasze auta - Projekty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości