problem z odpaleniem tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » wt lis 03, 2015 23:55

Witam was chlopaki zakladam nowy temat poniewaz nikt nie odpowiada na stary ,nie wiem czy mi ktos tutaj pomoze ale od pewnego czasu borykam sie z problemem na ktory juz nie mam sil.Od 2 miesiecy jestem posiadaczem golfa 4 tdi 90 na pompie rok 2000. Chodzi o to ze po dlugim postoju czasami mam problemy z odpaleniem,jeden dzien po nocy pali od strzala a nastepne dwa dni po kilku obrotach nastepnego po jednym obrocie i tak kazdego dnia inczej,zaznacze ze po odpalenie pali od strzala az do nastepnego dnia.zaczne od poczatku, zaraz po zakupie podpielem vaga wykazalo czujnik temperatury,blad immobilisera.wymienilem skasowalem bledy nawet wlacznik do swiec zarowych zamontowalem w aucie wiec grzeja na 100% nowe sprawdzone.wymienilem filtry na nowe ,zalozylem zaworek zwrotny zaraz przed pompa,przewody przelewowe,zrobilem logi na kazdym cyl. w normie od -0.22 do +0.24. kat wtrysku przy na rozgrzanym silniku wynosi 62-65.mam troszke powietrza w ukladzie paliwowym ale wyciekow nie ma,sprawdzone.nie mam juz sily.czytalem tez o wlaczniku swiatel ze potrafi nie zle namieszac i po odlaczeniu dzis rano zapalil na dotk ale po pracy zapalil po 2 obrotach.dodam jeszcz ze sprawdzalem na odpietym nowym czujniku temperatury i raz zapalil od strzala a drugi raz za 2 obrotem.Auto nie kopci dobrze ciagnie w pelnym zakresie.prosze o pomoc.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 07:13

rozrusznik jak kręci?czujnik paliwa wymieniałeś i jak jest pokrywa się na zimnym z temp. cieczy,powietrza? rsw jak ustawione?dawka rozruchowa?


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 12:13

Rozrusznik kreci super az autem smiga i na dodatek mam wieksze nowe aku,czujnik temp paliwa co do dawki rozruchowej to po odpieciu czujnika temp komputer zwiększa dawke ale zmian nie widac testowalem tak samo raz z pol obrotu a raz kilka obrotow.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 13:06

i tak wszystkiego nie napisałeś o to co pytałem....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 13:07

i tak wszystkiego nie napisałeś o to co pytałem....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 16:01

i jak jest pokrywa się na zimnym z temp. cieczy,powietrza? Temperature cieczy pokazuje dobrze i w aucie i na vagu a z reszta to dobrze nie zrozumialem pytania i moze jakas podpowiedz jak zmierzyc. Jesli chodzi o nastawnik to tego nie sprawdzalem.



tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 16:56

Posiadam taka sama pompe w aucie. Obrazek wiec moze to ta pompa poniewaz powinno byc slychac po przekreceniu kluczyka tak?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 17:02

nie ma tam pompy sam pływak,ta kostka to wskaźnik paliwa...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 17:10

w bloku 007 masz temp.porównaj czy są mnie więcej takie same,w bloku 001 trzecie pole ma być 0.740....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 18:43

Sprawdzac na rozgrzanym czujniku i na zimnym?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2829
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

problem z odpaleniem tdi

Post autor: bioly05011 » śr lis 04, 2015 19:18

silnik ma być zimny by wykluczyć uszkodzony czujnik paliwa,wtedy porównaj z innymi temp cieczy i powietrza różnica ma być nie wielka kilka stopni,rsw wszystko jedno jak czy ciepły czy zimny jak ustawiony ma być tak jak pisałem wyżej...


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 21:03

wychodzi 0.680 co do temperatury to musze jeszcze poczekac poniewaz silnik jeszcze stygnie po pracy do tego co jakis czas wyskakuje blad engine start blocked by immobiliser.chociaz usuwalem juz dwa razy moze powrocil po probie uzycia kluczyka z immobilizerem.


tutaj dodatkowy skan ale to nic wspulnego z odpalaniem
VAG-COM Version: Release 311.2-N


Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------
Controller: 038 906 012 K
Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2811
Coding: 00002
Shop #: WSC 01317
No fault code found.

Address 03 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 907 379 P
Component: ABS 20 IE CAN 0001
Coding: 03304
Shop #: WSC 01317
1 Fault Found:
00283 - Front Left ABS Wheel Speed Sensor (G47)
35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 1J0 920 901 E
Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V28
Coding: 01442
Shop #: WSC 00000
Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y1514918
1 Fault Found:
01176 - Key
07-10 - Signal to Low - Intermittent

Address 19 -------------------------------------------------------
Controller: 6N0 909 901
Component: Gateway K<->CAN 0001
Coding: 00006
Shop #: WSC 01317
No fault code found.

Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 1C0 962 258 J
Component: 04 Zentr.Verriegel. 0002
Coding: 04097
Shop #: WSC 01317
No fault code found.

End -------------------------------------------------------



johnypepelos
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: sob lut 09, 2013 16:46
Lokalizacja: Polkowice

problem z odpaleniem tdi

Post autor: johnypepelos » śr lis 04, 2015 21:32

kolego ten kąt wtrysku masz za wysoki, obniż na 49-52.



tomangel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: wt paź 06, 2015 00:31

problem z odpaleniem tdi

Post autor: tomangel » śr lis 04, 2015 22:25

podwyzszony tak zgodze sie ale dlaczego problem zdaza sie 5/7 razy a gdy juz zlapie nawet po naglym zgaszeniu juz pali od strzala. Dzis rano sprawdzilem temp.miedzy termometrem a 3 czujnikami roznica jednego stopnia ale przed uruchomieniem silnika zrobilem ponowny skan i znow wyskoczylo engine start blocked by immo. Pomomo usuniecia bledu wczoraj
Ostatnio zmieniony czw lis 05, 2015 10:31 przez tomangel, łącznie zmieniany 1 raz.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 125 gości