MK IV 2.0 pierścienie kaput

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: tomek860 » pn paź 26, 2015 14:04

Witam,

Znana usterka w mk IV 2.0 - pierścienie. Autko wciąga 0,7 na 1000km. Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?

Dzięki.



ciszewski64
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw paź 31, 2013 14:29

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: ciszewski64 » pn paź 26, 2015 16:13

Jakbyś coś chciał to mam cały silnik na sprzedaż z golfa iv. Kod silnika to APK http://olx.pl/oferta/silnik-2-0-115km-a ... 44cDH.html" onclick="window.open(this.href);return false;



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

Re: MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: jan1966 » pn paź 26, 2015 16:45

Znana usterka w mk IV 2.0 - pierścienie. Autko wciąga 0,7 na 1000km. Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?

Jak już to na wszystkich tłokach a cena to wrozenie z fusów wszystko wychodzi podczas roboty moze dojsc rozrzad planowanie głowicy nowe tłoki cylindry moga byc porysowane panewki wałek rozrzadu tak ze widzisz jak chcesz zrobic dobrze to trudno okreslic koszty



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: tomek860 » pn paź 26, 2015 17:16

Rozrząd planuję i tak wymienić. Przy okazji chciałem ocenić czy robić teraz te pierścienie czy poczekać. Pytałem o orientacyjną cenę w podwarszawskim warsztacie, to gość zaczął wymieniać co tu trzeba zrobić i podał cenę w okolicy 1500 - 2000 za robociznę ....



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5938
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: grg474 » sob paź 31, 2015 18:30

tomek860 pisze:Pytanie do osób, które robiły to u siebie - jaki jest szacunkowy koszt robocizny? wymieniać pierścienie na wszystkich tłokach czy zrobić próbę olejową i tylko na tych co przepuszczają ?
jak już to wszystkie + planowanie głowicy + wymiana uszczelniaczy zaworowych i ewentualnie jeśli będzie taka potrzeba to zawory ale to wyjdzie po rozebraniu


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: pironet » ndz lis 01, 2015 11:19

na jakim oleju jeździsz?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

piter2204
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn gru 24, 2012 15:18
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: piter2204 » ndz lis 08, 2015 19:39

Jeśli gość chce za robociznę 1500-2000PLN, to szukaj innego (moja prywatna opinia).



jan1966
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 806
Rejestracja: pn sie 10, 2015 13:20

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: jan1966 » ndz lis 08, 2015 20:20

Podobny problem 2,0 bierze olej jeszcze nie stwierdziłem dokładnie ile bo go mam od maja wlany mam castrol 5w30 taki był lany według ksiazki serwisowej i naklejek czy inna oliwa poprawi sytuacje na tym wlanym mam ok 3 tys przejechane



Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: tomek860 » pn lis 09, 2015 08:20

Ja jeżdżę na Castrolu 10w40 - taki był lany zanim kupiłem auto. Ja tylko dolewam i wymieniam filtr co ok 10 tyś.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: pironet » pn lis 09, 2015 18:55

moim zdaniem ten silnik lepiej by chodził na 5/40 ,zrobił bym płukankę i wlał coś mądrego typu liquy czy valv.znam parę przypadków gdzie wyleczyło to silnik.Co do kosztó 2 tyś a robociznę to kosmos


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
tomek860
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 353
Rejestracja: sob wrz 09, 2006 13:10
Lokalizacja: Warszawa

MK IV 2.0 pierścienie kaput

Post autor: tomek860 » wt lis 10, 2015 08:40

Wczoraj dowiadywałem się w innym warsztacie i usłyszałem kwotę ok 1000 zł za samą robociznę. Co do klasy oleju, to taki olej miał zmieniany w serwisie niemieckim i taki ja stosuję. Ale po remoncie pierścieni mógłbym przejść na rzadszy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 141 gości